۹۲۱۸۰۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
پ

استراماچونی: بدترین شرایط را برای بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال فضای تیمش را در آستانه دیدار با پارس جنوبی "خیلی خوب" توصیف کرد.

ایسنا: آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی اظهار کرد: فضای تیم خیلی خوب است ولی از طرف دیگر بدترین شرایط را برای بازی داریم چون این سومین بازی ما در هشت روز است. این را از اول می‌دانستیم ولی متاسفانه این برنامه ریزی انجام شده است.

بین تیم‌هایی که مدعی هستند ما تنها تیمی هستیم که در هشت روز سومین بازی را انجام می‌دهیم. خیلی مهم است که امروز شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم. برای بعضی بازیکنان سومین بازی است که در هشت روز انجام می‌دهند و بعضی‌ها هم شاید چهارمین بازی‌شان باشد چون در تیم ملی بودند.

او افزود: خیلی متاسفیم که یکی از مهم‌ترین بازیکنانمان یعنی شجاعیان را از دست دادیم. بازی راحتی نداریم و حریف هم تیم خوبی است. باید با تمام انرژی در زمین حاضر شویم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

او درباره مصدومیت شجاعیان اضافه کرد: من می‌دانم همه طرفداران فوتبال و کسانی که عاشق فوتبال هستند برای او آرزوی موفقیت می‌کنند چون این دومین مصدومیت بلند او در مدتی کوتاه است. این اتفاق برای من هم افتاده و می‌دانم چقدر ناراحت است. دارایی او شخصیت عالی‌اش است و قوی‌تر از قبل برمی‌گردد. جایگزین کردن بازیکنی با او راحت نخواهد بود چون یک بازیکن خاص است. او رابط خط هافبک و حمله ما بود. سعی می‌کنیم جانشین مناسبی برای او در نظر بگیریم. اسماعیلی و رضاوند می‌توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. مشکل بزرگ ما این است که دو بازیکنمان یعنی کریمی و شجاعیان را از دست دادیم و قطعا الان یک بازیکن هجومی نیاز داریم. الان دیگر مساله کیفیت نیست و بلکه مساله تعداد است. اگر نتوانیم بازیکن بگیریم باید استراتژی‌مان را عوض کنیم چون تعداد بازیکن کافی برای این نوع بازی نداریم.

سرمربی استقلال درباره احتمال جذب مهاجم نیجریه‌ای هم توضیح داد: الان هیچ بازیکن آزادی در بازار وجود ندارد که بتوانیم قبل از این که تستش کنیم با او قرارداد امضا کنیم. ما تمام بازیکنانی که آزاد هستند را از همه جای دنیا و ایران مطالعه می‌کنیم. آماده هستیم اگر این فرصت به وجود بیاید با بازیکنی به صورت موقت قرارداد امضا کنیم چون از نظر تعداد بازیکنان شرایط خوبی نداریم. این بازیکن نیجریه‌ای اصلا تهران نیست. ما گزینه‌ها را دنبال می‌کنیم چون بازیکنی نیست که من بشناسم و آن‌قدر قوی باشد و آزاد هم باشد و بتواند بدون گذراندن تست بیاید. اگر کسانی که با آنها مذاکره می‌کنیم تست دادن را قبول نکنند با آنها قرارداد امضا نمی‌کنیم.

استراماچونی درباره سیاوش یزدانی هم بیان کرد: یزدانی الان مصدوم است و وقتی از تیم ملی برگشت، مشکلی در همسترینگش داشت. از زمان برگشتن در کلینیک است و کار ریکاوری را انجام می‌دهد.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیت شجاعیان آیا امکان حضور تبریزی و دیاباته در ترکیب وجود دارد گفت: بله! این یک گزینه است و این گزینه را در بازی قبلی هم انجام دادیم. شجاعیان یک بازیکن خاص و با توانایی‌های منحصر به فرد است چون در شرایط بازی می‌تواند بازیکن هجومی سوم ما باشد. بازیکنی که در پست او بازی کند باید به عنوان مهاجم سوم اضافه شود. دیاباته کار ریکاوری را انجام می‌دهد و آماده بازی از اول مسابقه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی خیال بابا تو که از بالاترین سطح فوتبال اروپا آمدی این بهانه ها چیه؟ همین پارسال یه تیمی بود با ۱۳بازیکن و پنجره های بسته و چند بازیون مصدوم و با همین فشردگی مسابقات تا فینال آسیا رفت هم قهرمان کشور شد و هم همین تیمی که داری مربیگریش رو میکنی از ترس و بخاطر بازی نکردن باش پناهنده شدن ترکیه . خخخخخخخخخخخخخخخ جالبتر اینکه همین طویله کیسه در اونزمان ادعا میکرد فوتبالمون حرفه ایه و فشردگی مسابقات طبیعیه
      پس ببندششششششش

      پاسخ ها

      • ناصر خان

        جواب ابلهان خاموشی است

      • شکاری

        برو لنگ از تیم خودت بگو که سید بلال پته باشگاه را ریخت روی آب اختلاس پشت اختلاس از باشگاه لنگ

      • بدون نام

        تو چرا میسوزی هاا لنگی

      • رضابندری

        شما لنگیا که باتبانی قهرمان شدین اگه تبانی نبود الان دسته یک بودین

      • رضابندری

        13نفر که سهله شما لنگیا اگه 9نفر بازیکن هم داشتین با تبانی و حق خوری مثل هر سال قهرمانتون میکردن

      • بدون نام

        لنگی خودتم خوب میدونی چه خبره تو باشگاهتون نزار دهنم باز شه

      • مهدی

        کالدرون میره پیش یه پیشگو میگه:《 ما کیه قهرمان میشیم》: پیشگو کتابشو می بنده میگه:《من فقط تا 100 سال پیشگویی می کنم :》برو لنگتو بردار خشک شده.

    • بدون نام

      کیسه کشتی هوچیگر که با چندتا بازی معمولی بدون اینکه جام باشگاههای آسیا هم بازی کنید زاییدین زیرش .... بالاخره اعتراف کردید که پرسپولیس با تیم بدون بازیکن ذخیره و چند مصدوم و محروم از خرید بازیکن چه کار خارق العاده ای کرد که همه جامهای داخلی رو درو کرد و فینال آسیا هم رفت .... واقعا این عجز شما جز اعتراف به کار بزرگ سرورتون چیز دیگه ای نیست

      پاسخ ها

      • داریوش

        امسال باهمه بازیکنهاتون هم بکنید البته مهره تاثیرگذاری مثل فغانی نیست

      • مجتبی

        البته با کمک بابا مسعود

      • بدون نام

        آخه لنگی هر موقع قهرمان آسیا شدین اون موقع اجازه داری اسم تاج سرورت رو به زبون بیاری فعلا زوده شاید تاچند قرن دیگه هم از نظر حیص زیر استقلال باشی لنگ

    • kianosh k

      لنگی ها بی افتخار

    • بدون نام

      چرا شما لنگیها چرت میگید مگه سه بازی شما درلیگ برای شما برنامه اش تغییر نکرد تا درلیگ قهرمانان آسیا بتوانید بازی کنید درضمن بعدازبازی هم استراحت کزدن پس چرت نگید هوچی گری درذات شما لنگیهای حکونتی هستش

    • فاطی

      خخخخخ ، خدا را شکر یبار هم فینال اسیا را دیدین ، پس با این خاطره شیرین زندگی کنین لنگی ها که دیگه تکرار نمیشه، میخواین بگم یه ستاره بدن بهتون ک تا فینال رفتین هر چند مثل اون تقلبی هست ولی اشکال نداره ،

      پاسخ ها

      • رضابندری

        لنگیا گناه دارن دلشون رو به همین ستاره قلابی خوش کردن چیکارشون داری بدبخت بیچاره ها رو

    • راشد

      نگران نباش شیر مرد هفتا راحت به پارس میزنیم

      پاسخ ها

      • حسین

        کیسه کشارا

      • غلام نخست

        چرا نگفتی شش تا ؟؟؟؟ از شش وحشت دارین

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      تیم نصف و نیمه. درود برتو استرا

    • بدون نام

      همون تیم که کاشیما رابورد اوقهرمان اسیا شد می گی

      پاسخ ها

      • غلام نخست

        نه اتفاقا با اون تیمی که شش تا با هنر نمائی و درخشش عبدالرحمن زد منظورشه ؟؟

      • پرسپولیس قهرمان

        شیشتایی ها صبح بخیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج