جاباما
۹۲۱۴۸۹
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاری: با بدشانسی به پرسپولیس باختیم

بازیکن تیم پیکان گفت: با بدشانسی به پرسپولیس باختیم اما امیدوارم در بازی با ذوب آهن علاوه بر کسب سه امتیاز بتوانیم دوباره عنوان بهترین خط حمله لیگ را بدست بیاوریم.

خبرگزاری فارس: جابر انصاری درخصوص آخرین وضعیت خودش بعد از بهبود از یک مصدومیت طولانی گفت: خدا را شکر که توانستم این مصدومیت سنگین و طولانی را پشت سر بگذارم و با تمریناتی که انجام می‌دهم روز به روز بهتر می‌شوم. در تمرینات همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم و امیدوارم که در ادامه راه کمک حال تیم پیکان باشم.

وی در مورد مصدومیتش و اینکه چرا روند درمانش اینقدر طولانی شد اظهار داشت: من با بدشانسی مصدوم شدم. زمانی که از استقلال جدا شدم و به پیکان پیوستم خیلی دوست داشتم که در نیم فصل دوم کمک خوبی به پیکان انجام دهم و حتی برای بازی در استقلال انگیزه خیلی زیادی داشتم اما متاسفانه نتوانستم به پیکان کمک زیادی کنم. به هر حال حکمت و قسمت من ا ین بود اما امیدوارم که بتوانم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهم رضایت کادر فنی را جلب کرده و برای پیکان به میدان بروم. همه تلاشم را خواهم کرد تا جواب اعتماد کادر فنی پیکان را بدهم.

انصاری درخصوص بازگشتش به لیست پیکان در بازی با پرسپولیس افزود: قبل از هر چیز دست کادر فنی تیم‌مان را می‌بوسم که به من اعتماد کردند. من بعد از چند ماه مجددا به لیست ۱۸ نفره برگشتم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم و به پیکان کمک کنم هرچند که ما این هفته بازی سخت و حساسی با ذوب آهن داریم و امیدوارم با برد در این بازی شرایط روحی بهتری پیدا کنیم.

وی درباره اینکه چقدر احتمال می‌دهد مقابل ذوب آهن بازی کند خاطرنشان کرد: در این باره من تصمیم‌گیرنده نیستم و کادر فنی درباره بازی کردن هر بازیکنی تصمیم می‌گیرد. اگر مربیان ما صلاح بدانند که من بازی کنم همه تلاشم را خواهم کرد تا عملکرد خوبی داشته باشم و اگر هم بازی نکنم که برای موفقیت تیم دعا خواهم کرد. در هر حالت من تلاش زیادی می‌کنم تا پاسخ اعتماد و حمایت‌های کادر فنی پیکان را بدهم.

بازیکن تیم پیکان درباره باخت این تیم به پرسپولیس در بازی هفته گذشته این دو تیم افزود: به نظر من هر دو تیم بازی خوبی از خود ارائه دادند اما همه کسانی که این بازی را دیدند معتقدند که حق پیکان در این بازی باخت نبود و ما می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. ما چند موقعیت خوب داشتیم اما روی اتفاق گل خوردیم. به هر حال تیم ما تیم جوانی است و از این اتفاقات رخ می‌دهد. به هر حال خوشحالم که بهترین خط حمله لیگ در اختیار ما است و امیدوارم در بازی بعد مقابل ذوب آهن بتوانیم سه امتیاز لازم را بگیریم تا شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

انصاری در پاسخ به این سوال که در حال حاضر استقلال بهترین خط حمله را دارد و این عنوان از دست شما خارج شده تصریح کرد: استقلال در بازی آ‌خر توانست چهار گل بزند وگرنه عنوان بهترین خط حمله لیگ در اختیار ما بود هرچند که با بدشانسی مقابل پرسپولیس باختیم اما امیدوارم که در بازی با ذوب آهن علاوه با کسب سه امتیاز دوباره بتوانیم عنوان بهترین خط حمله لیگ را بدست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رمضی

      نگران نباشید باز هم می بازید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کیسه کش تا حالا کجا بود یهویی زبون باز کرد شما کیسه تنان خوراکتون باختن به سرورتونه

    • بدون نام

      بدشانس نبوديد اگه دفاع سه لايه نميکردين شايد شش تايي ميشدين

    • بدون نام

      خیلی خوش شانس بودید ۲تا خوردید

    • بدون نام

      آخه پیکان هم شد تیم

      پاسخ ها

      • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

        خو کیسه کش تو حالا بازیکن شدی لنگی ها بی عرضه چطورین

    • بدون نام

      کیسه کشا ، در شعار دادن و هوچیگری ، هیچوقت کم نمیارن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج