جاباما
۹۲۱۲۳۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس: تاخیری در اعتراض به استیناف نداشتیم

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تاخیری در اعتراض به محرومیت خلیل‌زاده نداشتیم گفت: برای ما مشخص نیست شجاع با چه مصداقی از تخلف محروم شده است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: مهدی خواجه‌وند، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با روند طی شده در پرونده شجاع خلیل زاده و مطالب مطرح شده از سوی مقام‌های رسمی مبنی بر اقدام دیرهنگام باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در این پرونده غیر از این که مصداق تخلف برای محرومیت مدافع تیم پرسپولیس، تمام موارد شفاف است. با توجه به سوال‌ها و شبهات رسانه‌های محترم و هواداران عزیز، مواردی را اطلاع رسانی می‌کنیم که از آن جمله ثبت اعتراض باشگاه بلافاصله بعد از ثبت رای استیناف و بدون فوت وقت است.

وی سپس ادامه داد: قبل از هر چیز باید بگویم نکته بدیهی این است که ابتدا باید رایی به ما ابلاغ یا حداقل در فدراسیون ثبت شود تا ما طبق روال حقوقی بتوانیم به آن اعتراض کنیم و فدراسیون آن را به ثبت برساند. اعتراض ما به رای استیناف در سه‌شنبه هفته گذشته انجام شد ولی مسئله این است که اعتراض ما به محض اطلاع از متن رای و همزمان با آن بود. یعنی در زمانی سریعتر از این ، امکان اقدام وجود نداشت پس چگونه ممکن است کاهلی و تاخیر اتفاق افتاده باشد؟! امکان انجام زودتر این امر را هم داشتیم ولی به ما گفتند رای ثبت نشده که بتوانند اعتراض ما را در سیستم ثبت کنند.

خواجه وند خاطرنشان کرد: این در حالی است که همان سه‌شنبه گذشته نیز رای در واقع به ما ابلاغ نشده بود بلکه پس از پیگیری مداوم و چند روزه ای که داشتیم بالاخره روز سه‌شنبه گفتند امضاها کامل شده و رای صادره شماره خورده و ثبت شده است. به این ترتیب از متن حکم به صورت مکتوب مطلع شدیم و امکان ثبت تجدید نظرخواهی ویژه باشگاه پرسپولیس امکانپذیر شد که این اقدام همان روز و همان جا صورت گرفت.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همان روز وعده داده شد که کمیته استیناف روز جمعه نفیا یا اثباتا نظر خود را اعلام کند. مکرر هم پیگیر این موضوع بودیم تا بتوانیم در زمان وعده داده شده رای را دریافت کنیم. این پیگیری برای روز شنبه هم انجام شد، اما رای در نهایت ظهر یک شنبه به ما اعلام شد و این زمانی بود که بازیکن یک برنامه تمرینی کامل را هم پشت سر گذاشته بود.

خواجه وند افزود: موضوع فقط این نیست که ما بلافاصله بعد از اعلام فدراسیون مبنی بر ثبت رای اعتراض خود را تقدیم کردیم بلکه باید بگویم رای اولیه مبنی بر تایید رای کمیته انضباطی و رای دوم مبنی بر تعلیقی شدن یک جلسه محرومیت تازه امروز سه شنبه و همزمان با هم به ما ابلاغ شده است. در حکم استیناف که دو جلسه محرومیت را تایید کرده است نیز یک نکته خیلی مهم وجود دارد و آن اظهارات داور مسابقه است که ادعای ما و اظهارات شجاع خلیل زاده را تایید می‌کند. در حکم آمده است که در جریان جلسه، تلفنی با داور مسابقه صحبت شد و ایشان اذعان کرده اند که شجاع خلیل زاده با حرکت انگشت ، علامت "هیس" را نشان نداده اند. ما هم در لایحه آورده بودیم که بازیکن در این صحنه می گوید: "به خدا ، پنالتی نبود."

وی در پایان گفت: به صراحت مشخص است که بازیکن برای تخلف صورت نگرفته محروم شده است و خود محرومیت جای سوال دارد. البته استیناف در رای خود آورده است که بازیکن اقدام به تحریک تماشاگران کرده است آما چه در رای کمیته انضباطی و چه در رای استیناف مستند نگفته اند که کدام حرکت مصداق تحریک تماشاگر بوده است که بشود دفاعی را مطرح کرد. حکم باید به استناد تخلف باشد و این در رای نیست و موضوع حرکت دست شجاع خلیل زاده هم با توضیح داور مسابقه منتفی شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمیته استیناف ‌یا بهتره بگیم کمیته بی انصاف

    • پرسپولیس

      فدای سر شجاع. تموم شد رفت. همه میدونن که از چی دارن میسوزن

    • حسن

      آقای کالدرون سرمربی پرسپولیس وآقای انصاریفربعضی ازبازیکنان پیراهن پرسپولیس به تن آنها گشاداست مثل این فروارد برزیلی که شماره اسطوره پرسپولیس روکرده اید تنش اصلا اورو بازی ندهید حیف پول رو

    • kardook

      اینا فیلمشونه
      با کیسه هماهنگ بودن که بازیکنشونو تو لیست نگه داشته بودن و همون بازیکن دو گل زد جالب اونجاست که خودشون میگفتند کیسه همون روز مسابقه اعتراض کرده و همون روزم استیناف بازیکنو بخشیده ولی واسه پرسپولیسی که به قول خودشون هفته پیش اعتراض کرده اینا شش روز تعطیل بودن و دیر اقدام شده.

    • بدون نام

      واگذارشان میکنیم به همان خدایی که حق را به حقدار میدهد. انشاءالله در روز قیامت زمانی با آنها روبرو میشیم صورتشان سیاه است وباید جوابگوی 40 میلیون هوادار ارتش سرخ باشند. ولی ما دعا میکنیم که در این دنیا هم روسیاه وخجالت زده بشن تا درس عبرتی شه برای دیگران. مثلث تاس امسال دست به هر کاری میزنند که پرسپولیس کبیر قهرمان نشه. ولی به کوری چشم آنها امسال سال پوکر کردن پرطرفدارترین تیم محبوب آسیاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج