جاباما
۹۲۱۲۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چرا احتمال بازگشت مورینیو به رئال کم است؟

در راه بازگشت ژوزه مورینیو به سانتیاگوبرنابئو برای سرمربیگری رئال مادرید در صورت اخرج زیدان، مانعی بزرگ وجود دارد.

خبرورزشی: چند روز پیش بود که برنامه تلویزیونی «ال‌چرینگیتو» اسپانیا مدعی شد مدیران باشگاه رئال مادرید با ژوزه مورینیو تماس گرفته‌اند و درباره احتمال بازگشت وی به نیمکت این تیم اسپانیایی صحبت کرده‌اند، این در حالی است که جایگاه زین‌الدین زیدان در این تیم در معرض خطر است و گفته می‌شود در صورتی که رئال مادرید در بازی امشب مقابل گالاتاسرای در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست دهد، این سرمربی فرانسوی از سمت سرمربیگری این تیم اسپانیایی اخراج خواهد شد.

اکنون، اما خبر می‌رسد که مسیر برای بازگشت آقای خاص به سانتیاگوبرنابئو آنچنان هموار نیست.

چرا احتمال بازگشت مورینیو به رئال کم است؟

نشریه اسپانیایی «آس» با انتشار گزارشی در این باره مدعی شد، در راه بازگشت مورینیو به رئال مادرید یک مانع بزرگ وجود دارد و آن مخالفت بازیکنان کلیدی این تیم با بازگشت این سرمربی پرتغالی به سانتیاگو برنابئو است. بر این اساس کار فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برای بازگرداندن مورینیو به این تیم سخت خواهد بود.

پرس که رابطه خیلی خوبی با ژوزه مورینیو دارد، معتقد است این سرمربی پرتغالی بهترین گزینه برای هدایت کهکشانی‌ها است، کسی که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ سرمربی رئال مادرید بود و این تیم را به یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رساند. آقای خاص از زمانی که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است.

زیدان که در دوره اول حضورش روی نیمکت سرمربیگری رئال مادرید این تیم را به ۹ عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، دوره دوم حضورش در این تیم که از اواخر فصل گذشته آغاز شده، همراه با فراز و نشیب زیادی بوده است.

رئال مادرید که از ۹ بازی اول لالیگایی خود ۵ برد، ۳ تساوی و یک شکست را تجربه کرده، در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی و پشت‌سر بارسلونای ۱۹ امتیازی است. آن‌ها در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا هم شروع خوبی نداشته‌اند و از دو بازی اول خود یک تساوی و یک شکست کسب کرده‌اند و با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه A جای دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکن چکاره س. ؟!راموس سیوچهارساله شه وقت رفتنشه باید تیم جدیدی ساخته شود مورینیو میتواند چون پرز هزینه میکند و مشکلی نیست فقط باید بازیکن با کیفیت گرفته شود نه مسن و معروف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج