جاباما
۹۲۱۷۰۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران چقدر است؟

«۸ هفته مرخصی در سال، ۳ دستیار خارجی و امکانات کامل ازجمله اینترنت، خانه و خودرو» از بندهایی است که در قرارداد مارک ویلموتس گنجانده شده است.

فرهیختگان: «۸ هفته مرخصی در سال، ۳ دستیار خارجی و امکانات کامل ازجمله اینترنت، خانه و خودرو» از بندهایی است که در قرارداد مارک ویلموتس گنجانده شده است. در همان روزهای نخست مهدی تاج عنوان کرد قرارداد ویلموتس را با استفاده از تجربه همکاری با کی‌روش بسته و به همین دلیل هم بندهای قرارداد سرمربی بلژیکی دو برابر بندهای قرارداد کارلوس کی‌روش است.

در روزهای نخست حضور ویلموتس در ایران به دلیل تفکرات هجومی او، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال امیدوار به ارائه بازی‌های پرگل بودند. پس از برد۱۴ گله مقابل کامبوج، تعریف و تمجیدها از ویلموتس و بازی هجومی تیم او شدت گرفت، اما یک شکست مقابل بحرین کافی بود تا طرفداران کارلوس کی‌روش علیه ویلموتس جبهه بگیرند و در گام اول هم مبلغ قرارداد او را زیر سوال ببرند.

مبلغ قراردادی که گفته می‌شود سه برابر قرارداد کارلوس کی‌روش است. همه این گمانه‌زنی‌ها درحالی است که براساس اظهارات رسانه‌های بلژیکی، قرارداد ویلموتس ۳.۱ میلیون یورو و قرارداد کی‌روش ۱.۹ میلیون یورو بوده است.

آپشن دارد، اما میلیونی نیست

هرچند انتشار رقم قرارداد ویلموتس براساس اظهارات مهدی تاج، محرمانه است، اما شنیده‌های «فرهیختگان» حاکی از آن است که این مبلغ بسیار کمتر از قرارداد کی‌روش است. درواقع ویلموتس چیزی حدود ۸۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران دریافت خواهد کرد و درصورت عدم‌صعود به جام‌جهانی، قرارداد او کمتر هم خواهد بود. البته آپشن‌هایی مثل پیروزی در مسابقات، صعود به جام‌جهانی و صعود در رنکینگ هم مواردی است که در قرارداد ویلموتس به آن توجه شده است.

سایرین چقدر گرفتند؟

انتشار مبالغ قرارداد مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر در رسانه‌های خارجی محدود به ویلموتس نیست. پیش از این نیز مبلغ قرارداد استراماچونی در برخی رسانه‌های ایتالیایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار عنوان شده بود، اما در عمل او مبلغی حدود ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرد. هرچند مبلغ قرارداد کالدرون در یک رسانه یونانی حدود ۵۰۰ هزار یورو عنوان شده بود که نزدیک به واقعیت است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که پرداخت مالیات توسط باشگاه‌ها یا فدراسیون فوتبال جایی است که تفاوت قیمت قرارداد منتشرشده و واقعی را نشان می‌دهد.

مبلغ واقعی نیست

«این مبالغ واقعی نیست»؛ این واکنش یکی از اهالی فدراسیون فوتبال درباره مبلغ قرارداد ویلموتس است، اما وقتی از او پرسیدیم مبلغ واقعی چقدر است؟ پاسخی نداد و اعلام کرد این موضوع محرمانه است. نکته مهم درباره قرارداد ویلموتس یک بند خاص است، فدراسیون فوتبال بندی در قرارداد ویلموتس به این شرح گنجانده است: «ویلموتس باید تابع قراردادهای اسپانسرینگ فدراسیون فوتبال باشد و نمی‌تواند برای خودش سهم بخواهد.»

به این ترتیب سرمربی تیم ملی دیگر از اسپانسر لباس نمی‌تواند درخواست دریافت پول داشته باشد و ویلموتس باید با اسپانسر فدراسیون و سایر تیم‌های ملی هم همکاری داشته باشد و تمام مصاحبه‌هایش با هماهنگی فدراسیون انجام شود. همین موضوع باعث شده حاشیه‌های تیم ملی کمرنگ‌تر شود، البته اگر طرفداران کی‌روش بحث مقایسه سرمربی پرتغالی فعلی کلمبیا و ویلموتس را خیلی‌زود پایان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک توسردولت ۳برابرپول داربه ویلموتس بده نه کیروش بزرگ اینادشمنان ایران وایرانی هستن ودوست دارن مملکت خرابتربش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج