۹۲۱۸۷۷
۲۷ نظر
۵۰۰۴
۲۷ نظر
۵۰۰۴
پ

منصوریان: نباید در تهران به بحرینی‌ها توهینی شود

علیرضا منصوریان گفت: هر تیمی اگر می‌خواهد تو دهنی بزند باید در زمین این کار را بکند. ما باید از بحرین مهمان‌نوازی کنیم و با تمام احترام به آنها نگاه کنیم ولی وقتی از تهران رفتند زیر سه گل نخورده باشند. نباید به آن ها توهینی شود و باید با احترام رفتار کنیم.

خبرآنلاین: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بازی فردا بسیار سخت است چون تیم آقای فرکی خوب بوده است. تیم ما بر خلاف کیفیت فنی‌اش که خوب است، نتایج خوبی نگرفته است. امیدوارم از فردا استارت خوبی داشته باشیم.

با بازیکنانم جلسه روحی و روانی داشتیم. درد و دل بازیکنان را شنیدیم و با بزرگ‌ترهای تیم هم جلسه خوبی داشتیم. خدا را شکر وضعیتمان را می‌دانیم. تلاش می‌کنیم فردا اولین سه امتیاز را در لیگ کسب کنیم.

منصوریان: نباید در تهران به بحرینی‌ها توهینی شود

او درباره حمایت هیات مدیره و مدیرعامل از او هم اظهار کرد: از مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم. فضای حاکم بر این جا به ما انرژی مثبت می‌دهد.

این ساختار در ذوب آهن بوده است. تیمی که تحویل گرفتم شرایط نا به سامانی داشت و با همین حمایت به لیگ قهرمانان رسیدیم. وظیفه دارم جواب این حمایت‌ها را بدهم. قول داده‌ام تیم را از بحران خارج کنم.

منصوریان اضافه کرد: بیشترین آسیب را از لیگ قهرمانان آسیا خوردیم چون فکر می‌کردیم لیگ قبل از لیگ قهرمانان شروع می‌شود. چند بازیکن اصلی ما جدا شدند. ما فکر می‌کردیم بعد از بازی کردن در لیگ به آسیا می‌رویم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و ما دچار افت روحی شدیم و به لیگ ایران برگشتیم.

فوتبال ورزش لحظه‌هاست. یک توپ به تیر می‌خورد و روند یک تیم به هم می‌خورد. ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم ولی در نتیجه گیری قوی نبودیم. با بازیکنان حرف زدیم و گفتیم باید کار را به انتها برسانیم چون به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند.

همچنین ما پنج بازی پشت سر هم با تیم‌های بالای جدول داشتیم. جام حذفی هم مزید بر علت شد. ما هر تیمی را می‌توانیم در زمین خودمان تحت فشار بگذاریم.

او درباره فشردگی مسابقات لیگ هم توضیح داد: ما از نظر سخت افزاری ضعیف هستیم. چند سال است که فشرده بازی می‌کنیم و الان زمان صحبت نیست. از سال ۹۳ که نفت را تحویل گرفتم ما چهار روز به چهار روز درگیر سه جام بودیم. باید به این فشردگی باید عادت کرده باشیم.

اولویت فوتبال ما پرچم سه رنگ ایران است. باید تیم‌ها بعد از پنج فصل کنار می‌آمدند. من این فشردگی را احساس نمی‌کنم. سازمان لیگ باید مسیرش را برود چون تیم ملی ما مهم‌تر است. ما یک باخت به بحرین می‌دهیم و لبخند از لب هوادار جدا می‌شود. باید اولویت را به بازی ایران و عراق بدهیم.

بعدش هم بازی با بحرین است. هر تیمی اگر می‌خواهد تو دهنی بزند باید در زمین این کار را بکند. ما باید از بحرین مهمان‌نوازی کنیم و با تمام احترام به آنها نگاه کنیم ولی وقتی از تهران رفتند زیر سه گل نخورده باشند. نباید به آن ها توهینی شود و باید با احترام رفتار کنیم.

او درباره داوری هم گفت: ما داوری را کنار گذاشتیم و نمی‌خواهیم تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم. داوران زحمت می‌کشند و بعضی وقت‌ها از دستشان در می‌رود. ما قسمت مثبت را نگاه می‌کنیم. چند اشتباه به ضرر ما انجام شد ولی باز هم با تمام احترام نگاه می‌کنیم.

اگر زیاد درباره داروی حرف نزنیم داورها راحت داوری می‌کنند. ما در آبادان و بازی سپاهان و تراکتور آسیب خوردیم ولی هر دفعه گفتیم وقتی کسی داور می‌شود باید ریسک هر چیزی را قبول کند. من اگر پنج بار دیگر متولد شوم داور نمی‌شوم چون خیلی مظلوم هستند و وضعیت مالی خوبی هم ندارند. ما به داوری احترام می‌گذاریم و امیدوارم از این فضای بدشانسی داوری هم در بیاییم.

منصوریان در ادامه اظهار کرد: در این چند سال یک شکاف کوچک در لیگ داریم. علت این موضوع را هم پیدا کردم و سال آینده دیگر این اتفاق نمی‌افتد. ما در این چند سال یک مشکل مشابه داشتیم که به من و کادر فنی در نحوه حرکت در شروع فصل برمی‌گردد.

ما در چند سال گذشته این شرایط را داشتیم. تیم ما کمترین جایگاهش حداقل باید جایگاه پارسالش باشد. سال قبل اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد از رتبه ششم هم بالاتر می‌رفتیم. سال قبل هم از داوری ضربه خوردیم.

او در پایان گفت: من از مدیرعامل تشکر کردم و مثل دو برادر درد و دل کردیم. در اصفهان نسبت به تهران جو متفاوت است. ما واقعا یک خانواده هستیم. می‌بینیم که هیات مدیره کنار بازیکنان می‌آیند. مدیرعامل کارخانه ما را کسی نمی‌تواند ببیند ولی برای تیم ما وقت می‌گذارد.

من واقعا در آن جا راحت هستم. ذوب آهن یک امانت است که دست به دست می‌شود. همه برای یک ذوب آهن می‌جنگند. از دربان باشگاه تا بالا همه تلاش می‌کنند ولی جاهای دیگر نگاه‌ها عجیب و غریب می‌شود. ما اینجا خیلی راحت هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستون

      چشم 6 علی جان حتما
      بابا تو تیم خودتو درست کن با بقیه کاری نداشته باش افتاد

    • بدون نام

      فقط6تا۶تا از تیمهای عربی گل بخوریم بعد هی برای بازیکنان لایک بفرستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بابا خودش هم می‌دونه اصلا و ابدا بدرد مربیگری نمیخوره ولی چه کنه پول عزیزه

    • بدون نام

      تو غلط کردی که نباید به بحرینی ها توهین کنیم

    • بدون نام

      دوکلمه از مادرعروس توچکاره ای به توچه کی رو نظرتوحساب میکنه کچل

    • بدون نام

      فرش کاشان،خاویار شمال،گز اصفهان، به انها هدیه بدهیم خوب است جناب منصوریان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه هدیه دادن هم از استانهای دیگه مایه میذارید؟ خودتون چی دارید از خودتون یه چیزی هدیه بدید ، با فرش کاشان و خاویار شمال و گز اصفهان کاری نداشته باشید .

    • پیرمردپرسپولیسی

      باید اول بحرین ،این مهره ی سرسپرده ی ال سعود را خارج از زمین ودربعد روانی لگد کوب کرد ،انگاه در زمین فوتبال بکشیم و بخاک بسپاریم .زیرا نسبت به ولینعمتشان ایران ناسپاسی کردند وبار اول شان هم نیست که گذشت کرده و نادیده بگیریم .

    • بدون نام

      فردین بازی در نیارباید به بدترین شکل ممکن‌جواب کارشون رو داد حتی باید بهشون فحاشی کرد باید بدترین فحشا و نثارشون کرد

    • بدون نام

      ای کاش ایران شکایت نمی کرد تا در تهران حسابشان را می رسیدیم.ویلموتس هم باید بداند بازی تهران بازی ناموسیه

    • بدون نام

      خودپسند خودبین و مدام من من میکنه یه کوچولو افتخار با تیم نفت کسب کرده تو تمام مصاحبه ها از تیم نفت اون زمان صحبت میکنه منصوریان کلا جوگیر ومتوهمه و شومن خوبی هم هست

    • بدون نام

      4 لنگی ها سوبله چوبله ها. قهرمانی آسیا ندیده ها.. ترتر نکنید

      پاسخ ها

      • ایرانی اصل

        عجب رویی داری تو.؟6تایی که شدین 4تایی که شدین یادته ارمی هتریک میکنه یاپاس میده که گلچهارمومسلمان گذاشت درتو.100هفته س زیرمونین پررو.

      • بدون نام

        لنگ که توبازی دوستانه ازتیم لیگ یکی 7 تاخورده

      • بدون نام

        باهمون قهرمانی اسیاتون بازم زیرشی

      • بدون نام

        باهمون قهرمانی اسیاتون بازم زیرشی

      • بدون نام

        باهمون قهرمانی اسیاتون بازم زیرشی

    • بدون نام

      مهمان نوازی خواب دیدی خیره معلم اخلاق ! ما منتظریم بحرینیها بیان تهران همون دست که دادند بهشون پس میدیم ؛ تا درس عبرتی باشه برا اونهای که دنبال تحقیر ایرانی هستند

    • ایرانی اصل

      توفعلامراقب باش تاهفته دیگه مربی ذوب اهن بمونی.لازم نیس راجع به بحرینی هادستوربدی.لحظه شماری میکنیم اون کثافتابیان ایران انچنان تلافی کنیم که تاسالهااسم ایرانی بیاد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی تو تهران به مشهدیا و ترکا ، شمالیا و اصفهانیا توهین میکنید که هموطنتونن و از همین الان بحرینیها رو کثافت خطاب میکنید معلومه بیان دیگه چقدر بهشون توهین میکنید این همون فرهنگ و اخلافیه که مدعی هستید خودتون دارید و بقیه ندارن اینجور وقتا تهرانی هستید ولی وقتی جرم و جنایت و تجاوزی تو تهران اتفاق بیفته کار شهرستانیهاییه که وارد تهران شدن فقط بدونید برای بحرینیها توهینهای شما مهم‌ نیست همینکه هموطن شما نیستن کافیه جالبه هرچقدر هم که بیشتر ادعای اصیل بودن میکنید هتاک ترید

      • طوفان زرد آسیا سپاهان قهرمان

        کیسه کش بی عرضه

    • رضا احمدی

      باید با رفتار خوب اونها رو شرمنده کنیم

    • بدون نام

      نه شخصیت منصوریان به درد مربیگری میخورد و نه مدیریتش!
      منصوریان فقط به درد جوگیر شدن کنار خط میخورد.
      تعجب میکنم چطور مخ این تیمها را میزند و باهاشون قرارداد آنچنانی می بندد.

    • CR7

      اتفاقا باید با بحرینی ها مثل خودشون و حتی بدتر از خودشون رفتار کرد . حالا که هیچ ارگان بین المللی به بحرین اعتراض نکرد ، پس باید ادبشون کرد چون این مارمولک خورها سالهاست که جوگیر شدن و یادشون رفته ۵۰ سال پیش هنوز شتر سواری میکردن . اگه غیر از این باهاشون رفتار بشه باید تاسف خورد بحال خودمون و دولت و فدراسیون

    • دومان

      آقای منصوریان بدبخت به کیا داری میگی اینا خودشان آخر توحش هستند

    • سارا

      جالبه همه میگن بحرین تا پنجاه سال پیش جز ایران بوده بعد وقتی میخوان بهش توهین کنن میگن سوسمار خور بی تمدن اگر واقعیت داره پس همه ی ایران بی فرهنگ سوسمار خوره لطفا یکی به این سوال من جواب بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم همین و نوشتم در جواب اونیکه نوشت مارمولک خور ولی برترینها منتشر نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج