۹۲۲۲۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جیمی واردی: لستر می‌خواست ۱۰گله شود

جیمی واردی ستاره لستر می‌گوید بازیکنان این تیم می‌خواسته‌اند ساوتهمپتون را با نتیجه ۱۰-۰ شکست دهند تا رکورد پرگل‌ترین پیروزی تاریخی لیگ برتر را به تنهایی در اختیار داشته باشند.

ورزش سه: لسترسیتی دیشب در هفته دهم لیگ برتر در خانه حریفش ساوتهمپتون موفق شد حریف را با نتیجه خارق‌العاده ۹-۰ شکست دهد و به صورت مشترک با منچستریونایتد رکورد پراختلاف‌ترین پیروزی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص دهد. جیمی واردی ستاره لستر که در بازی دیشب هت‌تریک کرد در پایان بازی گفت در اواسط این دیدار یکی از بازیکنان لستر ماجرای رکورد منچستریونایتد را به آنها گفته و لستری‌ها هدف‌شان این بوده که با زدن ۱۰ گل، به تنهایی از این نظر رکورددار لیگ برتر شوند.

با این حال لستر با پیروزی دیشب، پراختلاف‌ترین پیروزی خارج از خانه در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرد. روباه‌ها از این لحاظ از رکورد قبلی که به دلیل پیروزی ۸-۱ منچستریونایتد بر ناتینگهام فارست در سال ۱۹۹۹ در اختیار یونایتد بود عبور کردند.

جیمی واردی، ستاره انگلیسی ملی‌پوش لستر در پایان بازی گفت:" راستش ما زمانی که ۶-۰ جلو بودیم از قضیه رکورد مطلع شدیم. جانی اوانز آمد و گفت اگر به گلزنی ادامه بدهیم می‌توانیم به این رکورد برسیم".

ستاره لستر در ادامه گفت:" ما هم تا پایان بازی به تلاش و درخشش ادامه دادیم و موفق شدیم به این رکورد برسیم. این پیروزی یک پیروزی بزرگ است. بچه‌های ما امروز عملکرد بی‌نظیری داشتند و می‌دانم هواداران ما از این بابت چقدر خوشحال هستند. من معتقدم عملکرد ما در بازی امروز یک عملکرد کامل بود. ما می‌دانستیم که بازی در مقابل تیم ده نفره مشکل می‌شود ولی در عین حال می‌دانستیم که اگر به برنامه بازی‌مان وفادار باشیم می‌توانیم برای آنها مشکلات زیادی درست کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج