۹۲۱۶۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تختی در انتظار بودجه!

مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: با توجه به این که مدت ۷ ماه است از زمان تخصیص بودجه ۱۰ میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه تختی از سوی وزیر ورزش و جوانان سپری می‌شود، تا امروز هیچ بودجه‌ای اختصاص پیدا نکرده و همواره منتظر بازسازی مجموعه، ۵۰ سال بعد از تاسیس آن هستیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر مجموعه ورزشی تختی گفت: با توجه به این که مدت ۷ ماه است از زمان تخصیص بودجه ۱۰ میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه تختی از سوی وزیر ورزش و جوانان سپری می‌شود، تا امروز هیچ بودجه‌ای اختصاص پیدا نکرده و همواره منتظر بازسازی مجموعه، ۵۰ سال بعد از تاسیس آن هستیم.

حمیدرضا حسین‌پور در گفت‌وگویی افزود: بعد از بازدیدی که مسوولین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شخص وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی در ابتدای سال داشتند وزیر ورزش و جوانان قول پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای بازسازی این ورزشگاه را داده بود که عملی نشد.

البته به ما اعلام کردند طی نامه‌نگاری که وزیر ورزش با جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای بازسازی این ورزشگاه به عمل آورده و دستوری که وی به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه داده این بودجه افزایش پیدا کرده است، حال این که بودجه تخصیص یافته چه زمانی و به چه شکلی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار خواهد گرفت، مشخص نیست.

در حال حاضر نیز بعد از گذشت ۷ ماه همچنان منتظر هستیم تا زودتر بودجه پیش‌بینی شده اختصاص پیدا کند تا کار بازسازی مجموعه ورزشی تختی را که در سال ۱۳۴۵ ساخته و سال ۵۴ افتتاح شده است را آغاز کنیم تا مانع تخریب بیش از حد آن شویم.

وی گفت: وضعیت ورزشگاه تختی به گونه ای است که پست‌های برق این ورزشگاه در این مدت تغییر نکرده و مشکلات زیادی دارد. حتی در سقف معلق آن که با کابل نگهداری می‌شود، تعدادی از این کابل‌ها فرسوده شده و ضریب ایمنی آن را کاهش داده است.

وضعیت سکوها نیز در حال حاضر به گونه‌ای است که آب‌بندی خود را از دست داده‌اند و بعد از بارندگی حداقل تا یک هفته از سقف سکوها به دلیل باز شدن درزها شاهد نشتی آب هستیم. همچنین سازه از نظر امنیتی مشکلات زیادی دارد و استاندارد نیست.

در حقیقت مهم‌ترین بخش بازسازی ورزشگاه تختی بیشتر در قسمت سازه و استادیوم است که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سال گذشته برای بازسازی استادیوم چیزی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد کرده بود که البته امسال تصور می‌کنم هزینه بازسازی افزایش پیدا کرده است.

حسین‌پور در پایان پیرامون این پرسش که وضعیت زمین چمن طبیعی این ورزشگاه برای نیمه فصل دوم لیگ برتر فوتبال در چه شرایطی قرار دارد، افزود: هنوز شرایط زمین چمن ورزشگاه تختی به حد مطلوب نرسیده و امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر در آن میسر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج