جاباما
۹۲۱۷۰۲
۵۱ نظر
۵۰۲۶
۵۱ نظر
۵۰۲۶
پ

آزار و اذیت ۶ زن تهرانی توسط مرد شیطان‌صفت

یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن‌ها را آزار داد. این مرد شیطان صفت دیروز در دادگاه پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند.

روزنامه خراسان: یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن‌ها را آزار داد. این مرد شیطان صفت دیروز در دادگاه پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند.

دزد مزدا ۳

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال سرقت چهار خودروی پراید در شرق تهران در فاصله زمانی یک هفته آغاز شد. پلیس در حالی پیگیر ماجرا شده بود که چند روز بعد یک زن از سرقت خودروی مزدا ۳ نوک مدادی خود نیز خبر داد و گفت: شب گذشته به مهمانی رفته بودم، اما وقتی برگشتم متوجه شدم خودروام سرقت شده است.

در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی دزد یا دزدان خودرو در شرق تهران ادامه داشت یک پزشک خانم با ماموران کلانتری تهرانپارس تماس گرفت و از دزدیده شدن مزدا ۳ سفیدش خبر داد.

در حالی که شواهد نشان می‌داد احتمالاً سرقت‌ها از سوی یک نفر صورت گرفته است پلیس به محل سرقت خودروی پزشک خانم رفت و در آن جا با یک مزدا ۳ نوک مدادی روبه‌رو شد که استعلام پلاک آن نشان می‌داد یک هفته قبل سرقت شده بود. شیشه‌های این خودرو شکسته شده و اتاقک آن به شدت آسیب دیده بود.

در بررسی‌ها مشخص شد دزد خودرو با به جا گذاشتن خودروی مزدا نوک مدادی با خودروی مزدا سفید پزشک خانم گریخته است.

دستور ایست

یک هفته از این سرقت گذشته بود پلیس مزدا ۳ پزشک خانم را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی کرد و به راننده جوان دستور ایست داد. اما راننده بدون توجه به هشدار پلیس گریخت و به این ترتیب تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد تا این که پلیس دست به شلیک چند تیر هوایی زد.

راننده می‌خواست به دل جمعیت بزند که یک تاکسی راهش را مسدود کرد و به این ترتیب راننده ۲۳ ساله به نام محمود دستگیر شد و پلیس در بازرسی از خودروی سرقتی وی چندین گرم ماده مخدر شیشه کشف کرد. در بررسی‌ها مشخص شد محمود چندین سابقه کیفری از جمله اعتیاد، کیف قاپی، سرقت و درگیری دارد. وی در بازجویی‌ها به سرقت چهار خودرو، دو پراید و دو خودروی مزدا ۳ اعتراف کرد.

تراژدی ۶ زن

پلیس در ادامه تحقیق‌ها و با توجه به شکایت‌های مشابهی که شش زن جوان از یک راننده شیطان صفت مطرح کرده بودند دریافت محمود پس از سرقت خودرو‌ها در پوشش مسافربر شش زن جوان را به تله شیطانی اش انداخته و آن‌ها را آزار داده است.

در دادگاه

با افشای این ماجرا پرونده مرد شیطان صفت که حالا ۲۵ سال دارد با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی دیروز در دادگاه به ریاست قاضی کیخواه و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. این در حالی بود که فقط سه نفر از شاکی‌ها در دادگاه حضور داشتند.

آزار و اذیت ۶ زن تهرانی توسط مرد شیطان‌صفت

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای محمود به اتهام سرقت چهار پراید، سه خودروی مزدا ۳، ربودن شش زن و آزار چهار نفر از آن‌ها و همچنین ضرب و جرح و سرقت اشد مجازات خواست.

وی ادامه داد: دو نفر از شاکی‌ها که حالا در دادگاه حضور ندارند اعلام کرده اند این مرد قصد داشته آن‌ها را آزار دهد، اما وقتی با مقاومت شان روبه‌رو شده در اجرای نقشه اش ناکام مانده است.

سپس نخستین شاکی که زن ۴۹ ساله و صاحب مزدا ۳ نوک مدادی بود در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من به مهمانی رفته بودم. ساعت حدود ۴ صبح بود که به خانه ام در حوالی خیابان دماوند برگشتم و متوجه شدم خودروام سرقت شده است. یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که پلیس با من تماس گرفت و گفت خودروی مرا پیدا کرده و سارق با به جا گذاشتن خودروی مزدا ۳ من با خودروی پزشک خانم گریخته است.

وی ادامه داد: خودروام به شدت آسیب دیده و شیشه‌های آن شکسته و تمام اموالم از داخل آن سرقت شده بود که خسارت آن‌ها را می‌خواهم.

سپس دومین شاکی که زن ۴۸ ساله‌ای بود، در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: خواهرم پزشک است. چون مدتی بود به پا درد مبتلا شده بود خودروی مزدا ۳ سفیدم را در اختیارش قرار داده بودم تا با آن به مطب برود. متهم خودروام را از مقابل مطب خواهرم سرقت کرده و با به جا گذاشتن مزدای اولی که دزدیده بود فرار کرد. چند روز بعد پلیس در تعقیب و گریز توانست متهم را بازداشت کند، اما با خودروی من قصد فرار داشت که یک تاکسی راهش را مسدود کرد و پس از برخورد با تاکسی به ناچار متوقف شد. خودروی من در این تصادف و همچنین در تیراندازی پلیس در جریان تعقیب و گریز به شدت آسیب دیده و من خسارت آن را می‌خواهم.

سپس سومین شاکی که زن ۳۵ ساله‌ای بود روبه روی قضات ایستاد.

وی گفت:من آن روز از جلسه اولیا و مربیان مدرسه دخترم به خانه بر می‌گشتم و منتظر تاکسی بودم که یک پراید کهنه مقابل ام توقف کرد. من که فکر می‌کردم راننده مسافرکش است سوار شدم. راننده ظاهری به هم ریخته و کثیف داشت. تاول و زخم‌های روی دستش باعث شد به او مشکوک شوم. در نزدیکی پارک تهرانپارس می‌خواستم پیاده شوم، اما راننده گفت مسیر را اشتباه آمده است و به بهانه دنده عقب، صندلی خودرو را خواباند. او می‌خواست مرا آزار دهد که التماس کردم دست از سرم بردارد. به او گفتم شوهر و بچه دارم، اما او با یک پیچ گوشتی به من حمله کرد.

این زن که از به خاطر آوردن صحنه‌های دلهره آور بار دیگر شوکه شده بود و به شدت اشک می‌ریخت، ادامه داد: متهم پیچ گوشتی را روی پهلویم گذاشت و گفت کلیه ام را سوراخ می‌کند. می‌خواستم با تلفن همراه با همسرم تماس بگیرم، اما او تهدیدم کرد با چاقو به چشمانم می‌زند و مرا نابینا می‌کند. او بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد تا این که توانستم به سختی قفل در را بشکنم و خودم را به بیرون از خودرو پرتاب کنم. من از این مرد شیطان صفت شکایت دارم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد. وی اتهام آدم ربایی و زنای به عنف را نپذیرفت و گفت سرقت خودرو‌ها را قبول دارم.

متهم جوان در تشریح نحوه سرقت‌ها گفت: من قبلا در شرکت بزرگ خودرویی کار می‌کردم. به همین خاطر یاد گرفته بودم در خودرو‌ها را با پنس جراحی باز کنم.

وی در پاسخ به سوال قاضی درباره این که چرا مزدا ۳ را سرقت می‌کردی؟ گفت: این خودرو ایمنی پایینی دارد و سرقت آن مانند پراید بسیار آسان است. من سرقت خودرو‌ها را قبول دارم، اما شش زن را آزار نداده ام.

قاضی از وی پرسید پزشکی قانونی آزار و اذیت دو زن را تایید کرده است. در این باره چه می‌گویی؟ که متهم شروع به دروغگویی کرد.

وی گفت: یکی از زنانی که علیه من شکایت کرده، با من رابطه دوستانه داشته است. بررسی پرینت تماس‌های تلفنی من این موضوع را تایید می‌کند. شاکی که امروز در دادگاه حاضر است نیز علیه من دروغ می‌گوید. من او را آزار نداده ام.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. این در حالی است که پرونده مرد شیطان صفت به اتهام حمل شیشه در دادگاه انقلاب تحت رسیدگی قرار دارد و هنوز برایش حکم صادر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      این بی شرف رو اعدام کنید هرچه زودتر شر این انگلهای جامعه رو کم کنید تنام زمین رو آلوده کردند بی شرفهای بی خانواده.

      پاسخ ها

      • الناز

        مطمئن باشید اینجور کفتارها اون نونی که سرسفره خوردن حلال نبوده .بیشرفها به خاطر پول وهوس چیکارا با ناموس مردم میکنن اینا باید زودتر محوشوند چون زنده بودنشون باعث آلوده بودن جامعه میشود وصدها جوان بیگناه را اغفال کرده وبه کارهای خلاف میکشن

      • بدون نام

        با وثیقه ازاد میشن و روز از نو و تجاوز از نو

      • اشکان

        اعدام اعدام اعدام براش کمه

      • پسر شمالي

        اصلا دادگاه تشکيل دادن براي همچين موجودي يه کار بيخوديه مملکت دست من باشه اينها رو توي همون خيابون به رگبار ميبندم

      • پسر شمالي

        اصلا دادگاه تشکيل دادن براي همچين موجودي يه کار بيخوديه مملکت دست من باشه اينها رو توي همون خيابون به رگبار ميبندم

    • بدون نام

      وقتی که دادگاه درباره متجاوزان حکم شلاق ودوسال تبعید صادر میکند نتیجه اش میشود همین تجاوز. باید این حیوونا رو در ملاعام اعدام کرد تا درس عبرتی برای بقیه شود. قاضی های ترسو وبزدل

      پاسخ ها

      • صابر

        اعدام کنید انگل رو

      • بدون نام

        باید اینو خواجه کرد چونکه ۲۵ سالشه و تا وقتی که بمیره صدتا زن و دختر مردمو بیچاره میکنه مطمعن هستم آزاد بشه بدتر میکنه

    • بدون نام

      قاضی پرونده یا هر کسی که رای صادر می‌کند باید خودش را جای خانواده و همسر شاکیان بگذارد بعد رای صادر کند!
      اینها حیوانات وحشی انسان نما هستند!
      بعد از گیر افتادن خود را مانند موش نشان میدهند.

    • بدون نام

      کار ی که مسئولین علنی می کنن

    • امیر

      فقط اعدام

    • پنجعلی معمولی

      به درک واصل کنید بیشرف رو

    • بدون نام

      اعدام

    • م

      باید این ... رو اتش بزنند.

    • بدون نام

      جرثومه فساد ، لعنت بر پدر و مادر پستی که چنین جانوران کثیفی را در بستر متعفن خود پرورش می دهند تا آفت جامعه شوند .

    • بدون نام

      امیدوارم روزی برسه که کشورمون از وجود همچین آشغالهایی پاک بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعدام بشه

      • علی

        اگر اعدام کننده با عده ای جیغ حقوق بشرشان بلند می شود

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • بدون نام

      این حیوانات کثیف وشیطان صفت رو اعدام کنید این گونه حیوانات قرار نیست هیچ وقت آدم بشن خانمها هم بارها شنیدن وتوی اخبار حوادث خوندن که نباید سوار هر ماشینی بشن ولی متاسفانه کو گوش شنوا. به راحتی سوار بر ماشین شخصی شده وقربانی حوادث این چنینی میشوند شاید بتوان گفت حقشونه

    • اکبری

      چرا وقت کشی میکنن زودتر باید اعدانم بشه

      پاسخ ها

      • سیروس

        اینها را باید بدونه دادگاه باید اعدام کرد

    • بدون نام

      دوسال زندان بودن !!!!!!
      باعث فراموشی این جانی شده !!!!
      ویاد گرفته دروغ بگه !!!!!!!
      انشالله نابود بشه هر چه زودتر !!!!!

    • اسی

      ...رواعدام کنید

    • بدون نام

      به راستی هزینه نگهداری چنین ادمهای پستی را درزندان نبایستی مردم وبیت المال پرداخت کند یا اعدام ویا در اردوگاه کار اجباری ،،،کار در مقابل غذا،،، مثل خیلی از کشورها

    • بدون نام

      اینها از اختلاس گران کشور یاد گرفته اند بعدش هم باقید وثیقه ازاد میشن انقدر بندوتبصره بیخودی هست اگه یک بند یا تبصره کم داشته باشه اعدام نمیکنن

    • َشمسی الگا

      باید این دزدان اموال را هر دودستشان راقطع کنند واگر دزد ناموس بوده باید ... تا برای دیگران عبرت شود

    • ۹۲۹۵

      خداییش اینقد ک شما چپ و راست فرت فرت تیتر میرنی تجاوز چند نفر از طریق یک یا چپد نفر دیگه با ی حساب سر انگشتی دیگه خانمی توی تهران نیست ک از تیغ تجاوز نگذشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب همینه دیگه اکثرا تو تهران یا رابطه دادن یا تجاوز شده بهشون بس که شهر سالمیه

      • بدون نام

        تازه فهمیدی ؟

      • بدون نام

        تهران خیر کل ایران

      • بدون نام

        ۲۲:۱۴
        هر وقت اسم تهران میاد بچسبونید به کل ایران جالبه با این وضعتون خودتون و ایران دوست ترین مردم هم میدونید

    • بدون نام

      اعدامش کنید وگر نه دوباره از زندان آزاد شود شدید تر کارش را آغاز میکند وناموس مردم امییت ندارند

    • بدون نام

      اعدامش کنید وگر نه دوباره از زندان آزاد شود شدید تر کارش را آغاز میکند وناموس مردم امییت ندارند

    • بدون نام

      جابجا نوشته شده برا رنگ ماشین ولی درسته بخاطر ابروی خودشون نمیان جلو .....اینا کثافتا جرات بیشتری میکنن

    • بدون نام

      فقط اعدام کنید وسلام بیشرف رو

    • داریوش

      با اعدام موافقم لطفا هر چه سریعتر

    • ایرانی

      کثافت

    • بدون نام

      تنها راه علاجش اعدامه فقط اعدامش کنید بره به درک بیشرف انگل

    • رضاخان

      فقط بندازینش توی چرخ گوشت غذای سگ بشه

    • بدون نام

      الناز داری چرت میگی

      پاسخ ها

      • النازواقعی

        به20/58
        درست حرف بزن باادب .

      • بدون نام

        اخه حرفات غیرمنطقی ومردستیزانه است
        النازخانم چرا توهین کردی ازخدابترس.

      • الناز واقعی

        به 19/19
        ایا شما کار اون بیشعور را قابل تحسین میدونید ؟؟؟؟

      • الناز واقعی

        به 19/19
        من کار اون بیشرف را پست وکثیف میدونم .در ضمن من به همه مردها توهین نکردم چون اصلا فکر نمیکنم همشون بد هستن خوب وبد داریم مثل تموم زنها که خوب وبد داریم نمیشه گفت همشون بد هستن باید درک کنید که کارهایی که این بیشرفها انجام میدن خیلی کثیف ولجن است ونباید ازشون دفاع کرد

    • بدون نام

      اعدام

    • علی

      فقط اعدام مسولین فکر کنید زن بچه خودتون گرفتار دام این بیشرفها افتادن عدام عدام

    • بدون نام

      چی چی و اعدام دردش رو بدونبد به راه بیاریدش ادم ه حیون که نیست که جونش رو بگیرم شاید اگه ما جای او بودیم بد تر بودیم یه طرفه به قاضی نرید اعدام اعدام اعدام مگه ادم کشته خدا به راه راست هدایتش کنه

    • mostafa hrdani

      بخدا قسم اگر جای این قاضی بودم حکم به اعدام نمیکردم میذاشتم زنده زنده زجره بکش یاد التماس کردن این بندگان خدا بیوفته بعد اتیشش میزدم این یک حیوان ول حیف بگی حیوان

    • بدون نام

      بابا این انگلهای جامعه را فورا اعدام کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج