جاباما
۹۲۱۶۹۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه 2 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی سرشار از مهر و محبت پیش‌رو دارید و در این سال درهای بسته به‌روی شما باز خواهد شد. کارهای زیادی تاکنون انجام نداده‌اید به‌این دلیل که فکر می‌کردید این کارها پیش‌پاافتاده و کودکانه به‌نظر می‌رسد، امسال زمان آن رسیده که نگرش خود را به زندگی تغییر دهید و هر کاری که تاکنون به هر دلیل انجام نداده‌اید را آغاز کنید. تغییر را از همین امروز شروع کنید چرا که آبان ماه بهترین زمان برای تغییرات است، در ماه دی دوستان‌تان به کمک مالی شما نیاز پیدا می‌کنند، سخاوتمند باشید و دست آنها را بگیرید، اما بیش‌ازحد دست‌و‌دلبازی به‌خرج ندهید. در بهمن‌ ماه سال جاری تا جایی که می‌توانید معاشرت کنید و به‌ دیدوبازدید بروید، این شرایط باعث ایجاد دوستی‌های جدیدی خواهد شد. اسفندی که در پیش‌رو است موقعیت خوبی برای تغییر منزل فراهم می‌شود، این موقعیت را به‌فال نیک بگیرید و خودتان را برای زندگی در منزل رویایی‌تان آماده کنید. فروردین زمان خوبی است تا در یک دوره ورزشی ثبت‌نام کنید، در این ماه جانب احتیاط را نگه‌دارید، چرا که حادثه‌ای در انتظار شما است و اگر مواظب نباشید خدای نکرده صدمه‌ای به جان عزیز شما وارد می‌شود. بخت و اقبال شما در ماه‌های خرداد و تیر به‌ اوج می‌رسد، این فرصت را غنیمت بشمارید و انجام کارهای سخت و پرمخاطره را به این ماه موکول کنید. تمام مشکلات شما در شهریور ماه سال آینده حل می‌شود و بقیه ماه‌ها تا فرا رسیدن سال تولد بعدی شما به‌خوبی‌و‌خوشی سپری خواهد شد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

به‌قول قدیمی‌ها یک‌دست صدا ندارد و راز موفقیت شما در حضور در کارهای گروهی پنهان شده است. به‌هر اندازه که افکار خود را با همکاران یا شریک‌تجاری خود به‌‌اشتراک بگذارید، به‌همان اندازه پشتیبانی بیشتری از همکاران دریافت می‌کنید و کارهای شما سریع‌تر پیش‌ خواهد رفت. امروز باید تصمیم مهمی بگیرید و تکلیف کار عقب‌مانده‌ای را روشن‌ کنید، قبل از این که هرگونه تصمیمی بگیرید، ابتدا تمام شرایط را سبک‌و‌سنگین کنید و تصمیم عاقلانه‌ای اتخاد نمایید که نفع شما را به‌دنبال داشته باشد اما ضرری هم به کسی وارد نکند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

سوال‌های بی‌پاسخ زیادی در ذهن شما وجود دارد و هنوز در انتخاب مسیر درست زندگی مردد هستید. تمام رویکردهایی که در زندگی پیش‌روی شما قرار دارد به‌ظاهر جذاب و معقول به‌نظر می‌رسند اما اهل خطر نیستید و به‌همین دلیل نیز تاکنون موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌اید. برای تجربه مسیرهای پیش‌رو باید دل به دریا بزنید و راه‌های مختلف را تجربه کنید. مطمئن باشید چیزی را از دست نمی‌دهید و حتی اگر اشتباهی نیز انجام دادید، از این اشتبا‌ه درس خواهید گرفت و در آینده رویکرد بهتری به‌ زندگی خواهید داشت. مسافرتی در پیش‌رو دارید و پیشنهاد می‌کنیم از لحظه‌لحظه این مسافرت تاجایی که می‌توانید لذت ببرید چرا که بعید‌به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک دوباره موقعیت مسافرت برای شما مهیا شود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

روز مهمی در پیش‌رو دارید اما نگران نباشید چرا که مدت‌ها است خودتان را آماده این روز کرده‌اید و هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد. خودتان را به لحاظ فکری آماده برخورد با مشکلات کنید و توجه ویژه‌ای به جزئیات داشته باشید. در چند روز آینده ملاقات مهمی با یکی از همکاران یا اعضای فامیل خواهید داشت، این ملاقات در زندگی و کار شما بازتاب پیدا می‌کند و سعی کنید تا جایی که می‌توانید فردی که به ملاقات شما آمده را راضی نگه‌دارید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز تاجایی که می‌توانید استراحت کنید و حسابی بخندید چرا که فردا روز سختی را در پیش دارید و به کارهای مهمی باید رسیدگی کنید. آرامش حرف اول را در زندگی شما می‌زند و روزمرگی‌های زندگی این آرامش را از شما گرفته‌ است. هیچ‌چیزی بهتر از هم‌صحبتی با اعضای خانواده به شما آرامش نمی‌دهد، در نتیجه دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون بروید. در چند روز آینده سر شما به‌اندازه‌ای شلوغ می‌شود که حتی فرصت سر خاراندن هم پیدا نمی‌کنید. در هفته آینده کسالت جزئی ممکن است جان نازنین شما را آزرده کند، مواظب سلامتی خودتان باشید و اجازه ندهید بیماری شما را زمین‌گیر کند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

آدم خودداری هستید و به‌رغم این که فکرهای خوبی در سر دارید، این فکر‌ها را به کسی نمی‌گویید. امروز زمان آن رسیده که افکار خود را با کسی که می‌توانید روی کمک او حساب‌باز کنید در میان بگذارید. برای انجام کاری نیاز به وسیله‌ یا ابزاری دارید، اما این وسیله در اختیار شما نیست و با توجه به این که می‌دانید یکی از دوستان یا آشنایان شما این وسیله را دارد، نمی‌خواهید برای قرض‌گرفتن این وسیله به او رو بیاندازید. مطمئن باشید این دوست با کمال‌میل وسیله‌ای که مد نظر شما است را در اختیارتان قرار خواهد داد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

روزی خوبی می‌توانید در پیش‌رو داشته باشید به‌شرط این که به زمین و زمان خرده نگیرید و زندگی را ساده‌ بگیرید. با بهانه‌های کوچک شاد شوید و دیگران را در این شادی سهیم کنید. در چند روز آینده اتفاق مهمی برای شما رخ خواهد داد، بد به دل خود راه ندهید چرا که با اتفاق شومی روبرو نیستید و روزگار برنامه‌های مهم‌تری برای شما دارد. سعی کنید از این اتفاق درس بگیرید و رویکرد تازه‌ای به‌زندگی داشته باشید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

فرصت‌های زیادی برای تغیییرات مهم در زندگی شما وجود دارد، اگر قدر این فرصت‌ها را ندانید، فرصت‌ها مثل برق‌و‌باد گذر می‌کنند و برای همیشه پشیمان خواهید شد. فرد بسیار پرکاری هستید اما تاکنون به‌اندازه‌ای که کار کرده‌اید به مال و ثروت نرسیده‌اید. زمان آن فرا رسیده که در کنار کار، از هوش خود هم بهره بگیرید و موقعیت‌شناس باشید. یکی از دوستان یا اعضای فامیل به کمک نیاز دارد اما لب به سخن باز نمی‌کند و درخواستی برای کمک ندارد، برای کمک به وی پیش‌دستی کنید و مطمئن باشید روزی خواهد رسید که همین فرد دست شما را بگیرد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

امروز احساس اعتمادبه‌نفس زیادی می‌کنید و بر این باور هستید که هر تصمیمی که می‌گیرید درست است، اما این احساس اعتمادبه‌نفس کاذب است و شما را به بیراهه می‌برد. در عوض پیشنهاد می‌کنیم از تصمیم‌گیری‌های نابهنگام و بدون فکر جلوگیری کنید و برای رفع مشکلات به عقل سلیم خود مراجعه نمایید. امروز به لحاظ کاری حسابی سرتان شلوغ است و فرصت سرخاراندن ندارید، بعدازظهر امروز نیز مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و حسابی وقت شما را می‌گیرد. نگران این شلوغی‌ها نباشید چرا که یکی دو روز آینده اوضاع بهتر می‌شود و موقعیتی برای استراحتی جانانه پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که می‌خواهید حرفی را به کسی بگویید، اما همیشه برای گفتن این حرف، این دست و آن دست می‌کنید. امروز زمان خوبی است که سفره دل‌تان را پیش این فرد باز کنید و حرف‌های نگفته را با او در میان بگذارید. احساس می‌کنید کنترل زندگی از دست شما خارج شده است و به‌رغم این که شب‌و‌روز کار می‌کنید، اما باز هم نه‌تنها از کارهای‌تان عقب هستید، بلکه به لحاظ مالی نیز اندوخته چشمگیری جمع نکرده‌اید. نگران نباشید چرا که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و در آینده‌ای نزدیک تلاش و کوشش شما به بار خواهد نشست.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از شادی و نشاط را در پیش دارید، اجازه ندهید روزمرگی‌های زندگی جلوی این شادی را بگیرد و تاجایی که می‌توانید انجام کارهای غیرضروری را به فردا موکول کنید. در عوض با دوستان یا اعضای فامیل به گشت‌و‌‌گذار بروید و شادی بی‌بهانه‌ای که نصیب‌تان شده را با آنها به اشتراک بگذارید. به موفقیتی مهم در کار و زندگی دست پیدا خواهید کرد، اما این موفقیت از دید اعضای فامیل نادیده گرفته می‌شود و احساس می‌کنید که قدر شما را نمی‌دانند. لازم نیست زیاد خودتان را ناراحت کنید چرا که ماه پشت ابر نمی‌ماند و به‌زودی اطرافیان قدر زحمت‌های شما را خواهند دانست.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

موقعیت شما در محل کار یا زندگی به‌خطر افتاده و باید برای حفظ این موقعیت تلاش کنید. در چنین شرایطی روی کمک دوستان نباید حساب‌باز کنید و موقعیتی که به‌تنهایی برای بدست آوردن آن زحمت زیادی کشیده‌اید را باید شخصاً حفظ کنید. احتمال دارد درگیری لفظی میان شما و فردی صورت گیرد و به‌رغم اینکه انسان خودداری هستید، کنترل خود را از دست بدهید. نگران این درگیری نباشید و با تمام قدرت از حقوق‌تان دفاع کنید. در نهایت این شما هستید که پیروز میدان خواهید بود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

احساس می‌کنید در باتلاقی از گرفتاری‌ها گیرافتاده‌اید که هرچقدر بیشتر دست‌و‌پا می‌زنید، بیشتر در آن فرو می‌روید. از این شرایط خسته‌شده‌اید و واقعاً نمی‌دانید برای نجات از گرفتاری‌ها چه کاری باید انجام دهید. در چنین شرایطی باید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و مشکلی را که به‌تنهایی نمی‌توانید حل‌ کنید با کمک اطرافیان از سر راه بردارید. به‌لحاظ مالی در مضیقه هستید و سرمایه‌ خود را از کف داده‌اید، افسوس گذشته را نخورید چرا که آبی که از جوی رفته را نمی‌شود باز گرداند. چرخ زندگی را به هر قیمتی که هست بچرخانید و مطمئن باشید که تلاش شما در آینده به بار خواهد نشست و دوباره وضعیت مالی باثباتی پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۸/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا همچین نظری ندارم
      غلطه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج