جاباما
۹۲۲۱۹۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اسکوچیچ: اطرافیان باشگاه باید توقع را پایین بیاورند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بعد از این بازی کسانی که می‌توانند به باشگاه کمک کنند این کار را انجام دهند و کمک حالی برای باشگاه باشند.

خبرگزاری تسنیم: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از برد ۲ بر یک خانگی تیمش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم، نه فقط به خاطر این بازی بلکه همه اتفاقات و شرایطی که اطراف باشگاه وجود دارد.

امیدوارم بعد از این بازی کسانی که می‌توانند به باشگاه کمک کنند این کار را انجام دهند و کمک حالی برای باشگاه باشند. درباره بازی باید بگویم که واقعا از بخش عمده‌ای از نیمه اول از بازی بازیکنانم راضی هستم و فکر می‌کنم یک بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و سازمان‌یافته مانند یک تیم واقعی بودیم.

اسکوچیچ: اطرافیان باشگاه باید توقع را پایین بیاورند

وی ادامه داد: نیمه دوم زمانی که 2 بر صفر جلو بودیم، خیلی از مواقع بدون اینکه کنترلی از خودمان نشان دهیم ریسکی بازی می‌کردیم و می‌توانستیم بازی را در کنترل خودمان داشته باشیم. یک بار دیگر به همه هواداران تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم که همه را خوشحال به خانه‌هایشان فرستادیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: آن طوری که سیستم بازی تیمم را تغییر دادم، محمود مطلق‌زاده بهتر از غبیشاوی به ما کمک کرد. امروز یک پیروزی بزرگ به دست آوردیم و اگر دو تیم را با هم مقایسه کنید، تراکتور دارای دو تیم است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که مصدومیت آل کثیر جدی بود؟ گفت: عیسی امروز از بازی بیرون آمد به خاطر اینکه هفته گذشته مصدوم بود و تمرین خوبی نداشت، امروز مصدوم شد و تصور کنید اگر بازی قبل من او را بازی می‌دادم چه اتفاقی می‌افتاد. با او مشکلی ندارم و به خاطر اینکه مصدومیتش تشدید نشود او را هفته پیش بازی ندادم. ما یک خانواده هستیم و نیازی نیست که این مسائل را بیرون از مجموعه بازگو کنیم.

وی درباره اینکه صنعت نفت می‌توانست به گل‌های بیشتری هم برسد، تصریح کرد: نیمه اول کاملا تحت کنترل ما بود و خیلی خوب و سازمان‌یافته بازی و پرس کردیم. خیلی آسان نیست که تمام زمان بازی را پرس کنیم. هیچ باشگاهی حتی رئال و بارسا هم نمی‌توانند 90 دقیقه پرس کنند.

نیمه دوم وقتی دو بر صفر شدیم دفاع چپ و راست ما دیوانه‌وار حرکت می‌کردند و باید کنترل بیشتری می‌داشتیم و باهوش‌تر بازی می‌کردیم. نیمه دوم مثل مسابقه بوکس بود. ما تراکتور را می‌زدیم و تراکتور هم ما را می‌زد. من از بازیکنان بیشتر می‌خواستم کنترل بازی را در دست داشته باشند و همه چیز خوب بود ولی باید باهوش‌تر می‌بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: اطراف باشگاه باید سطح توقع‌شان را پایین بیاورند چون همه از شرایط باشگاه آگاه هستند. بازیکنان من تا زمانی که اینجا هستم همیشه باید بالا را نگاه کنند، ولی کسانی که باید کمک حال باشگاه باشند کمکی به حال ما نمی‌کنند.

امروز مردم واقعا دیوانه‌وار کمک‌حال ما بودند و از حمایت و خوشحالی آنها لذت بردم. وقتی شما متوجه می‌شوید که تیمی مثل تراکتور چنددرصد دریافتی داشته‌، اطرافیان ما باید سطح توقع‌شان را پایین بیاورند و به همین خاطر باید به بازیکنانم تبریک خاص بگویم چرا که کار می‌کنند و می‌جنگند بدون اینکه هیچ دریافتی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ن ابی ن قرمز فقط زرد طلایی حرفت حقه

    • سهند

      بازی زیبایی بود نفت با دو ضربه آزاد ۲ تا گل زد و در ضد حملات خطرناک بود.
      فکر میکنم دنیزلی زیاد ترکیب رو عوض میکنه و مهاجم خطرناک نداره.
      تراکتور خیلی فشار اورد امیدوار شدم بهش هر چند بازی را باخت که در طول فصل طبیعیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج