۹۲۱۲۱۳
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سهامداران عدالت امسال چقدر می‌گیرند؟

سود سهام عدالت در سال ۱۳۹۷ نسبت به سال مالی قبلش حدود ۵۰ تومان افزایش داشت که بر این اساس می‌توان سود امسال را نیز پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری ایسنا: در سال ۱۳۹۶ کسانی که به ارزش یک میلیون تومان سهام عدالت داشتند بابت سود سال مالی ۱۳۹۵ معادل ۱۵۰ هزار تومان دریافت کردند.

در سال گذشته نیز مشمولان سهام عدالت که یک میلیون تومان از این سهام را داشتند به ازای سود پرتفوی سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۶ معادل ۱۷۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

اما سود سال مالی ۱۳۹۷ هنوز به طور قطعی مشخص نبود، چرا که مجامع تعدادی از شرکت‌های مهم که در پرتفوی سهام عدالت بودند از جمله هلدینگ خلیج فارس هنوز برگزار نشده بود.

روز گذشته (۲۹ مهر) مجمع هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. بدین ترتیب اگر این هلدینگ سود سهام عدالت را حدود ۱۲۰۰ تومان شناسایی کند با توجه به برگزاری مجامع دیگر شرکت‌های سهام عدالتی که برگزار شده، سودی معادل ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تومان برای مشمولان سهام عدالت که ارزش سهام‌شان یک میلیون تومان است، پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است که ارزش پرتفوی سهام عدالت در گذشته ۲۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود که طی سال گذشته این عدد به حدود ۱۷۰ هزار میلیارد تومان رسید. به این ترتیب ارزش پرتفوی سهام عدالت در این مدت بیش از شش برابر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا برید خودتونو مسخره کنید

    • علی داداش

      کی میدن این سهم را؟ اعلام کنید

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      150هزااااااااااااار تومن میدونی ینی چقدر؟ ینی یک کیلو گوشت .خدا رو شکر

    • بدون نام

      ثبت نام جدید اعلام کنید

    • بدون نام

      ما بموقع نتوانستیم برای سهام عدالت ثبت نام کنیم چندین بار به دفتر سهام ئر قزوین مراحعه کردیم گفتن متوالی ندارد چرا باید مرکز سا سازمانی برای پیگیری چنین موضوعی وجود نداشته باشد ما که نیازمند هستیم بکجا مراجعه کنیم چرا باید حق ما و امثال ما که سهام نداریم ضایع شود اگر مرجعی هست خدا وکیلی اعلام کنید خدا خیرتان بده یه نیازمند

    • بدون نام

      ما که هنوز سهام عدالت نگرفتیم .

    • ﷼﷼﷼﷼﷼

      اگر روحانی باشد باید چیزی هم از جیب پرداخت کنیم
      نوبخت خزانه دار روحانی است و دیدید ۱۵ درصد حقوق کارمندان که مجلس تصویب کرده بود را نداد و مجلس و نمایندگان مثل تیر چراغ برق فقط آه کشیدن و افسوس خوردن اصلا شهامت نکردن اعتراض کنند

    • بدون نام

      ما که چیزی دریافت نکردیم

      پاسخ ها

      • سپهدار حیدری

        من با خانواده‌ام تا کنون سهام عدالت یا خجالت ندیدم ندارم و هنوز معلوم ایرانی بودن ما برای بیگانگان معلوم نیست البته ایثارگر ارتشی و خانواده دو شهید هستیم بعضی‌ها هم نمی فهمد تمسخر قرار می دهند ؟ مملکت خانواده شهدا حق دارند میخورند میبرند خدایا! دانایی توانایی میدانی ؟ آیا ظلم وستم اجحاف ظالمانه را چقدر تحمل کنم ؟ ؟ چرا ؟ آیا نجات داد ن در نه قدم آیا هدیه پاکی نسبت به معرفت گلوی علی اصغر داوری قضاوت کنید از دینداری در امانت خیانت و حق الناس توسط غرقه پوشان پایتخت ازکجا شروع به کجا خاتمه می یابد

    • احمد کرتولی

      ما هنوز سودی نگرفتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا بعد 3 سال 90 تومن ریختن. چ سودی چ کشکی

    • بدون نام

      مردم راخر فرض کردین سودسهام باید شش برابر شود

    • سپهدار حیدری

      قانون سهام عدالت حمایت از الطاف خفیه الهی است نقطه تاریخ قانون اساسی جنگل افضلیت دارد یا قانون سهام عدالت خجالت ندیدم ندارم و مسیری را به وجود خیانتکاران دروغگویان قرارداد با ظالمانه ظلم وستم اجحاف ظالمانه را چقدر تحمل شنیدن صدای شوقش بوقوع پیوسته است نقطه نظر گلوی آقا! دانایی توانایی میدانی ؟ آیا نجات مده ایران را شما بگذارید تاریخ ملت ایران را به عنوان مشکل گشایش یافت راه حل های معرفت نفس علامه دهر در محضر حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف روشن می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج