جاباما
۹۲۱۵۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نورمحمدی: به دنبال صعود به فینال حذفی هستیم

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بعد از اولین بازی مقابل تراکتور متوجه شدیم که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و امیدوارم که روند خوبی که داریم را ادامه دهیم.

خبرگزاری فارس: حامد نورمحمدی در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اول فصل که قرار بود تیم نفت مسجدسلیمان بسته شود، صحبت از این بود که این تیم در لیگ برتر بماند و دغدغه همه ما ماندن در لیگ بود و از طرفی هم آقای تارتار تیم خوبی بست که به اصطلاح جنس ما جور شد. بعد از اولین بازی که با تراکتور انجام دادیم،

متوجه شدیم که می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم اما از طرف دیگر ما در ۵ بازی اولی لیگ قرعه خیلی سختی داشتیم. به دلیل همین قرعه سخت با تمرکز بالا کار کردیم و خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم به طوری که به خودباوری رسیدیم. رفته رفته شرایط ما بهتر شد به خصوص در دو بردی که در جام حذفی به دست آوردیم و این مسئله به ما کمک زیادی کرد. الان خوشبختانه تیم ما ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شخصیت خیلی خوبی به دست آورده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و همه روی تیم ما حساب می‌کنند. این مسئله کار ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت‌تر کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این روند خوبی که به دست آمده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانیم ادامه دهیم، افزود: دغدغه همه ما این است که بتوانیم همین روند خوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دهیم؛ چراکه تیم ما الان شخصیت خیلی خوبی به دست آورده و باید همت کرده تا این راه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دهیم. باید به همه نشان دهیم موفقیت ما اتفاقی نیست و جرقه هم نبوده، بلکه با تلاش زیاد به دست آمده است. ما الان‌ خیلی خوب جمع و جور شدیم و می‌خواهیم همین روندی که داریم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دهیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردی به گونه‌ای امتیاز بگیرید که از تیم‌های مدعی هم در جدول بالاتر قرار بگیرید، ادامه داد: واقعا خود من فکر نمی‌کردم که این قدر خوب باشیم و در جدول بالاتر از تیم‌های مدعی قرار بگیریم، اما بعد از بازی با تراکتور که از تیم‌های مدعی قهرمان است، فهمیدیم که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. به همه نشان خواهیم داد که نتایج ما اتفاقی نیست و مطمئنا شرایط تیم نفت مسجدسلیمان بعد از این بهتر هم خواهد شد. می‌دانیم که کار سختی در انتظار ماست، اما ما برای روزهای سخت تلاش می‌کنیم.

نورمحمدی درباره اینکه ‌‌‌‌‌‌‌تیم نفت مسجدسلیمان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در جام حذفی نتایج خیلی خوبی گرفته و دو تیم لیگ برتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خانه‌هایشان حذف کرده و به همین خاطر به قهرمان شدن در این مسابقات فکر می‌کنی، اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی اول در جام حذفی آقای تارتار به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند فرصت بازی داد، اما در بازی با شهر خودرو با تمرکز کامل بازی کردیم و دیدید که این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خانه شکست دادیم.

ما مقابل شهر خودرو با صد درصد تمرکز بازی کردیم و وقتی توانستیم این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مشهد ببریم، پس می‌توانیم کارهای بزرگ‌تر انجام دهیم. در سال‌های اخیر شاهد بودیم بعضی از تیم‌ها از لیگ‌های پایین‌تر به فینال جام حذفی رسیدند و این مسئله باعث می‌شود تا نشان دهد که ما هم می‌توانیم در این مسابقات به فینال برسیم. ما همه تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهیم کرد تا بتوانیم به فینال جام حذفی برسیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان درباره بازی این هفته این تیم در لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی در تبریز، تصریح کرد: فکر کنم بازی بسیار سختی خواهیم داشت؛ چراکه ماشین‌سازی در خانه خودش تیم خیلی چغری است. از طرف دیگر ما ۴ روز برای این بازی فرصت داشتیم و آنها یک روز بیشتر از ما استراحت کردند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ما باید با تمرکز زیاد به مصاف این تیم برویم و به نظر من این بازی برای ما خیلی سرنوشت‌ساز خواهد بود؛ چراکه در صورت کسب ۳ امتیاز در این بازی می‌توانیم جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم.

وی در پایان گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جا دارد که از هواداران نفت مسجد سلیمان تشکر کنم که در این مدت حمایت خیلی خوبی از ما انجام دادند و امیدوارم که این حمایت‌ها در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد تا بتوانیم همچنان نتایج خوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا شانسی. چندتا امتیاز گرفتین جو گیر شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج