جاباما
۹۲۱۶۷۴
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

اصغر فرهادی در تدارک ساخت فیلمی تازه در ایران

اصغر فرهادی از معدود فیلمسازان ایرانی است که حتی زمزمه تدارک او برای ساخت اثری تازه حکم خبری دست اول و بشدت کنجکاوی برانگیز را دارد. بویژه وقتی بشنویم او این بار در داخل کشور فیلم خواهد ساخت.

بانی فیلم: اصغر فرهادی از معدود فیلمسازان ایرانی است که حتی زمزمه تدارک او برای ساخت اثری تازه حکم خبری دست اول و بشدت کنجکاوی برانگیز را دارد. بویژه وقتی بشنویم او این بار در داخل کشور فیلم خواهد ساخت.

همانطور که سال گذشته در چنین روزهایی در بخشی از گفت وگو با خبرنگار لاناسیون وعده داده بود: «آنچه می دانم این است که به احتمال زیاد فیلم بعدی‌ام را در ایران مقابل دوربین خواهد رفت، برای من بسیار مهم و بهتر بگویم حیاتی است که نه تنها در ایران فیلم بسازم بلکه آن‌ها را در ایران به نمایش بگذارم».

اصغر فرهادی در تدارک ساخت فیلمی تازه در ایران

این کارگردان ظاهراً قصد دارد فیلم تازه خود را در ایران بسازد. فیلمی که طبق شنیده های خبرنگار بانی فیلم در لوکیشنهای شهر شیراز کلید خواهد خورد. ضمن اینکه گویا حضور بابک کریمی در یکی از نقشهای اصلی فیلم هم قطعی شده است و به احتمال فراوان مدیریت فیلمبرداری را نیز حسین جعفریان، مدیر فیلمبرداری آخرین فیلم فرهادی، «فروشنده» و برخی دیگر از ساخته های این کارگردان از جمله «درباره الی» به عهده خواهد داشت. البته بر اساس اطلاعات رسیده، نهمین فیلم فرهادی بی تردید سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش بانی فیلم، فرهادی طی ماه های گذشته مشغول نگارش فیلمنامه جدیدش بوده و همچنین سناریوی سه فیلم کوتاه را نیز برای سینماگران خارجی نوشته است.

فانتزی «داشتم میرفتم» ساخته فران بروکس، کمدی «نه خیلی زیاد و نه کم» ساخته لوسیا ازکر و درام «تنهایی» ساخته دیوید کوردون سه فیلم کوتاهی هستند که فیلمنامه آنها را فرهادی نوشته است. از این بین دو فیلم اول در اسپانیا اکران شده اند و فیلم سوم هنوز به نمایش درنیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از ساخت همه می دانند فک نمیکردم مجوز فیلم سازی به ایشون بدن

      پاسخ ها

      • خيانت

        اين فيلم هم قطعا جايزه ميگيره چون حتما درش وطن فروشي به حد اعلا ميرسه
        سلبريتيه درپيتي

    • بدون نام

      اصغر فرهادی هیچی نیست
      کارگردان فقط سعید روستایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی سینماگران درست و حسابی و اهل فن اروپایی و آمریکایی برای اصغر فرهادی سرتعظیم فرود میارن؛ حرفای بی سوادایی مثل شما محلی از اعراب داره آخه دوست عزیزم؟

    • بدون نام

      ایشالله موفق باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موفقیتش یعنی موفقیت در وطن فروشی

    • بدون نام

      ولی وجدانن دیگه اینبار فیلم ساختی از خوبی های کشورت بساز نه چیزهای بد ...ببینیم اینبار خارج از کشور بهت جایزه میدن یا نه ..اگه بهت جایزه دادن قبولت میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه خوبی میبینی؟

      • بدون نام

        منظورتون اینه که فیلمهایی پر از دروغ و ریا بسازه؟!

        هنرمند صادق و فرهیخته بر اساس دغدغه هاش فیلم میسازه نه بر اساس نظراتی که بهش تحمیل میشن. اصغر فرهادی ام آدمیه که دغدغه اجتماعی داره

    • بدون نام

      باز از کدوم شاهزاده عربی پول گرفتی ؟

    • بدون نام

      فيلماي قبليش كه تو ايران نبود اصلا موفق نبود و جايزه اي هم نبرد اگه هم اسمس از فيلماش آوردن بخاطر اينه كه ضايع نباشه فقط بخاطر وطن فروشي جايزه ميدادن بهش حالا تصميم گرفته بياد ايران فيلم بسازه ايرانو بدبختر از اوني كه هست نشون بده تا بهش جايزه بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از نادان ها و بی سوادایی مثل شما. وقتی از سینما سر درنمیاری مجبوری نظر بدی بنده خدا؟ اکثر فیلمهای فرهادی از نظر ساختاری و قصه گویی فیلمای ارزشمند و سطح بالایی هستند و به خاطر همین همیشه تحسین میشن. شمای شستشوی مغزی شده هر چرندی تو سرتون فرو کنند رو تکرار میکنید

    • رضا

      باز این چی میخواد بسازه تا میتونه چهره ای منفی از ایران میسازه به امید کسب جایزه از غربی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج