جاباما
۹۲۱۲۴۹
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

باشگاه پرسپولیس: تیم دیگری جای ما بود تا الان کاپ سوپرجام را گرفته بود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مراسم اهدای کاپ سوپرجام به این باشگاه در بازی با ماشین‌سازی و واکنش‌هایی که این مسئله داشته واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: حسین قدوسی در گفت‌وگویی در خصوص اینکه آیا در بازی با ماشین‌سازی کاپ قهرمانی در سوپرجام به پرسپولیس اهدا می‌شود یا نه، گفت: آقای انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه رایزنی‌های زیادی از ابتدای فصل با آقایان تاج و بهاروند انجام داده تا مراسم اهدای جام مقابل هواداران و در حضور اعضای تیم انجام شود.

البته فکر می‌کنم که آقای نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی که اظهارنظری در این خصوص انجام داد تصور کرده بود که مراسم سوپرجام ۹۷ قرار است در بازی با ماشین‌سازی انجام شود اما باید در این مورد بگوییم که قرار است کاپ سوپرجام در سال ۹۸ به باشگاه پرسپولیس که متاسفانه هنوز اهدا نشده در این بازی خانگی داده شود.

وی ادامه داد: ۷ هفته از لیگ گذشته و بازی بعدی هم خارج از خانه است اما پرسپولیس هنوز کاپ سوپرجام فصل گذشته را به ما ندادند و این در حالی است که اگر هر تیمی جای ما بود تا الان این کاپ را در مراسمی در اختیار گرفته بود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تأکید داشته که این جام در یک بازی خانگی و در حضور هواداران و اعضای تیم به پرسپولیس اهدا شود. این یک درخواست منطقی و حرفه‌ای بوده است.

آقایان تاج ، بهاروند و فتاحی هم این مسئله را پذیرفته و آن را قبول کردند و مخالفتی هم نداشتند اما هنوز این جام به باشگاه پرسپولیس داده نشده و چند بازی است که این مراسم به تعویق می‌افتد. اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال گرفتن سوپرجام است چه مشکلی برای تیم‌های دیگر ایجاد می‌کند؟ مطمئناً اگر تیم‌های دیگر بودند تا به حال این جام را در مراسمی ویژه دریافت و در کلکسیون باشگاه خود قرار داده بودند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه اول فصل درخواست کرد هفته سوم و در بازی خانگی با صنعت نفت آبادان جام اهدا شود که گفته شد بعد از شهرآورد این اتفاق رخ خواهد داد.

بازی بعد از شهرآورد دیدار با سپاهان بود که قرار بود این جام قبل از بازی به باشگاه پرسپولیس داده شود اما به دلیل تنش‌هایی که در بازی‌های قبلی این دو تیم به وجود آمده بود گفتند صلاح این است این مراسم به بازی خانگی با پیکان موکول شود اما با رأی کمیته انضباطی، باشگاه پرسپولیس از حضور هوادارانش در این بازی هم محروم شد. قرار این بوده که این کاپ در حضور هواداران و اعضای تیم در بازی ماشین‌سازی اهدا شود.

باشگاه پرسپولیس مایل نبود که این جام در سازمان لیگ به پرسپولیس اهدا شود، فدراسیون و سازمان لیگ هم اتفاقا این درخواست را پذیرفتند اما چند هفته گذشته و این جام اهدا نشده. آیا اگر تیم دیگری جای پرسپولیس بود تا الان جام را نگرفته بود؟ امیدوارم که با درایت آقایان تاج و بهاروند و با همکاری‌ با باشگاه پرسپولیس انجام می‌شود این مسئله حل شده و این جام مقابل چشم هواداران که حمایت کرده‌اند و توسط بازیکنان پرسپولیس که زحمت کشیده‌اند بالای سر برده شود.

مصاحبه‌هایی که مسئولان مربوطه در چند وقت اخیر انجام داده‌اند در این زمینه موجود است. امیدوارم که در دیدار با ماشین‌سازی همه این مسائل حل شود و بطور کلی تکلیف اهدای جام مشخص شود چراکه بلاتکلیفی در این باره برای فوتبال حرفه ای ما جالب نیست. هواداران هم صبور باشند و بدانند باشگاه پیگیر این موضوع است.

وی در خصوص وضعیت آنالیزور پیشین باشگاه پرسپولیس هم ادامه داد: بعد از انتخاب آنالیزور جدید برای تیم پرسپولیس، آنالیزور پیشین در باشگاه حاضر شد و با آقای انصاری‌فرد صحبت‌هایی انجام داد. او سپس به دیدار مسئول مالی باشگاه رفت و قرار است تا وضعیت او هم مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      خفه شید تیم دولتی همه چی به نفع شماست
      حداقل لال شید

    • پرسپولیس

      میدونیم کجاشووون میسوزه

    • بدون نام

      ازمنیریه هنوزنرسیده

    • بدون نام

      مدیر عقده ای قسمت ورزش برترینها اخه نفهم ببین در روز چند تا خبر فقط درباره پرسپولیس و برانکو منتشر میکنی خاک بر سر اونی که تو.رو مسئول قسمت ورزشش کرده شرط میبندم بچه سالی . خاک بر سرت که عقده لنگی بودنتو میکشونی جایی که عمومیت داره خدایی واسه کدوم دهاتی ؟حتما همون دهات شجاع خلزاد که ازش هی خبر میدی ونفهم

    • بدون نام

      البته جام‌های اسنپی

    • بدون نام

      بدبختا

    • بدون نام

      اولین بار است در دنیا جام بدون بازی میدن لنگیا خجالت نمی کشن بقرآن بجای لنگیا من خجالت میکشم چه اسرار دارین جام حرام بدون بازی بگیرید اینجوری جام نی افتخار دارد نی اعتبار باشگاه مردمی پرسپولیس با این جام ها کوچک نکنید

    • بدون نام

      لنگیا عجیب حسرت جام دارند بدون بازی جام میخواهند خجالت هم چیز خوب است این لنگیا ندارند

    • بدون نام

      واقعا من نمیدونم چه اسرار دارن برای جام معلوم نیست کی بازی کردن با این جام پرسپولیس شرمنده عام خاص نکنید انجوری قهرمانی اعتبار باشگاه یایین میارد

    • بدون نام

      چون فدراسیون کیسه کش سوزششون شیش ساله شده تاباشه زیرماباشید کاج صغیره بی هویت پرپدرترین تیم دنیا هفته ای شیش تا پدرتعویض میکنن آخرین پدرشونم عبدی بچه محصل بوده

    • بدون نام

      چقدر پررو هستند که درمورد سوپرجام اسنپی چونه میزنندمن بودم ازخجالت جام رانگاه هم نمیکردم

    • بدون نام

      اقا این کاپ بدین به لنگ تا شاید مرهمی باشه بر سوختگی چهل درصد.اهاخواستم به لنگیا بگم ما تو باشگاه اس اس ازین کاپها زیاد داریم میگم یکی هم از طرف سرور شمااس اس بفرستن براتون بعد یه ستاره ی دیگه اضافه کنید.ولله میشد مثل اس اس

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      آره جام مفتی و بدون بازی بهتون دادن. والا هرتیمی جای شما بود محال بود اینجور راحت و بدون بازی جام بهش بدن

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      خجالت بکشید. ....

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اگ تیم دیگه ای بود اصن ازاین جامها بهش نمیدادن. اصن بقیه تیمها از این جامهای اسنپی و بی ارزش نمیخان. خدایا ببین چطو گریه زاری میکنن واس جام خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج