۹۲۱۷۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعیان، سرلیست تمدید قراردادی‌ها

دقیقه ۳۶ و ۸ ثانیه یک‌بار دیگر داریوش شجاعیان را از استقلال گرفت و این‌بار این بازیکن خوش‌نقش و تکنیکی از ناحیه پای چپ به‌شدت مصدوم شده و با پارگی رباطش یک فصل کامل رقابت‌ها را از دست داد.

فرهیختگان: دقیقه ۳۶ و ۸ ثانیه یک‌بار دیگر داریوش شجاعیان را از استقلال گرفت و این‌بار این بازیکن خوش‌نقش و تکنیکی از ناحیه پای چپ به‌شدت مصدوم شده و با پارگی رباطش یک فصل کامل رقابت‌ها را از دست داد.

داریوش یک‌بار در دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان با پارگی رباط پای راست مواجه شده بود و بعد از بازگشت دوباره به دنیای فوتبال تا می‌خواست مثل گذشته جا افتاده و دوران درخشش را آغاز کند، در بدترین زمان ممکن مصدوم شد تا یک‌بار دیگر استقلال در روزهایی که به‌شدت به حضور این بازیکن تکنیکی و توانمند در میانه میدان نیاز داشت، او را دوباره برای مدت طولانی از دست بدهد.

دلجویی بازیکنان از داریوش

روز گذشته «فرهیختگان» در تماس با بازیکنان استقلال از آنها درخواست کرد در روزهایی که این تیم باید به بازی بدون داریوش عادت کند، برای دلجویی از وی جملاتی را بیان کنند. همگی آنها متفق‌القول این‌طور می‌گفتند که داریوش از بهترین‌های تیم بود و مطمئن هستند که خیلی زود و دوباره با قدرت به جمع‌شان بازگشته و استقلال را دوباره همراهی خواهد کرد.

حتی برخی دیگر از بازیکنان نیز در پیج‌های شخصی خود به این موضوع پرداخته و با پست و استوری در حد توانشان از شجاعیان دلجویی کردند.

حالا نیز بعد از پاره شدن رباط زانوی شجاعیان، یک‌بار دیگر پیشکسوتان استقلالی و برخی از بازیکنان این تیم دست به کار شده و در رسانه‌ها از مسئولان این باشگاه درخواست کردند هر چه سریع‌تر قرارداد شجاعیان را تمدید کرده و به این شکل در این روزهای تلخ و سیاه برای داریوش، قدردان زحمات وی بوده و با روحیه بخشی به وی، خاطرش را آسوده از هر فکر و خیالی کنند.

باشگاه استقلال: داریوش سرلیست تمدید قراردادی‌هاست

چند بازیکن استقلال از جمله داریوش شجاعیان در پایان فصل قراردادشان با این تیم به پایان می‌رسد. بر همین اساس استقلالی‌ها از مدت‌ها پیش (خیلی قبل‌تر از مصدومیت شجاعیان) و با درخواست استراماچونی، سرمربی ایتالیایی خود این برنامه‌ریزی را کرده بودند که تا قبل از پایان فصل و هیاهوی پیش‌فصل بعدی رقابت‌ها، قرارداد این دسته از بازیکنان را تمدید کنند.

بر همین اساس و طبق اطلاعات واصله به «فرهیختگان»، شجاعیان نفر سوم این لیست بود تا مذاکرات برای تمدید قرارداد وی آغاز شود، اما این اتفاق موجب شد داریوش سرلیست تمدیدی‌ها شده و به‌عنوان نفر اول، مذاکرات مدیران برای ماندن در جمع آبی‌پوشان از هفته بعد با این بازیکن آغاز شود.

فتحی: برخی منتظرند تا کوزه‌ای بشکند تا خود را مطرح کنند

هرکاری لازم باشد برای داریوش انجام می‌دهیم

برای مطمئن شدن از این خبر سـراغ مـدیرعامـل باشگاه استقلال هم رفتیم. امیرحسین فتحی در این خصوص گفت: «با شجاعیان بلافاصله بعد از مصدومیت تماس گرفته و با او صحبت کردم. داریوش بازیکن ماست و باشگاه استقلال با همه وجود و توانش و با همه امکاناتش از این بازیکن حمایت می‌کند. هر کاری که لازم باشد برای او انجام می‌دهیم. شجاعیان برای دومین‌بار در این باشگاه آسیب دیده و هر طوری که به نفع و صلاحش باشد همان کار را خواهیم کرد؛ حالا می‌خواهد تمدید قرارداد با این بازیکن باشد یا هر کار دیگری که بتوانیم روحیه لازم را در این مقطع به داریوش بازگردانیم. مطمئنا از کمک به وی دریغ نکرده و همه جوره از این بازیکن ارزشمند‌مان حمایت خواهیم کرد.»

وی افزود: «به شخصه به‌عنوان مدیرعامل به داریوش بسیار علاقه‌مندم. او پسر خوب و باشخصیتی است و رابطه خوبی نیز با او دارم. هم با خودش و هم با مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده‌ام و هر کاری لازم باشد باشگاه برایش انجام می‌دهد.»

فتحی درباره اینکه معاون سابق استقلال در فضای مجازی پیشنهاد تمدید قرارداد شجاعیان را مطرح کرده و اعلام کرده بود قبلا در چنین فضایی قرارداد چشمی را تمدید کرده‌اند، تاکید کرد: «متاسفانه برخی آدم‌ها به دنبال مطرح کردن خودشان در فضای مجازی هستند و پیشنهادهایی در این فضا مـی‌دهنـد که تبلیــغ خودشــان است! این‌طور آدم‌ها منتظرند تا اتفاقات تلخی از این دست رخ دهد تا دوباره نام خود را مطرح کرده و از آب گل آلود ماهی بگیرند. این آدم‌ها منتظرند کوزه‌ای بشکند و ماستی بریزد تا به نفع خود بهره‌برداری کنند. این در حالی است که مطمئنا ما بیشتر از هر کس دیگری دلمان برای بازیکنان‌مان می‌سوزد، آن هم بازیکن خوب و با اخلاقی مثل داریوش شجاعیان.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج