۹۲۱۸۸۸
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

نظر امیری درمورد چهارمین قهرمانی متوالی

هافبک پرسپولیس گفت: برای چهارمین قهرمانی پیاپی باید تلاش و از خود گذشتگی داشته باشیم و شرایط برابر برای رقابت تنها خواسته ما است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: وحید امیری اظهار داشت: بازی سختی با پیکان داشتیم و باید سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم. رقبای ما هم این هفته امتیازهای کامل گرفتند و اگر به پیروزی نرسیده بودیم شرایط خیلی سخت می‌شد. آن چه بازی با پیکان را سخت‌تر کرد، عدم حضور هواداران بود وگرنه می‌شد بازی بهتری را انجام بدهیم. در حال حاضر همه تیم منسجم هستیم تا در بوشهر سه امتیاز دیگر بگیریم و امیدواریم هواداران بوشهری در آن جا ما را حمایت کنند.

نظر امیری درمورد چهارمین قهرمانی متوالی

وی درباره شرایطش در پرسپولیس پس از بازگشت دوباره ادامه داد: خدا را شکر، بعد از یک سال دوری، به تیمی برگشته‌ام که به آن تعلق دارم. بازی برای پرسپولیس افتخار است، هر چند بودن یا نبودن در ترکیب دغدغه من نیست بلکه اولویت با نتیجه گرفتن تیم است.

همه بچه‌ها به این دیدگاه رسیده‌اند و می‌دانند که رسیدن به ۴ قهرمانی پیاپی در لیگ تاکنون اتفاق نیفتاده است و برای رسیدن به آن، تلاش زیاد و از خود گذشتگی لازم است. هواداران ما لایق بهترین‌ها هستند. آنها در گرما و سرما از تیم حمایت می‌کنند و ما خود را آماده می‌کنیم که هر لحظه، مربی صلاح بداند، بتوانیم کمک کنیم.

امیری در ادامه گفت: تمام آن چه می‌خواهیم این است که شرایط برابری برای تمام تیم‌ها وجود داشته باشد. خودم را مدیون کسی نمی‌کنم که بگویم در قضاوت داوران و احکام انضباطی عمدی وجود دارد. مثلا اگر داور اشتباه کند می‌گویم سهوی بوده است به هر حال انسان جایز الخطا است ولی می‌خواهیم دقت بیشتری صورت بگیرد. اگر حکمی صادر می‌شود شرایط برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما در دو بازی قبلی شجاع را نداشتیم ولی نفهمیدیم چرا این اتفاق افتاد. با تمام این اوصاف ما در چارچوب وظایف بازیکنان تلاش می‌کنیم کار خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بسیاری باور دارند بازی‌های باقیمانده برای پرسپولیس، در نیم فصل اول آسانتر است، افزود: با دو سال تجربه ای که در پرسپولیس دارم، می گویم بازی آسان وجود ندارد. هواداران روی کاغذ یکسری حساب و کتاب ها دارند ولی شرایط در زمین فرق می کند. از هواداران می خواهیم هر جا که هستند برای بازی های ما در هر جای ایران برای حمایت بیایند و تمام تلاش خود را می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      ازهرجای ایران؟ مگ شما بجز تهران هوادار دارید؟ مگه هرجای ایران بجز سنگ و چوب ازتون حمایت میکنن؟ خخخخ

      پاسخ ها

      • mamad.69

        بجز وحشی های ترتر هرجا ک پرسپولیس بره طرفدار داره

      • سعید

        زهی خیال باطل داداش فقط که تو تهران نیست که بیشترین هوادار رو داریم شمال و جنوب و مشهد و...

      • بیتا

        توویک آدم علاف وبیکار هستی که نه سواد نه فرهنگ داری که صبح تاشب توفضای مجازی میچرخی فقط لودگی می کنی برو فک ی کاری براخودت باش که سرگرم باشی ولی ناگفته نماند تحملت خیلی زیاده الان ۱۵۰۰روزه زیر پرسپولیس کبیر هستی وای چه تحملی داری تووراستی ازپندار تایم چ خبر.‌‌..بهر حال ازموقعیت پرسپولیس بسوز وازین سوزش بمیر

      • بیتا

        توویک آدم علاف وبیکار هستی که نه سواد نه فرهنگ داری که صبح تاشب توفضای مجازی میچرخی فقط لودگی می کنی برو فک ی کاری براخودت باش که سرگرم باشی ولی ناگفته نماند تحملت خیلی زیاده الان ۱۵۰۰روزه زیر پرسپولیس کبیر هستی وای چه تحملی داری تووراستی ازپندار تایم چ خبر.‌‌..بهر حال ازموقعیت پرسپولیس بسوز وازین سوزش بمیر

    • بدون نام

      وزیر هنوز دینش را به سوگلی ادا نکرده ایت.
      دوقهرمانی لیگ برتر
      دو قهرمانی حذفی
      و دو قهرمانی سوپر جام طلب تیم سوگلی از وریر.
      پیشاپیش قهرمانی مبارک

      پاسخ ها

      • سعید

        بدبخت بیچاره اگه اینا رو نگی چی بگی تیمتون که چند ساله دربه درتون کرده بایدم اینجوری عقده خالی کنی گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف بو میده تو زمین فوتبال این جامها رو بدست آوردیم با تلاش و پشتکار والبته برانکو جان و حمایت و همدلی ...

    • بدون نام

      حتما کوری که نمی بینی .اگر نمی بینی یا نمیفهمی بپرس احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج