۹۲۲۲۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راجرز: بی‌رحم و تشنه گلزنی بودیم

برندان راجرز، سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی از عملکرد شاگرد انش مقابل ساوتهمپتون راضی است.

خبرگزاری تسنیم: برندان راجرز که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در اولین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس در خانه ساوتهمپتون به برتری پرگل ۹ بر صفر دست یافتند و ضمن ثبت بهترین نتیجه ثبت شده در یک بازی خارج از خانه تاریخ لیگ برتر انگلیس (منچستریونایتد همین نتیجه را در سال ۱۹۹۵ در خانه مقابل ایپسویچ‌ کسب کرده بود) به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: از تلاش بازیکنانم در این بازی خیلی راضی هستم. ما چند گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم و تشنه گلزنی بودیم.

راجرز که شاگردانش در نیمه اول ۵ گل و در نیمه دوم ۴ گل به ثمر رساندند، افزود: از نحوه دفاع کردن‌مان هم راضی هستم و در این زمینه بی‌رحمانه عمل کردیم. بی‌نهایت افتخار می‌کنم که سرمربی این تیم هستم. وقتی توپ را از دست می‌دادیم، خیلی زود به دنبال بازپس‌گیری آن و ترتیب حمله بودیم. نشانه تیم‌های خوب این است که هیچگاه از شدت قدرت خود کم نمی‌کنند و ما این را در نیمه دوم هم نشان دادیم.

سرمربی لسترسیتی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در بازی‌مان بی‌رحم بودیم. وقتی شما گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانید، ممکن است روند تیم‌تان کُند شود و تمرکزتان را از دست بدهید، اما ما تمرکزمان را از دست ندادیم. برای اینکه تیمی سطح بالا باشید، باید در زدن ضربات پایانی دقت داشت.

ساوتهمپتون در حالی در این دیدار تن به این شکست سنگین مقابل روباه‌ها داد که از دقیقه ۱۲ در پی اخراج رایان برتراند ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد. لسترسیتی پیش از این اخراج یک گل در دقیقه ۱۰ به ثمر رسانده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج