جاباما
۹۲۱۹۸۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

امروز پرسپولیس سنت‌شکنی می‌کند یا شاهین؟

هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام ۷ بازی برگزار می‌شود که در حساس ترین بازیها پرسپولیس میهمان شاهین و استقلال میزبان پارس جنوبی جم است.

خبرگزاری مهر: هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام ۷ بازی برگزار می‌شود که در حساس ترین بازیها پرسپولیس میهمان شاهین و استقلال میزبان پارس جنوبی جم است.

به جز بازی بین تیم های شهر خودرو و گل گهر، سایر دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر امروز برگزار می شود که طی این بازیها ماشین سازی میزبان نفت مسجد سلیمان است، سپاهان و سایپا در اصفهان با هم دیدار می کنند، ذوب آهن در تهران به مصاف پیکان می رود، شاهین در بوشهر با پرسپولیس بازی می کند، فولاد میزبان نساجی است، تراکتور و صنعت نفت در آبادان به مصاف هم می‌روند و در آخرین بازی امروز استقلال میزبان پارس جنوبی جم می باشد.

ماشین سازی - نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان از تیم های خوب این فصل لیگ برتر است و یکی از سه تیمی است که هنوز در این فصل طعم شکست را نچشیده و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

ماشین سازی که فصل را با پیروزی قابل توجه مقابل استقلال آغاز کرد، بعد از آن نتایج چندان جالبی نگرفت و با ۷ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. ماشین سازان با ۱۳ گل خورده یکی از خطوط دفاعی آسیب پذیر را دارند و این کار را برای آنها سخت می‌کند. این تیم در صورت پیروزی حداکثر تا رده هشتم جدول صعود می‌کند و نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی ممکن است حتی تا رده چهارم هم صعود کند.

سپاهان - سایپا

صدرنشین فعلی رقابتهای لیگ برتر در دیداری خانگی باید به مصاف تیمی برود که هفته گذشته شکست سنگینی را تحمل کرد و نشان داد خط دفاعی آسیب پذیری دارد.

سپاهانی‌ها برای این بازی مهدی کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند تا او سرشناس ترین محروم این تیم باشد. در تیم سپاهان بازیکن خطرناک به وفور یافت می‌شود و در این راستا می‌توان از نفراتی مثل کی‌روش استنلی، علی قربانی، سجاد شهباززاده، محمد محبی و... یاد کرد. بازیکنانی که شاید در سرنوشت این بازی تاثیرگذار باشند.

پیکان - ذوب آهن

هر دو تیم شرایط مطلوبی در جدول نداشته و برای سر و سامان دادن به شرایط محکوم به پیروزی در این بازی هستند. پیکان و ذوب آهن با ۵ و ۴ امتیاز در همسایگی یکدیگر در جدول قرار دارند و هر دو تیم در صددند تا از انتهای جدول فاصله بگیرند.

پیکانی‌ها هفته گذشته بازی پایاپایی با پرسپولیس انجام دادند و به سختی مقابل این تیم شکست خوردند و برای جبران مافات به دنبال پیروزی در این بازی خانگی هستند.

ذوب آهن یکی از سه تیمی است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در صورت کسب نخستین پیروزی در این بازی، ۷ امتیازی شده و امکان دو یا سه پله صعود در جدول را پیدا می‌کند.

پیکان با ۱۳ گل زده بهترین خط حمله لیگ و با ۱۴ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و این عجیب ترین پارادوکس در خصوص این تیم است.

شاهین شهرداری بوشهر - پرسپولیس

شاهین بدون پیروزی و پرسپولیس بدون مساوی هستند و ممکن است نتیجه این بازی باعث شود یکی از این اعداد صفر جدول رده بندی از بین برود.

شاهین حتی در صورت پیروزی به دلیل تفاضل گل نا مطلوبش نمی‌تواند بیشتر از یک پله در جدول صعود کند. اما سرخ پوشان در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند در صورت خوش اقبالی تا رده چهارم جدول صعود کند.

بشار رسن به دلیل غیبت در تمرینات و عدم حضور در ایران و سیامک نعمتی به دلیل مصدومیت غایبان تیم پرسپولیس در این بازی هستند.

هر دو تیم با ۵ و ۴ گل زده خطوط حمله نسبتا ضعیفی را در اختیار دارند. اما شاهین با ۱۴ گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی را دارد.

فولاد - نساجی

میزبانی فولاد از نساجی شاید تحت تاثیر تقابل نکونام با تیم سابقش قرار بگیرد. فولاد با نکونام در این فصل نتایج جالبی گرفته و آنها در رده چهارم جدول قرار دارند. شاگردان نکونام با پیروزی خارج از خانه و شاگردان مهاجری با شکست سنگین خانگی به این میدان می‌آیند.

فولاد حالا نیم نگاهی به رده‌های بالاتر جدول دارد و برای این منظور نیازمند امتیازات این بازی خانگی است. مهاجری هم پس از شکست سنگین خانگی مقابل تراکتور قول عجیبی به هواداران تیمش داد و برای عملی کردن این قول باید کارش را از همین هفته و دیدار خارج از خانه مقابل فولاد مدعی آغاز کند.

صنعت نفت - تراکتور

این بازی می‌تواند یکی از دیدارهای جذاب این هفته باشد. تراکتور یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است و صنعت نفت هم یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا می باشد.

شاگردان دنیزلی هفته گذشته در یک نیمه ۴ گل به نساجی زدند تا موتور گلزنی آنها روشن شود. حال باید دید این خط حمله تازه اوج گرفته می‌تواند دروازه تیمی را که در سه هفته اخیر باز نشده را باز کند یا خیر.

نقطه اتکای تیم تراکتور در این فصل خط دفاعی و به خصوص یک دروازه‌بان بسیار آماده مثل رشید مظاهری است و باید دید این دروازه‌بان ملی پوش تا چه زمانی می‌تواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

استقلال - پارس جنوبی

شاگردان استراماچونی که حالا اوج گرفته‌اند، بعد از یک پیروزی پر گل و با ارزش باید در ورزشگاه خانگی شان پذیرای پارس جنوبی باشند. آبیها در صورت پیروزی در این بازی سومین پیروزی پیاپی در لیگ و با احتساب دو دیدار در جام حذفی پنجمین پیروزی متوالی شان را به دست می‌آورند.

این اولین دیداری است که استراماچونی در این فصل شجاعیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سرمربی آبیها باید به بازی بدون شجایان عادت کند.

آبی پوشان که با دو پیروزی متوالی رشد خوبی در جدول داشتند، امیدوارند با سومین پیروزی در لیگ و ۱۲ امتیازی شدن، با امیدواری بیشتری هفته‌های آینده را دنبال کنند.

برنامه بازیهای هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه سوم آبان

ماشین سازی تبریز - نفت مسجد سلیمان/ ساعت ۱۶ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: امیر عرب براقی کمک ها: حسن انتظاری - علیرضا مرادی کمک داوران اضافی: محمدرضا تارخ - ایمان کهیش داور چهارم: حمید رضا کنعانی ناظر: فریدون اصفهانیان.

شاهین شهرداری بوشهر - پرسپولیس تهران/ساعت ۱۶:۴۵ورزشگاه تختی بوشهر

داور: بیژن حیدری کمک ها: سعید قاسمی - فرهاد مروجی کمک داوران اضافی: حسن اکرمی - حمید حاج ملک داور چهارم: محمد جواد مداح ناظر: حیدر شکور

فولاد مبارکه سپاهان - سایپا تهران/ساعت ۱۶:۴۵ ورزشگاه فولادشهر

داور: علی صفایی کمک ها: آرمان اسعدی - رحیم حاجیلو کمک داوران اضافی: مرتضی منصوریان - حسین زمانی داور چهارم: محمدی علی پورمتقی ناظر: رحیم رحیمی مقدم

پیکان - ذوب آهن اصفهان/ساعت ۱۶:۴۵ ورزشگاه شهدای شهر قدس

داور: اشکان خورشیدی کمک ها: علی میرزابیگی - محمدرسول ذورقی کمک داوران اضافی: علی بای - محمدباقر پورباقر داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا ناظر: حسن کامرانی فر.

فولاد خوزستان - نساجی مازندران/ساعت ۱۷ ورزشگاه غدیر اهواز

داور: پیام حیدری کمک ها: علیرضا ایلدروم - مهدی شفیعی کمک داوران اضافی: امیرسامان سلطانی - سعاد وفاپیشه داور چهارم: فرزاد بهرامی ناظر: حسین عسگری.

صنعت نفت آبادان - تراکتورسازی تبریز/ساعت ۱۸ ورزشگاه تختی آبادان

داور: محمدرضا اکبریان کمک ها: سعید علی نژادیان - امیرمحمد داودزاده کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ - کیوان علیمحمدی داور چهارم: میلاد قاسمی ناظر: مسحن ترکی.

استقلال تهران - پارس جنوبی جم/ساعت ۱۹ ورزشگاه آزادی تهران

داور: سیدرضا مهدوی کمک ها: امیررضا آشور ماهانی - احد سلطانی کمک داوران اضافی: کوپال ناظمی - مهدی مرجانزاده داور چهارم: یوسف مغروری ناظر: حاتم بک پور.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرمهدی

      پرسپولیس قهرمان

    • بدون نام

      من بحیث یک استقلالی سالگرد لمس جام اسیا نم قرن طول کشید به تام لنگیا بی افتخار تسلیت میگویم

    • بدون نام

      ما استقلالی ها سالگرد غرور افرین لمس جام باشگاههای آسیا رو به تمام لنگیا بی افتخار تسلیت میگویم

    • بدون نام

      ایشالا برد پرگل پرسپولیس و بازگشت به 4 تیم برتر جدول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج