۹۲۱۳۵۶
۱۰۷ نظر
۵۴۵۰
۱۰۷ نظر
۵۴۵۰
پ

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

در این مطلب قرار است دکوراسیون خانه دوبلکس ماندانا بازیاری و خانواده چهارنفره شان در محله جردن تهران را معرفی کنیم. خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد این طراحی داخلی می‌تواند برای شما نیز مفید واقع شود.

وب‌سایت چیدانه: زمانی که فضای داخلی خانه به شکلی تفکیک و تقسیم بندی شده باشد که فضای خصوصی و نیمه خصوصی از هم مجزا باشند، حریم افراد خانه حتی در صورت حضور مهمان یا افراد غریبه نیز حفظ می‌شود. یکی از روش‌های تفکیک این فضا‌ها اختصاص دادن آن‌ها به طبقات مختلف است.

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

در این مطلب قرار است دکوراسیون خانه دوبلکس ماندانا بازیاری و خانواده چهارنفره شان در محله جردن تهران را معرفی کنیم. خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد این طراحی داخلی می‌تواند برای شما نیز مفید واقع شود.

خانه ماندانا در یک نگاه

  • تعداد افراد ساکن: ۴ نفر
  • شغل صاحب خانه: مشاور خانواده
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: جردن
  • متراژ فضا: حدود ۱۷۰ متر مربع، دوبلکس
  • سال ساخت: ۱۳۸۰
  • طبقه اول
  • ملک شخصی
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه و هر دو مستر
  • تعداد سرویس بهداشتی: سه عدد، دو سرویس کامل حمام و دستشویی و یک سرویس مهمان
  • سبک دکوراسیون: تلفیقی
  • رنگ‌های غالب: نقره ای، طوسی، سفید، صورتی بسیار روشن و انواع قرمز، مشکی و مقداری هم رنگ و بافت چوب و کمی رنگ طلایی
  • طراح: ماندانا بازیاری
  • مدت زمان طراحی داخلی: حدود ۴ ماه
  • هزینه دکوراسیون منزل: حدود ۱۳۰ میلیون تومان

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

دکوراسیون خانه خود را در ۵ کلمه توصیف کنید.

راحت، شیک، جادار و کاربردی، خلاقانه، خاص خودمان

دلیل انتخاب این خانه برای شما چیست؟ چه مدت برای پیدا کردنش زمان سپری شد؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

دوبلکس بودن این خانه از ویژگی‌های بارزش است که برای انتخاب آن توسط ما هم دلیل موجهی بود. در این خانه دوبلکس دو فضای خصوصی و عمومی کاملا از هم مجزا هستند و افراد خانواده آزادی عمل بیشتری دارند. عامل بعدی انتخاب هم آن بود که این خانه در نگاه اول به دلمان نشست و خودمان را در این فضا راحت دیدیم. ما این خانه را بسیار سریع پیدا کردیم در حدی که انگار خانه منتظر ما بود، زمان سپری شده در حد دو روز بود.

اطلاعاتی در رابطه با گذشته خانه خود دارید؟

این برج ده طبقه را شرکت پانونب و برادران مهندس صفوی و تیم مهندسی شان طراحی و اجرا کرده اند که نمای این منزل با توجه به سن حدود ۱۸ ساله هنوز مدرن و به روز به نظر می‌آید.

آیا منزلتان بازسازی شده است؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

بله، منزل ما بازسازی شده بود که ما به آنجا نقل مکان کردیم و به ما گفتند حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه بازسازی بوده است. ولی هنوز به کمی تغییر نیاز داشت و ما هم مجددا مقداری بازسازی اتجام دادیم که حدود ۴ ماه طول کشید تا بازسازی جدید، تکمیل و خرید لوازم تمام شود و بازسازی کوچکی که خودمان انجام دادیم، حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه داشت.

داستان دکوراسیون خانه خود را تعریف کنید.

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

وقتی ما به این خانه آمدیم، بسیاری از لوازممان به نحوی با منزل هماهنگ بود و به آن ربط داشت که انگار بعد از اسباب کشی و مخصوص همینجا انتخاب و خریداری شده اند، همانطور که گفتم گویی این خانه منتظر ما بود. اما از آنجایی که مبلمان اصلی که هنوز به نظرم زیبا و به روز می‌آمد، سال‌ها کار کرده بود و احتیاج به تعمیر داشت، آن را برای تعمیر و تعویض روکش فرستادیم. جالب این است که بدانید رنگ چوبش را از قهوه‌ای سوخته به ورق نقره تغییر دادیم، اما رنگ پارچه را تقریبا با یک درجه روشنتر، به همان رنگی قبلی اش یعنی صورتی کمرنگ انتخاب کردم.

سپس یک نیم ست و چند مبل و صندلی تک هم خریداری و مبلمان قبلی را تکمیل کردیم. من انواع رنگ قرمز را برای مبلمان انتخاب کردم، برای مبل استیل فرانسوی از قرمز گوجه‌ای با طرح لوزی و برای مبل‌های تک و صندلی تک برند کریستوفرگای از پارچه‌های مخمل ساده صورتی کمرنگ و مخمل ساده قرمز استفاده کردم.

یک نیم ست مبل قدیمی هم موجود بود که سال‌ها قبل از مادرم که قصد داشت آن‌ها را ببخشد، گرفتم و، چون رویه کوبی آن ساده بود، خودم ابر و پارچه اش را به رنگ زرشکی تعویض کردم و در حال حاضر در اتاق خواب جای خودش را پیدا کرده و با پشت تختی زرشکی رنگی که روی دیوار کار شده بود، به طرز زیبایی همرنگ و ست شده است.

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

من اکثرا برای خودم خیاطی می‌کنم و بعضی از لباس هایم را خودم می‌دوزم، اما اگر لباس آماده هم بگیرم، حتما به آن تغییراتی می‌دهم که به شخصیت خودم نزدیکتر شود، در واقع به نوعی گویی همه وسایلم امضای خودم را دارند.

چرا این رنگ و سبک را برای چیدمان انتخاب کرده اید؟

بدیهی است سلیقه شخصی من مهمترین دلیل انتخاب این سبک و رنگ در دکوراسیون منزل است. آنچه دوست دارم و چشمم زیبا می‌بیند و برایم کاربرد مناسب دارد را می‌خرم نه چیزی که همه می‌خرند و اصطلاحا باب یا مد شده باشد، هر چند از مد هم لذت می‌برم و گاهی از آن تبعیت می‌کنم.

آیا برای دکوراسیون خانه روند خاصی را پیش گرفته اید؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

زیبایی، راحتی و کاربردی بودن، متفاوت و خاص بودن از مواردی است که برای دکوراسیون منزل در نظر دارم. یکی از دلایلی که گاهی وسایل را تغییر می‌دهم، دقیقا همین است. کمتر پیش آمده وسیله‌ای را در منزل کسی ببینم و سپس آن را بخرم. دوست دارم وسایل منزلمان حد المقدور مختص خودمان باشد، چون از تکرار خوشم نمی‌آید. فکر می‌کنم انتخاب‌ها جزئی از شخصیت ما هستند و باید خانه مان معرف سلیقه و شخصیت خودمان باشد نه سلیقه دیگران.

به نظر خودتان کدام ویژگی منزل شما حس خانه بودن به شما می‌دهد؟

در هر جایی از منزل به راحتی و آسایش و لذت بصری فکر کردم. به نظر من خانه دقیقا جایی است که در آن راحت باشی و احساس آسایش کنی و لذت ببری.

مقدار قطعی هزینه لوازم را نمی‌توانم بگویم، چون بسیاری از لوازم و اکسسوری‌ها به مرور زمان و بخشی از مبلمان چند سال قبل خریداری شده است که این مبلمان مجدد تغییر رنگ چوب و روکش داده شد. بخشی از مبلمان را جدیدا خریدیم و تعمیر مبلمان قدیم و خرید مبلمان جدید حدود ۶۵ میلیون تومان هزینه برداشت. با توجه به لوازم برقی آشپزخانه، ظروف، اکسسوری ها، لوسترها، فرش، وسایل اتاق خواب ها، نشیمن و ... برای کل لوازم عدد حدودی ۱۳۰ میلیون تومان برآورد می‌شود تا نزدیک به واقعیت باشد.

داشتن چه فضا یا وسیله‌ای در خانه تان اهمیت زیادی داشت؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

آشپزخانه بزرگ، جادار و کامل و پذیرایی با متراژ نسبتا مناسب و البته کمد‌های کافی اتاق‌ها برای من مهم بودند. باز شدن پنجره اصلی پذیرایی به حیاط سرسبز هم زیبایی بسیاری به خانه می‌دهد.

بزرگترین چالش یا دردسر در زمان طراحی داخلی منزل شما چه بوده است؟

نداشتن تراس یا یک حیاط شخصی و خصوصی کوچک از مشکلاتی است که در مورد این خانه با آن روبرو هستیم. البته اگر این موارد هم وجود داشت از نظر من خانه کاملا بی نقص می‌شد.

برای آنکه با مشکل کمبود فضا کنار بیایید، از چه روشی استفاده کرده اید؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

بار‌ها و بار‌ها لوازم و وسایل خانه را جابه جا کردم تا مکان مناسبشان را پیدا کنم. از بعضی لوازم غیرضروری هم چشم پوشی کردم، آن‌ها را به انباری بردم یا اهدا کردم. البته تعبیه کمد‌های جادار هم برای کمبود فضا راه حل مناسبی بود.

معمولا برای خرید وسایل چه فروشگاه، بازار یا محلی را انتخاب می‌کنید؟

برای خرید مبلمان، جاجرود را به باقی مراکز ترجیح می‌دهم. برای خرید اکسسوری فروشگاه اکسیر و خانه دکور و بعضی از فروشگاه‌های خیابان شریعتی را انتخاب می‌کنم. برای خرید لوازم آشپزخانه هم به فروشگاه گل افشان دولت و بازار بزرگ تهران می‌روم.

وسیله یا فضای مورد علاقه تان در خانه چیست؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

بی اغراق کل دکوراسیون منزلم را بسیار دوست دارم، اما تی وی روم اصلی در طبقه پایین (یک تی وی روم هم در طبقه بالا داریم) و آشپزخانه و حمام اتاق خودم از دلنشین‌ترین فضا‌ها هستند.

کدام فضا یا وسیله را کمتر از باقی قسمت‌ها دوست دارید؟

ما تقریبا یک سال است که در این منزل ساکن شده ایم. واقعا فضایی از منزلمان نیست که کمتر دوستش داشته باشم. اگر منظور عیب منزل است، با توجه به متراژ کاش سه خوابه بود.

آخرین وسیله‌ای که برای خانه خریده اید، چیست و آن را از کجا تهیه کردید؟

دو مبل تک گردان برای نشیمن پایین و ۴ صندلی کانتر کروم را از فروشگاه نظری واقع در جردن خریداری کرده ایم.

سبک دکوراسیون منزل در بخشی سبک کلاسیک و در بخشی دیگر به سبک مدرن انتخاب شده است و در کل می‌توان آن را به نام سبک تلفیقی شناخت، چون تلفیق هر دو سبک در دکوراسیون خانه وجود دارد.

آیا وسیله‌ای در خانه وجود دارد که خودتان آن را ساخته باشید؟ از چه متریالی برای ساختش استفاده کرده اید؟

ساخت به طور کامل خیر، اما تغییر، تکمیل، تغییر کاربری و تعمیر تا دلتان بخواهد انجام داده ام. البته کوسن، روتختی، ملحفه و پرده‌ها را بار‌ها درست کرده و دوخته ام.

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

من همیشه از وسایل قدیمی استفاده‌های جدید می‌کنم، مثلا یک جفت آباژور پذیرایی که در طبقه پایین به رنگ برنز مشاهده می‌کنید، اصلا آباژور نبوده اند بلکه شمعدان بوده اند. یا جفت دیگری آباژور سنگی دایره‌ای سیاه رنگ که شیدش پارچه‌ای بود را من تغییر دادم، یا یک عسلی استیل از فروشگاه اکسیر خریدم و روی آن آینه انداختم که به نظرم هم زیباتر شد و هم کاربردی‌تر و مثال‌های بسیار دیگر هم از تغییر شکل وسایل وجود دارد.

کدام تغییر دکوراسیون منزل خود را بیشتر دوست دارید؟

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

از نظر فضایی تغییر و بازسازی سرویس بهداشتی اتاق خودم و از نظر وسیله‌ای مبلمان اصلی پذیرایی را بسیاری دوست دارم.

اگر قرار باشد، وسیله یا چیدمانی را در خانه تغییر دهید، چه چیزی را انتخاب می‌کنید؟

مبل نشیمن بالا را فقط به دلیل کهنه شدن ترجیح می‌دهم عوض کنم وگرنه همچنان مدل و رنگ پارچه اش را دوست دارم.

مبلمان و وسایل در دکوراسیون خانه دوبلکس

  • صندلی بامبوی بزرگ قدیمی: سال‌ها قبل از جمعه بازار پارکینگ پروانه خریدم که بسیار خراب بود و خودم رنگ و تعمیرش کردم و برای آن تشک کف و دسته دوختم.
  • کاناپه تی وی روم طبقه پایین: از قبل داشتم و فقط تعویض پارچه شده
  • مجموع این تغییرات و خرید‌های اخیر مبلمان: ۶۵ میلیون تومان
  • میز تلویزیون: ۶۰۰ هزار تومان
  • میز کوچک استیل: خرید در حراج ۶۰۰ هزار تومان
  • میز جلو مبلی تی وی روم: ۲ میلیون تومان
  • میز عسل: کدام ۸۰ هزار تومان
  • لوستر ست قرمز:حدود ۵ میلیون تومان
  • لوستر برنز: بسیار قدیمی و آنتیک است که خودم روی آن شید گذاشتم، به قیمت حدود ۲۵۰ هزار تومان
  • لوستر ۴ تایی بالای ناهار خوری: تکی و برای استفاده فضای بیرون بود که من یک صفحه ۴ تایی که فقط استیلش موجود بود تهیه کردم، خودم با اسپری به رنگ سیاه در آوردم، ۴ عدد از آن چراغ‌ها را خریدم، به صفحه رنگ شده وصل کردم و سیم کشی را انجام دادم و در نهایت به یک لوستر چهار شعله افقی تبدیل شد که برای بالای میز ناهارخوری مورد استفاده قرار گرفت. هزینه ساخت این لوستر حدود ۳۰۰ هزار تومان تمام شد.

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

  • باقی لوستر‌ها و دیوارکوب‌های اتاق خواب ها، آشپزخانه و نشیمن بالا هم از خیابان شریعتی حوالی دولت به قیمت کلی ۵ میلیون تومان خریداری شده
  • آباژور برنز: شمعدان قدیمی بوده و خودم به آباژور تغییر دادم
  • آباژور سنگی گرد مشکی: دو عددُ هر کدام ۱۰۰ هزار تومان
  • آباژور پایه بلند نشیمن طبقه بالا: رنگ پایه و شید را تغییر دادم
  • پایه‌های سنگی بلند صورتی: قیمت جفت یک میلیون تومان
  • پایه کوتاه سنگی گرد: قیمت جفت ۵۰۰ هزار تومان

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

  • آباژور کوچک سنگی: خرید چند سال پیش هر کدام به قسمت ۵۰ هزار تومان، بسیار هم قدیمی و با ارزش است
  • بعضی وسایل را هم چند سال قبل از هلند و آلمان گرفتم مثل استند welcome در ورودی خانه، توپ‌های فلزی و شیشه‌ای تزیینی، مبل و پوف حصیری در اتاق بچه ها، برخی از شمعدان‌ها و اکسسوری‌ها
  • بوفه کنسولی: خرید چند سال قبل از یافت آباد، ۴۰۰ هزار تومان
  • ساعت ایستاده: ۲۸۰ هزار تومان
  • کتابخانه سیاه رنگ: من آن را در نشیمن بالا به عنوان استند لوازم و ظروف استفاده کردم به قیمت ۲۵۰ هزار تومان
  • فرش‌های دستبافت: خرید از بازار فرش بازار بزرگ، ۵ میلیون تومان
  • فرشه‌ای مدرن: خرید از خیابان سهروردی، ۱.۵ میلیون تومان
  • گیاهان: نخل اریکا با گلدان خرید از بازار گل غرب تهران، ۶۰۰ هزار تومان و سانسوریا با گلدان ۲۵۰ هزار تومان

وسایل و لوازم در دکوراسیون اتاق خواب والدین

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

  • سرویس خواب: خرید سه سال قبل حدود ۴ میلیون تومان
  • مبل اتاق خواب: متعلق به مادرم که خودم تعمیر و تعویض پارچه را انجام دادم، چون نسبتا آسان بود
  • فرش: خرید از سهروردی
  • کتابخانه اتاق خواب: در زمان بازسازی قبلی ساخته و وصل شده و در خانه موجود بود
  • لوستر: خیابان شریعتی
  • آباژور‌های مشکی: خرید از خیابان شریعتی
  • تشک: قیمت ۱.۵ میلیون تومان
  • روتختی: چهار سال قبل به قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

  • تشک ها: از اینجا تهیه نشده اند
  • روتختی: هر ست ۲۵۰ هزار تومان
  • فرش: پنج عدد فرش کوچک گرد
  • لوازم دکوری: فروشگاه اکسیر
  • مبل تختخواب شو آبی رنگ: خرید از یافت آباد
  • میز و صندلی و کتابخانه‌ها و صندلی تک چوبی: خرید از یافت آباد

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

  • کابینت لمی گلاس و صفحه کورین
  • صندلی: چهار عدد سایز عادی استیل خرید از چند سال قبل به قیمت ۴ میلیون
  • صندلی کانتر استیل: چهار عدد خرید به مبلغ ۲.۳۲ میلیون تومان
  • لوستر: خرید از شریعتی
  • لوازم دکوری: خرید از فروشگاه اکسیر و برند ایکیا
  • ظروف: اکثرا از فروشگاه خانه و آشپزخانه، ایکیا، فروشگاه اکسیر، فروشگاه گل افشان و بازار بزرگ خریداری شده اند

با تجربه‌هایی که به دست آورده اید، توصیه شما به مخاطبان چیست؟

به نظر من افرادی که می‌دانند چه می‌خواهند و سبک دکوراسیون خود را پیدا کرده اند که چه بهتر، خانه شان اصالت و هویت خواهد داشت حال هر سبکی که باشد. اما اگر نمی‌دانند چه سبکی را دوست دارند و در واقع از خودشان ایده‌ای ندارند، به جای اینکه بی هدف خرید کنند و کورکورانه فقط تعدادی اشیا را گرد هم بیاورند، که هر کدام یک ساز می‌زند، مجموعشان هیچ ربطی به هم ندارند و زیبایی و آسایش را نمی‌توانند به خانه شان دعوت کنند، حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرند تا منزلشان دارای هویت و اصالت شود.

دکوراسیون خانه دوبلکس، طراحی به سبک ماندانا در شمال تهران!

دومین توصیه من این است که حتما زمان انتخاب وسایل به متراژ منزل و حتی سن خود توجه و دقت کنند. قطعا مکان مبل‌های استیل بزرگ و پرکار و خراطی شده، در منزل ۵۰ متری یک زوج جوان نیست، منزل هر کسی تا حدودی معرف طرز فکر و شخصیت و البته سلیقه آن شخص است. چه بسا منزل‌های ۴۰ متری وجود دارند که آنقدر زیبا، ساده و شیک چیدمان شده اند که زیبایی و راحتی شان از یک آپارتمان بزرگتر، اما بی هویت و بی هدف بیشتر است.

مثلا سبک خود من خانه مینیمال و خلوت و ساده نیست، اما حتی با وجود اشیا و اکسسوری نسبتا زیاد، فضا و محیط نظم دارد و هدفمند گرد هم آمده و به هم مربوط هستند. ضمن اینکه این شلوغی مطلقا چشم را اذیت نمی‌کند و مزاحمت به وجود نمی‌آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی شلوغ بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسود هرگز نیاسود به هیچی راضی نیستین عقده ایها
        تو این زمونه واسه بعضی‌ها اون لونه سگم پیدا نمیشه قابل توجه حسودهااا

      • بدون نام

        شبیه سمساری میمونه

      • بدون نام

        موافقم من تو خونه شلوغ اینقدر اذیت میشم که ممکنه مغزم بترکه

      • طراوت

        دقیقا

      • بدون نام

        شبیه خونه کنت دراکولا بود:|

    • حدیث

      قشنگ بود اما به نظر من زیادی شلوغ بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نداری بد دردیه مگه نه؟!!

      • بدون نام

        به هیچ وجه قشنگ نبود

    • بدون نام

      جون میده وقتی خونه نیستن با 5 تا خاور دنده عقب بیای همشو بار کنی ببری :))
      به قول محمود چه خبرتونه؟ چه خبرتونه؟
      خوش باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامنت شما خیلی رشت بود؛
        از کی تا حالا علاقه به دزدی شوخی محسوب میشه؟

      • sima

        دقیقا دقیقا

      • نیکو

        دقیقن خیلی شلوغ بود
        اصلن طراحی جالبی نداشت

      • بدون نام

        بار کنی بریزی آشغالی

      • بدون نام

        خیلی شلوغ وتو هم دیگه

    • بدون نام

      واى کى خونشون روتميزميکنه من يه خونه صدمترى به زورنگه ميدارم مدت يکماه فقط سه روزش خونم تميزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدمات نظافت تمیز میکنه مثل شما نیست خودش بسابه بشوره

      • بدون نام

        اینا کلفت می گیرن ;))

      • بدون نام

        کسی ک خونه جردن داره حتما خدمتکارم داره. مانیکور دستشون خراب میشه تمیز کنن

    • سین

      هععععـی خدای
      ججچی که اینارو اورد رو دنیا،دیگه مارو میخواست چیکار دقیقا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :(

    • بدون نام

      از شلوغی خانه حتی از دیدن عکسها هم سرسام گرفتم.بیشتر شبیه نمایشگاه لوکس لوازم منزل بود.به هر حال مبارکشون باشه و روزهای خوبی رو توش بگذرونن.

    • بدون نام

      میخواس پز بده - خیلی تابلو

      پاسخ ها

      • فرزاد

        دقیقا، به اصطلاح تازه به دوران رسیده

      • بدون نام

        خخخخ دقیقا بیشترمیخواست خودنمایی کنه.
        وگرنه وسایل به تنهایی شایدزیبا بودن ولی همشون تو قاب یک خونه زیادی شلوغ بود و اصلا احساس راحتی و آرامش نداشت
        هرچیزی که قشنگ بودخریدگذاشت تو خونه.
        چخبره اینهمه شلوغی

      • بدون نام

        همه کسانیکه اینجا عکس میدن هدفشون همین پز دادن حالا هرکس در حد خودش و هم قد و قواره هاش مال اینها چون از موقعیت هشتاد در صد جامعه بالاتره همه متوجه پز دادنش شدیم

      • بدون نام

        :))

      • بدون نام

        شلوغه خیلی شلوغه بازار مگه

      • بدون نام

        به عقیده من خانهشان مانند عقیه فروشی در هم بر هم بود در منزل آرامش بک چیز دیگر است

    • بهار

      با اینکه از رنگهای زیاد و مختلف استفاده کردن ولی اصلا حس شلوغی و بی نظمی رو نداشت مبارکشون باشه

    • بدون نام

      گالری و فروشگاه بود؟!! یا خونه

    • بدون نام

      چقدر همچی گنده بود انگار خونه غول هاس!

    • بدون نام

      تا تونستن شمعدون خریدن!

    • بدون نام

      خيلي شلوغه چشم ادم را خيلي ازار ميده مخصوصا اون همه شمع هاي رو ميز

    • بدون نام

      بد نبود ولی گرم نبود شبیه خونه نبود بیشتر شبیه فروشگاه لوازم خونگی بود

    • بدون نام

      مثل سمساریه

    • بدون نام

      واقعاً اینهمه فضا ووسایل وامکانات برای 4 نفر لازم بود؟!!! درسته میگن دارندگی وبرازندگی اما بنظر من تا این حد خرج وریخت وپاش هم درست نیست.

    • بدون نام

      دقیقا مشخصه خونه اعیونیه ولی خیلی شلوغ

    • بچاپ لطفا

      توصیش اینه کورکورانه چیزایی که بهم ربط ندارن و تو خونشون جمع نکنن ولی خودشون تمام وسایلشون بی ارتباط به همدیگه بود و خیلی شلوغ بود چیدمانشونم ازنظر طراحی دکور اصلااااا مناسب نبود و پراز عیب و ایراد بودفقط اعتماد به نفسشون بسیاربالابود.به هرحال خودشون خیرشو ببینن انشالله

    • بدون نام

      بابا لاکچری

    • بدون نام

      وااااای سرسام کردم.چقد شلوووووغ. چقدر شمع رومیز جلو مبلی گذاشته بودند‌. چجوری تمیز میکنن.

    • بدون نام

      انگار کمی تو خونه معذب باشیم مدل تشریفات انگلیسی ها بود

    • بدون نام

      شلوغ بود و رنگ ها با هم همخوانی نداشت فقط قسمته تلویزیونش شیک بود
      میتونستن خیلی قشنگ تر طراحی کنن
      درهرحال مبارکشون باشه

    • بدون نام

      چی بود بابا آشغال دونی بود
      لوازم که همه از مد افتاده بود
      خیلی هم شلوغ بود انگار سمساری هست

    • بدون نام

      زیادی دیگه تجملی بود

    • مصطفی

      مبارکتون باشه .شاد باشید.زیبا بود

    • بدون نام

      من خیلی خوشم اومد ، همه چیز بسیار با سلیقه بود .

    • الی

      بابا لاکـــشــرییییی! اوووووووونـــهـــمـــه شمع وشمعدان وسط حال چی میگه؟!

    • سارا

      شبیه فروشگاه لوازم خانگی اکسیر توی خیابون ولیعصر بود
      ولی خب خونه جردن بایدم اینجوری باشه

    • بدون نام

      به قول خودمون خنزل پنزل زیاد داشت. اما فکر کنم اگر توش برم لوکس بودنش برام جالب باشه مخصوصا اتاق خواب پدرمادر و دستشویی. در کل نیاز داره اضافات حذف بشن یه سروسامان کلی نیاز داره.

    • بدون نام

      در ضمن بعضی از چیزا هر چقدر هم خاص به درد خونه نمیخوره به نظرم مثل اون صندلی های میز ناهارخوری. واقعا بیخود بود

    • بدون نام

      خیلی قشنگ بود ولی روی میزا یه کم شلوغ بود ولی در کل شیک و شکیل بود

    • بدون نام

      فوق العاده تازه به دوران رسیده و نوکیسه...کاملا از صحبتهاشون پیدا بود...
      آخه بدبختی پولم دارن سلیقه صفر شبیه سمساری بود تا خونه
      اصلا رغبت نکردم نگاه کنم تا آخر...

    • بدون نام

      هرچی خوشش اومده خریده گذاشته تو خونه :) تنها چیزی که لوازم خونه را بهم مرتبط می کنه رنگ هست که سعی شده در هر قسمت به تناسب رنگی وجود داشته باشه فقط همین

    • بدون نام

      عالی بود عالی آفرین به این سلیقه من از تجملات خوشم میاد خیلی خوش سلیقه بودید. حالا اگه تو یه قوطی با چارتا وسیله دسته دووم تو دهاتای اروپا بودید صد نفر میگفتن خوش به حالتون .وقعاهمین بس که بهمون بگن مرغ همسایه براشون غازه

    • خدایااا

      خوش به حالشون، چه خونه ای، چه زندگی، چه پولی، چه جایی، ما کجا، اینا کجا.الان یه عده میان میگن: پول خوشبختی نمیاره، حسرت دیگران را نخورید، شما از دل اینها خبر ندارید، اینها همه سرطان دارند، طلاق گرفتن، دزدن، الن بلن...من از نزدیک با این طبقه از آدمها رفت و آمد دارم، خیلی هم خوشبختند، زندگی آرومی دارن، سالی چند بار سفر خارجی میرن، شمال و دماوند ویلا دارند، تحصیلکرده اند، خیلی هم سالمند، ورزش می کنند، غذای خوب می خورند،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      افتضاح بود

    • بدون نام

      چقدر شلوغ و خز بوووود

    • لیلا

      اتاق پسرش قد خونه من بود۰۰۰۰خوشبحالشون صدو هفتاد متر تو جردن هیییییی دنیا

    • بدون نام

      خیلی خیلی بد بود واقعا سرد و بی روح اصلا جای راحتی برای زندگی حتی خواب نبود خونه باید گرم و راحت باشه
      انگار سمساری بود

    • بدون نام

      عین سمساری بود خیلی شلوغ کرده بود

    • بدون نام

      چقدر زشت

    • بدون نام

      عاشق شمع بودن کل خونه رو شمع گذاشته بودن.
      رنگ مشکی پرده و لوستر قرمز اصلا زیبا نبود

    • بدون نام

      واقعا از اون مبلمان تو اتاق خواب استفاده میکنن؟ ! اگه تو اتاق خواب بخواد مبل باشه به نظر من باید یه مبل راحت باشه نه این مبلای ناراحت

    • zara

      به جز آشپز خونه همه جاش نشونه ی بی سلیقه بودن بود اصلا استعداد طراحی نداشته حیف خونه به اون خوبی

    • گل

      میگن هر کسی سلیقه ای داره دقیقا درست گفتن خونه ما هم ۶۰متره ولی از رنگهای شاد استفاده شده والبته یه کم شلوغه اما هیچ وقت خسته نمیشم آشپزخونش رو درست عکس ننداخته بودین اما به هر حال همیشه با دل خوش وسلامتی توش زندگی کنن و خیلی خیلی مبارکشون باشه

    • بدون نام

      مرده شور تهران مخصوصا شمالش

    • آزاده

      وای خیلی شلوغ بود . هر چی خواسته بود خریده گذاشته بدون اینکه به هم بیان یا ربطی داشته باشه . اون همه فضا رو حروم کردن

    • آزیتا

      دکوراسیون بسیار شلوغ و درهم بر هم است.استفاده بیش از اندازه از رنگ قرمز موجب برهم خوردن آرامش در منزل است.استفاده از دکوراسیون بلند و نوک تیز!!
      به نظرمن افرادی که در این منزل زندگی می کنند باید اعصاب فولادین داشته باشند.

    • بدون نام

      مثل موزه یا عتیقه فروشی بود فقط تار عنکبوت نداشت. فقط شش دست مبل تو خونه چیده بود. واقعا حال آدم از این همه عقده و تجمل گرایی بهم میخوره

    • بدون نام

      خیلی شلوغه.ادم سرسام میگیره

    • بدون نام

      اینجا خونه بود یا سمساری؟
      چقدرم خانوم خودش و سلیقه ش رو قبول داره

    • فائزه

      فقط اون دوتا صندلیای ناهارخوری

    • بدون نام

      اتاق خوابش اندازه سالن خونه ی ماس!

    • بدون نام

      احساس میکنم با یکی چشم و هم چشمی داشته .. :/

    • بدون نام

      بااین متراژ و هزینه و زرق وبرق،دوخواب؟دوتا تخت تو اتاق بچه بود یعنی حتی سه خواب هم نبود،خداییش بعضی چیزها اولویت بیشتری دارن تا این همه وسایل غیرضروری و هزینه های اضافی

    • بدون نام

      یعنی مشاور خانواده آنقدر درآمدش بالاست ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      من اصلا دوست نداشتم ترجیح میدم خونه ساده باشه فقط اتاق خواب پسراش خوب بود

    • بدون نام

      جردن شمال تهران نیستا دوست عزیز!!!!

    • بدون نام

      صدو هفتاد متر خونه دوبلکس داره بعد ازش پرسیدن با مشکل کمبود فضا چطور کنار اومدی!!!!!

    • بدون نام

      صدو هفتاد متر خونه دوبلکس داره بعد ازش پرسیدن با مشکل کمبود فضا چطور کنار اومدی!!!!!

    • بدون نام

      مبارکشون باشه

    • علیرضا

      شما با این کارتون فقط دارید تبلیغ اشراف گرایی را می کنید برین فکر قبر کنید که جایگاه همیشگیتون اونجاست

    • بدون نام

      عین لحاف چهل تیکه بود هیچ سلیقه و هنر طراحی داخلی تو این خونه خرج نشده فقط پول هدر داده سرگیجه گرفتم از بس عکسا شلوغن هیچ جای خونه هماهنگ نیست

    • H

      سلام سوالم از وب سایت چیدانه این است آیا هر فردی با هر سلیقه ای را در وب سایت قرار می دهید ؟! لطفا بفرمایید چه کسی ساعت های بزرگ و ایستاده و آونگ دار را کنارپنجره قرار می دهد ؟ این همه شمعدان روی میز وسط واقعاً زیبا و جالب است بیشتر شبیه یک سمساری شلوغ است که در چیدمان آن هم دقت نشده فقط عکس اول را دوباره نگاه کنید منظورش چی بوده ؟خواهشا با وقت و شعور خوانندگان بازی نکنید .

    • بدون نام

      وای خیلی شلوغ پلوغ بود بیشتر شبیه مغازه و فروشگاه بود

    • بدون نام

      خود خونه یه بازار مکاره و سمساری بود دیگه چه نیازی به خرید از اینور و انور داشت؟
      استامینوفن بدم خدمتتون ؟ سرم داره گیج میره این دیگه چی بود ؟

    • بدون نام

      پولش باشه با این خونه هرکی میتونه شیک بچینه

    • بی نام

      مردم ندارند بخورند اینا جی نشون میدی

    • بدون نام

      شبیع کاخ سعداباد می مونه لهنتی

    • بدون نام

      میگم خوانندگان محترم برترین ها ،هر چی میگذارند شما یه ایرادی ازش می گیرید ،شلوغه ،خلوته ،مثل سمساریه ،مثل نمایشگاه ،مثل کتابخانه است و........ پس از چی خوشتون میاد ؟

    • ...

      مبارکشون باشه
      منم دوس دارم خودم ی خونه ب سلیقه خودم داشته باشم هر جوری ک بخوام بچینمش
      سلیقه ها متفاوته پس ب سلیقه همدیگه احترام بذاریم
      مهم اون حس خوبیه ک ادم از کاری ک میکنه میگیره ن نظر بقیه

    • بدون نام

      از طراحی سینک و روشویی خوشم اومد..

      فقط اون حجم شمع و شمعدون رو دوست نداشتم

    • بدون نام

      مثل ماندانا نباشیم

    • بدون نام

      خاک تو سرتون
      سه روز گذشته دیگه نظرات رو میخواییم چیکار

    • آرزو

      خیلی هم شیک و عالی بود

    • نوشین

      وقتی متراژ بزرگ باشه و پول هم باشه خب نصف دکوراسیون خود بخود چیده میشه. در کل ریسک زیادی برای دکور داشتن و و جسارت در انتخاب وسایل. من دوست داشتم این جسارات رو

    • بدون نام

      اینقدر بعضی کامنتها بده احساس میکنم خود ماندانا داره جوابشونو میده

    • بدون نام

      تا حالا ندیدم از یکی از این دکوراسیون هایی که برترین ها میذاره خوشتون بیاد میشه بگید از چی خوشتون میاد ؟؟؟؟

      همه ش دنبال کوبیدنید !!!

    • بدون نام

      دکوراسیون خانه خود را در ۵ کلمه توصیف کنید.

      راحت، شیک، جادار و کاربردی، خلاقانه، خاص خودمان-------- چقدر خودشیفته

    • طراوت

      به نظرم وسایل و رنگ ها با هم هارمونی نداشت

    • بدون نام

      شخصا نپسندیدم. زیبا نبود. تجملات الکی داشت اما سلیقه و زیبایی در این دکوراسیون مشهود نبود

    • م.ح

      خیلی شلوغ بود. به مغازه لوکس فروشی شباهت بیشتری داشت تا خونه . اعتماد به نفس خوبی داره. مهم هم لذت بردن خودش هست

    • رها

      قشنگ بود.من خوشم اومد.فقط اینکه بنظر من رنگایی مثل رنگ قرمز که خیلی تندن کم باید استفاده بشن.درکل قشنگ بود.مبارکشون باشه

    • لیلا

      فقط میشه گف خوش ب حالشون ۰۰۰معلومه حسودا حتی نمیدونن جردن کجاس۰۰۰بسلامتی و دل خوش

    • رهگذر

      چیز قابل توجهی نداشت که بشه ازش ایده گرفت ...
      پرده های سیاه بلند و شمعدانهای بسیار زیاد روی زمین و روی میز و روی طاقچه و مبلهای قرمز و آباژورهای با ریشه های نامرتب واقعا چرا ؟!!!! اینها واقعا سلیقه است یا صرفا خرج کردن پول ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج