۹۲۱۵۳۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

حقیقی: با هدف و مطالعه نساجی را انتخاب کردم

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من با هدف به نساجی آمده‌ام و اول می‌خواهم بازی کنم و سپس درباره هدف اصلی‌ام در فوتبال ایران تصمیم بگیرم.

خبرگزاری فارس: علیرضا حقیقی که امروز در ورزشگاه درفشی فر با نساجی تمرین کرده است در خصوص خاطراتش از این استادیوم اظهار داشت: من از این ورزشگاه خاطره دارم، از نوجوانان تا بزرگسالان پرسپولیس در این زمین تمرین کردم و از همینجا به روبین کازان ترانسفر شدم و خوشحالم که اولین تمرینم با نساجی را بعد از بازگشت به ایران در این زمین انجام دادم.

وی در خصوص دلایل انتخاب نساجی گفت: من با آگاهی و مطالعه تیم نساجی را انتخاب کردم. مهمترین دلیل آن هواداران پرشورش بود. من در پرطرفدارترین تیم آسیا و جو آن تیم بزرگ شدم و هواداران نساجی هم همان شور و هیجان را دارند و خوشحالم که امسال در این تیم هستم. با صحبت‌هایی که با آقای اسدی انجام دادم تصمیم گرفتم تا پایان فصل در این تیم حضور داشته باشم.

حقیقی در خصوص اینکه شرایط در نساجی را چطور می‌بیند گفت: من شنیده‌ام که به نساجی می‌گویند لیورپول ایران. من چند بازی این تیم را دیده‌ام ولی در بعضی از نقاط مثل تیم‌های دیگر ایران ضعف‌هایی دارد که به مرور زمان حل خواهد شد.

گلر جدید نساجی در خصوص اهدافش در این تیم گفت: دلیل اصلی حضورم در ایران را بعدا در فرصت مناسب می‌گویم. من به نساجی نیامده‌ام که وقت تلف کنم و بگویم فوتبال بازی می‌کنم. با هدف به اینجا آمده‌ام و اول می‌خواهم بازی کنم و سپس درباره هدف در فوتبال ایران تصمیم بگیرم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی اینکه برای بازگشت به لیگ ایران حتما روی بازگشت به تیم ملی برنامه دارد گفت: من فکر می‌کنم شرایط تیم ملی خوب است و باید به آقای ویلموتس زمان داده شود. ما ایرانی‌ها کمی عجول هستیم و دوست داریم فورا نتیجه بگیریم. از همینجا از زحمات آقای کی‌روش هم تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم ملی در بازی آینده‌اش برنده شود و به بالای جدول گروهش برگردد.

حقیقی در خصوص اینکه آیا کارت بازی‌اش صادر می‌شود یا خیر گفت: من هم شنیده‌ام مشکلاتی وجود داشته ولی این‌ها مسائلی است که در اختیار باشگاه است. هر زمان دستور بدهند من در خدمت تیم خواهم بود.

دروازه‌بان نساجی در خصوص اینکه اگر در بازی آتی بازی کند باید مقابل تیم جواد نکونام به میدان برود گفت: آقای نکونام کاپیتان من بوده و به او ارادت دارم. باید ببینم مهیا می‌شود که مقابل تیم فولاد بازی می‌کنم یا نه.

وی در خصوص پیشنهاداتش گفت: من پیشنهادات دیگری هم در ایران داشتم ولی با مطالعه این تیم را انتخاب کردم.امیدوارم بهترین عملکردم را امسال داشته باشم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که ظاهرا در ابتدای فصل عنوان کرده بود فقط در ایران برای پرسپولیس بازی می‌کند گفت: قبل از حضورم در اروپا همین نظر را داشتم ولی شرایط برای حضورم در پرسپولیس الان مهیا نیست ولی تکرار می‌کنم در خدمت نساجی هستم و با آنها روزهای خوبی خواهم داشت.

وی در خصوص اینکه نظرش درباره گلرهای تیم ملی گفت: فعلا نظر خاصی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجز این تیم میشه بگی کدوم تیم دیگه هم تو رو میخاسته که شما بافکر این تیم رو انتخاب کردی

    • بدون نام

      انگار بمب خبری تقل و انتقالات است بدبخت از کدام تیم دیگه پیش نهاد داشتی دیپورتی

    • بدون نام

      بابا کدوم مطالعه تو همینطوری قرارداد بستی

    • بدون نام

      ازبین یوونتوس و ریال و بارسلون و من سینی نساجیو انتخاب کرده،خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج