۹۲۲۲۲۹
۱۴ نظر
۵۰۱۵
۱۴ نظر
۵۰۱۵
پ

کیانوش رستمی: می‌خواهم دنیا را سورپرایز کنم

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران گفت: من نمی‌دانم امتیاز مسابقات سوییس برایم محاسبه می‌شود یا نه اما می‌خواهم همه به من کمک کنند تا به المپیک بروم در غیر این صورت شاید وزنه‌برداری من تمام شود.

خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی که در مسابقات وزنه‌برداری سوییس به سر می‌برد، گفتگویی را با سایت weightlifting house انجام داد.

رستمی در این گفت‌وگو درباره‌ی حضورش در این مسابقات گفت: من نمی‌دانم امتیاز این مسابقات به امتیازات من برای حضور در المپیک اضافه می‌شود یا نه. من در مسابقات قهرمانی جهان که در تایلند برگزار شد، در مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم اوت شدم و این برای من خیلی بد بود. بسیار بد شانس بودم چون وقتی روی صحنه رفتم من را متوقف کردند و بدنم سرد شد.

کیانوش رستمی: می‌خواهم دنیا را سورپرایز کنم

او ادامه داد: من به این مسابقات آمده‌ام چون آخرین مسابقه در دوره دوم گزینشی‌های المپیک است و احتیاج دارم در این مسابقه شرکت کنم. شاید فدراسیون جهانی امتیاز من را برای المپیک بپذیرد. من به دسته ۹۶ کیلوگرم آمدم و می‌خواهم به المپیک بروم.

همه زندگی من وزنه‌برداری است و برای المپیک تمرین می‌کنم. اگر به المپیک توکیو بروم، سومین المپیکی است که می‌توانم مدال بگیرم و این برای کلکسیون مدال‌هایم بسیار خوب است.

رستمی همچنین گفت: تلاش می‌کنم در المپیک‌های بیشتری شرکت کنم اما اگر نتوانم به این المپیک بروم، همه چیز در ذهن من تغییر می‌کند و ممکن است وزنه‌برداری‌ام تمام شود.

رستمی در پاسخ به این پرسش که یعنی خود را بازنشسته می‌کند، پاسخ داد: بله چون نرفتن به المپیک من را بسیار ناراحت می‌کند. من از رسانه‌ها، فدراسیون جهانی و همه می‌خواهم کمکم کنند تا به المپیک بروم و این برای من بسیار مهم است.

وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که چه مشکلی در مسابقات قهرمانی جهان پیش آمد، تصریح کرد: من ابتدا می‌خواستم وزنه ۱۸۰ کیلوگرم را بزنم اما بعد به ۱۷۹ کیلوگرم کاهش دادم اما به من گفتند نمی‌توانم ۱۷۹ کیلوگرم را بزنم و باید وزنه را افزایش بدهم. من ۵ دقیقه روی صحنه بودم و این برای هر کسی اتفاق بدی است. در آن مسابقات آماده بودم. همچنین حتی برای وزنه ۱۹۵کیلوگرم در یک ضرب هم آماده بودم.

رستمی در ادامه درخواست کرد به او فرصت داده شود و گفت: لطفا به من فرصت دهید. من می‌توانم به المپیک بروم. اسم من دیر برای مسابقات سوییس ارسال شد و این همه چیز را برایم تغییر داد. ۲۰ روز است که نتوانسته‌ام برای این مسابقات خوب بخوابم.

در تمام عمرم دوپینگ نکردم و پاک هستم چرا می‌خواهند یک وزنه‌بردار پاک را ناامید کنند؟ لطفا فقط به من کمک کنید. اگر به من امتیاز المپیک داده شود همه مردم جهان را سورپرایز خواهم کرد.

رستمی در مورد رقابت با سهراب مرادی برای رفتن به المپیک نیز گفت: او مصدوم است اما اگر کاملا خوب شود، با او رقابت می‌کنم. وقتی هم که ۸۵ کیلوگرم بودیم همیشه با مرادی رقابت می‌کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادر من این غروری که شما دارین هم به خودت و هم به وزنه برداری ایران لطمات زیادی زده است لطفا از خودت شروع کن صرفا با بسیج اینور اونور رفتن دلیل بر حق بودن شما نمیشه

    • بدون نام

      حرفهایش درست هم نباشد مهم نیست .مهم این است که پهلوان خوب فکرکندکه بعیداست..

    • ابو امیر

      نه دیگه بسه

      تو مسابقات جهانی همه رو سورپریز کردی

      اذیت نکن خودت را

    • بازوبند قدرت داداش کایکو ...

      اگه سهراب آماده باشه نمی تونی با سهراب رقابت کنی ... خودتم میدونی ... اوایل عالی بودی .. یهو فنرت در شد :(

    • استاد ایرج ملکی

      زااااااارت

    • CR7

      اومدی جای رضازاده و ....... پر کنی ولی جوگیر شدی . الان دیگه حرفت ۲ ریال هم اعتبار نداره . بیشتر شبیه قهرمان خالی بند شدی .

    • بدون نام

      بچـه پررو، پهلوووان توخالی

    • کوروش

      پفک رستمی بازم میرینی هنوز از مردم معذرت خواهی نکردی

    • کوروش

      زیاد خودتو خسته نکن پفک

    • کوروش

      اول غرورتو شکست بده مدال پیشکشت

    • کوروش

      فکر کردی خیلی مهمی هنوز از مردم معذرت خواهی نکردی پفک

    • کوروش

      خسته نباشی قهرمان باختن و رودار ماندن

    • کوروش

      خدا شرمندت کنه پفک رستمی

    • کوروش

      مخوای سورپرایزمون کنی خداحافظی کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج