جاباما
۹۲۱۶۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تنش در بایرن؛ جایگاه سرمربی کروات امن نیست

به نظر می‌رسد شرایط نیکو کوواچ، سرمربی آلمانی بایرن‌مونیخ چندان مساعد نیست.

ورزش سه: بایرن مونیخ دیشب در دیداری دشوار در یونان و در حالیکه ابتدا عقب افتاد، موفق شد با دبل رابرت لواندوفسکی و تک گل تولیسو، ۱-۳ المپیاکوس را مغلوب کرده و با نه امتیاز و اقتدار در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.

اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد شرایط برای نیکو کوواچ، سرمربی جوان و کروات این تیم مساعد نیست و ارکان باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد این سرمربی رضایت ندارند. دیشب کارل هاینس رومینیگه به سبک بازی بایرن انتقاد کرد و مانوئل نویر نیز مدعی شد باواریایی ها مانند همیشه بازی نمی کنند. البته بیشتر انتقاد دروازه بان بایرن مونیخ به عملکرد خط دفاعی و دریافت تعداد گل های فراوان در هفته های اخیر معطوف میشد.

تنش در بایرن؛ جایگاه سرمربی کروات امن نیست

نشریه بیلد همچنین مدعی شد برخی بازیکنان در رختکن نیز به عملکرد نیکو کوواچ چندان اعتقادی ندارند و این سرمربی جوان در خطر از دست دادن شغل خود قرار دارد. بایرن مونیخ در بوندسلیگا در هشت بازی تنها موفق به کسب 15 امتیاز شده، اما عدم نتیجه گیری دیگر رقبا باعث شده این تیم تنها با صدر جدول یک امتیاز فاصله داشته باشد.

در حال حاضر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان با پیروزی های پرگل در حال غلبه بر رقبای خود است، اما مشخص نیست آینده نیکو کوواچ چگونه رقم خواهد خورد و شاید او نیز مانند دو سال قبل و سرنوشت کارلو آنچلوتی، شغل خود را در اواسط فصل از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج