۹۲۱۳۶۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

یک پای استقلال در بیمارستان!

داریوش شجاعیان در همه سال‌هایی که پیراهن استقلال را می‌پوشید نمایش آنچنان امیدوارکننده‌ای نداشت. او غالباً بازیکنی ناهماهنگ و کم توان در ترکیب تیمش جلوه می‌کرد تا اینکه فصل نوزدهم چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت.

ایران ورزشی: داریوش شجاعیان در همه سال‌هایی که پیراهن استقلال را می‌پوشید نمایش آنچنان امیدوارکننده‌ای نداشت. او غالباً بازیکنی ناهماهنگ و کم توان در ترکیب تیمش جلوه می‌کرد تا اینکه فصل نوزدهم چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت.

به واقع می‌‌شود گفت داریوش تا قبل از پارگی دوباره رباط زانوی پایش به همان بازیکن دلخواهی بدل شده بود که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدیم. شجاعیان در عملیات هجومی تیمش معمولاً نقش محوری ایفا می‌کرد. گاهی گل می‌زد و گاهی هم با اثرات مثبت روی بازی هجومی تیمش پایه‌گذار گل‌های تیمش می‌شد.

در همین بازی با سایپا و تا پیش از آنکه در دقیقه ۳۶:۰۸ نقش بر زمین شود و میدان بازی را ترک کند، عنصری بود رونده و بسیار سیری‌ناپذیر در فاز هجومی تیمش.

شجاعیان می‌رفت تا یک نمایش خوب دیگر را در کارنامه‌اش به ثبت برساند اما دریغا که مصدومیت تلخ و جانکاه دیگری به سراغش آمد و او را از صحنه دور کرد. حالا شجاعیان باید ماه‌ها برای بازگشت تلاش کند و هیچ بعید نیست که همه بازی‌های استقلال در فصل نوزدهم را از دست بدهد. چه در لیگ، چه در جام حذفی و چه در لیگ قهرمانان آسیا. برای او راه گریزی نیست. داریوش باید به مانند یک سال و اندی قبل تلاش تازه‌ای را برای بازگشت آغاز کند. آیا او دوباره بازمی‌گردد؟

این دومین بازیکن استقلال است که در فصل نوزدهم رباط پاره می‌کند. پیش‌تر نیز محسن کریمی به دلیل پارگی رباط که در بازی با ذوب‌آهن به وجود آمد، راهی بیمارستان شد. قبل از اینکه فصل شروع شود اما صحبت از خروج نام فرشید باقری از لیست استقلال بود و مدیران باشگاه به دلیل مشکلاتی که این بازیکن داشت، برای وارد کردن نامش در فهرست نهایی در شک و تردید بودند.

نام باقری اما به هر شکل ممکن در بین اسامی ارسالی استقلال به سازمان لیگ قرار داده شد اما این بازیکن به دلیل مصدومیت هفته‌ها نتوانست برای استقلال به میدان برود تا اینکه از او در همین بازی با سایپا که شجاعیان مصدوم شد، رونمایی شد.

در عین حال باید به غیبت‌های چشمگیر شیخ دیاباته نیز اشاره داد. مهاجم استقلال نیز به دلیل مشکلاتی که در ناحیه زانو با آن روبه‌رو است، نتوانسته آنطور که انتظار می‌رود در ترکیب تیمش قرار گیرد.

غیبت پشت غیبت! دیاباته نیز در همین بازی دقایقی در ترکیب استقلال قرار گرفت تا به فقدان خود در هفته‌های قبل پایان دهد.

ماجرای مصدومان استقلال اما به همین نام‌ها ختم نمی‌شود. سیاوش یزدانی نیز برای بازگشت به میادین باید ۲ هفته دیگر صبر کند. او نیز با آسیب‌دیدگی مواجه است. درباره مصدومیت مهدی قائدی نیز حرف و حدیث‌های بسیار شنیده می‌شود.

چه کسی مقصر این حجم از مصدومیت‌ها است؟ خود بازیکنان که احتمالاً بی‌احتیاطی می‌کنند؟ مربیان بدنساز و نحوه تمرینات یا کادر پزشکی؟

یافتن پاسخ این سؤال اکنون بسیار سخت و دشوار است اما حرف و حدیث‌های بسیاری در این باره شنیده می‌شود، حتی از اردوگاه آبی خبر می‌رسد که پزشکان این باشگاه از نحوه تمرینات بازیکنان در فصل بدنسازی گلایه‌هایی داشته‌اند و در عین حال نیز برخی ایراد را به همین اعضای تیم پزشکی وارد می‌دانند.

دکتر امین نوروزی کجا است؟ پاسخش را نمی‌دانیم. نوروزی در این سال‌ها همواره به طور سینوسی با باشگاه استقلال فعالیت کرده. گاهی خود را در برابر بازیکنان مسئول دانسته و گاهی هم نه! او به تازگی اعلام کرده هیچ مسئولیتی در قبال مصدومیت بازیکنان استقلال ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

      کیسه کشای بد بخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هی زردک خیلی پررو شدی شله زرد همیشه قهرمان پوشالی بوده وهست وخواهدبوددیگه سابقه شله زرد در تبانی ورشوه مسموم کردن و مافیا بودن واسه همه مثل روز روشنه

      • بدون نام

        هی زردک خیلی پررو شدی شله زرد همیشه قهرمان پوشالی بوده وهست وخواهدبوددیگه سابقه شله زرد در تبانی ورشوه مسموم کردن و مافیا بودن واسه همه مثل روز روشنه

    • بدون نام

      1

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج