۹۲۱۹۲۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

مخالفت بازیکنان رئال با مربی‌گری مورینیو

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد با مطرح شدن شایعاتی درباره احتمال مربی‌گری مورینیو در رئال مادرید، بازیکنان این تیم مخالفت خود را با این احتمال اعلام کرده‌اند.

ورزش سه: درحالیکه شایعات درباره احتمال روی کار آمدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید و جانشینی او به جای زین‌الدین زیدان، سرمربی فعلی این تیم، مطرح بود، روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد بازیکنان رئال مخالفت خود را با چنین سناریویی اعلام کرده‌اند.

مورینیوی ۵۵ساله که از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ سکان هدایت رئال را در دست داشت از ماه دسامبر و بعد از اخراج از منچستریونایتد تا این لحظه بی‌ باشگاه است. شروع نه چندان خوب فصل توسط رئال باعث شده اخیرا شایعاتی درباره متزلزل بودن جایگاه زیدان در این تیم مطرح شده و نام مورینیو به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل جانشینی او مطرح شود.

مخالفت بازیکنان رئال با مربی‌گری مورینیو

اما بر اساس گزارش آ اس، بازیکنان رئال و به خصوص بازیکنان ارشد و مطرح این تیم نمی‌خواهند در فصل جاری شاهد بازگشت مورینیو به برنابئو باشند.

این روزنامه می‌گوید دوران بسیار ناموفق خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در فصل گذشته باعث شده رختکن رئال کمترین علاقه‌ای به تغییر مربی در میانه فصل نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنان حرف مفت زیاد میزنند. راموس که به پایان خط رسیده بقیه هم اگر معترضند زودتر بروند دنبال کارشان. خیلی عجیبه از وقتی var آمده زیدان و تیمش ناتوان شده اند

      پاسخ ها

      • رئال همیشه سربلند محبوب دل ها بهترین تیم تاریخ

        نکته جالبی گفتی خیلی جالبه که باوجود سیستم کمک داورری وار هم باز داوریها به نفع پنالسلونا و به ضرر رئال بزرگ هست .درضمن تا زیدان هست هیچ مربی دیگه بدرد رئال نمیخوره چون یک رهبر واقعی هست زبدان و باوجود تمام مشکلات تونست رکورد تاریخ لیگ قهرمانان جابجا کنه امسال هم از شروع فصل حداقل از ده تا پنج بازیکن مصدوم بودن حتی یک مهاجم خوب نتونستن جایگیزن نصف رونالدو بکنند .هرمربی بیاد وضع بدتر میشه.بهتر یکی مثل زیدان که با جو این تیم بیشترین اشنایی داره بمونه و فصل بعد با اومدن بازیکنانی مثل امباپه یا اریکسن و حتی کین بتونه رئال به جایگاه قهرمانیش برگردونه .

    • بدون نام

      بازیکنان حرف مفت زیاد میزنند. راموس که به پایان خط رسیده بقیه هم اگر معترضند زودتر بروند دنبال کارشان. خیلی عجیبه از وقتی var آمده زیدان و تیمش ناتوان شده اند

    • بدون نام

      مورینیو بیاد خوبه بدرد رئال میخوره

    • بدون نام

      زنده باد آقای خاص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج