۹۲۱۷۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نکونام: مقابل نساجی فقط به برد فکر می‌کنیم

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من در فوتبال به اینکه زیاد گل رد و بدل شود کاری ندارم، فردا باید ۹۰ دقیقه تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: خوشحالی خاصی همیشه درباره نساجی در وجودم وجود دارد. درباره بازی باید بگویم که تیم نساجی با کمترین تغییرات است. در امر گلزنی موفق هستند و خوب گل می‌زنند و خط حمله خوبی دارند. با توجه به شناختی که از حریف داریم سعی می‌کنیم که بازی خوبی باشد و در نهایت به موفقیت برسیم. نیاز به حضور هواداران و حمایت آنها داریم تا فردا بتوانیم از حمایت آنها استفاده کنیم و به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: من از روز اول که به فولاد آمدم، حرفم این بود که تیمی که تغییرات زیادی داشته، نیاز به زمان دارد. تیم ما در همه زمینه‌ها درحال پیشرفت است. کل خطوط ما روبه جلو حرکت می‌کند. نگاه من به فوتبال این است که به کل مجموعه تیم نگاه می‌کنم و این روند روبه رشد را در تیم می‌دیدم. با توجه به تجربه‌ای که دارم صحبت می‌کنم و این دوران را من گذرانده‌ام، تیمی که این همه تغییر و تحول دارد نیاز به زمان دارد.

مطمئن باشید هرچقدر که زمان بگذرد تیم ما منسجم‌تر و بهتر خواهد شد. ما امسال ۶ بازیکن توانستیم جذب کنیم و اگر تقویت شویم قطعا شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود. در هر بازی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و همه توان‌مان را به کار می‌بریم تا بتوانیم بهترین جایگاه را برای فولاد به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تیم نساجی در فاز تهاجمی خوب است، وقتی برای یک تیم صحبت می‌کنیم برای کل تیم صحبت می‌کنیم. من به شخص خاصی کاری ندارم و تمام تمرکزم روی تیم خودمان است، برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم. بازی خودمان را انجام می‌دهیم و تاکتیک خودمان را پیاده می‌کنیم تا انشالله موفق شویم.

نکونام ادامه داد: حمایت لازم از بازیکنان و کادرفنی و کادر پزشکی و همه کسانی که در تیم صورت می‌گیرد. آقای آذری برای تیم زحمت می‌کشند تا تیم به موفقیت برسد. از آقای محمدی هم تشکر می‌کنم و حمایت‌های ایشان از روزی که به باشگاه آمدم وجود دارد. چیزی که مهم است موفقیت یک باشگاه فقط برای ۱۱ نفر بازیکنان اصلی و یا ۴۰ نفر کل تیم نیست، بلکه باشگاه و مدیریت تیم و مدیریت کارخانه را برای موفقیت نیاز داریم، حتی حمایت هواداران برای رسیدن به موفقیت ضروری است و رسانه‌ها هم که کمک می‌کنند تا اخبار بازیکنان و باشگاه به اطلاع‌ مردم برسد و به موفقیت تیم کمک می‌کنند. پیروزی تیم برای یک نفر یا دو نفر نیست، همه با هم به موفقیت می‌رسند و همه با هم شکست می‌خورند. این موضوع در تمام دنیا وجود دارد که موفقیت برای کل مجموعه است نه فقط یک نفر.

وی گفت: من در فوتبال به اینکه زیاد گل رد و بدل شود کاری ندارم. فردا یک بازی داریم و باید ۹۰ دقیقه تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و قول می‌دهیم که تمام توان‌مان را بگذاریم برای اینکه به پیروزی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج