جاباما
۹۲۱۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هاشمی: نمی‌خواهم حسرت مدال المپیک به دلم بماند

وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران گفت: اگر در مسابقات جهانی شرکت کردم برای گرفتن امتیاز المپیک بود و می خواهم المپیک ریو را جبران کنم.

خبرگزاری ایسنا: علی هاشمی در گفتگویی درباره تلاش خود برای اینکه جزو دو نفر اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ باشد، بیان کرد: هدف اصلی من المپیک ۲۰۲۰ است. از مسابقات جهانی هم برگشتم درمانم را همانند قبل ادامه دادم و برای جام فجر و مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ تلا ش می کنم مدال و امتیاز خوبی بگیرم.

او در مورد اینکه رقابت در دسته ۱۰۹ کیلوگرم سنگین است و کار سختی در صورت حضور در المپیک خواهد داشت، تاکید کرد: درست است. رقابت در این وزن سنگین است. البته اگر در همین مسابقات جهانی بدنم آماده بود و وزنه هایی که قبل از قهرمانی آسیا زده بودم را تکرار می کردم دوم یا سوم می شدم.

هاشمی: نمی‌خواهم حسرت مدال المپیک به دلم بماند

می دانم المپیک رویداد بزرگی است و باید با قدرت شرکت کنم. حسرت المپیک ریو که به دلم ماند چون می‌توانستم مدال بگیرم اما نشد اما در المپیک ۲۰۲۰ می خواهم جبران کنم و نمی خواهم حسرت مدال این المپیک هم به دلم بماند.

قهرمان وزنه برداری جهان درباره اینکه در بحث شانس اعزام به المپیک بیشتر وزن ۹۶ و فوق سنگین در نظر گرفته می شود و کمتر صحبت از وزن ۱۰۹ کیلوگرم است، تصریح کرد: خدا را شکر رنکینگ من خوب است و هدف من هم المپیک است.

من اگر امتیاز المپیک را نمی خواستم در جهانی شرکت نمی کردم چون با همان وزنه هایی هم که زدم ، کمرم مرا اذیت کرد. برای سهمیه المپیک همه چیز به امتیازبندی بستگی دارد و این را همه می دانیم که فقط خودمان هستیم که باید تلاش کنیم تا سهمیه المپیک بگیریم.

هاشمی در مورد مسابقات جهانی ۲۰۱۹ که مقام هفتم را کسب کرد نیز گفت: مسابقات جهانی در سال قبل از المپیک در بالاترین سطح خود برگزار می شود و مسابقات امسال هم در سطح بالا و خوبی برگزار شد. انتظار داشتم با وضعیت بدنی بهتری روی تخته بروم اما آسیب دیدگی هایی که داشتم مانع کارم شد.

از این رو بیشتر به دنبال گرفتن امتیاز المپیک بودم و اگر شرکت نمی کردم و امتیاز نمی گرفتم به مشکل برمی خوردم همانطور که برای برخی دیگر از وزنه بردارها مشکل ایجاد شد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا در لیگ قرارداد نبسته است، تصریح کرد:چند نفر بودند که در لیگ خوب قرارداد بستند اما پیشنهادی که به من شد در شان یک ورزشکار تیم ملی نبود.

اگر من با آن مبلغ قرار داد می بستم با نفراتی که در تیم ملی نیستند و تنها امیدشان لیگ است چقدر می خواستند قرارداد ببندند؟ احتمالا همین طور پیش برود قید لیگ را می زنم. سال گذشته و امسال که قرارداد نبستم و اگر شرایط به همین شکل باشد سال آینده هم قرار داد نخواهم بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی تاویله ای

      درود بر پهلوان دوست داشتنی علی هاشمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج