۹۲۲۳۲۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تیم منتخب هفته هشتم لیگ برتر

پرسپولیس بیشترین نفرات را در تیم منتخب هفته هشتم دارد.

ایلنا: هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: حامد فلاح‌زاده (سایپا)

روز درخشانی را در برابر حملات پرتعداد سایپایی‌ها پشت سر گذاشت و تمجید از او و عملکردش به کنفرانس خبری قلعه‌نویی هم کشیده شد. فلاح‌زاده با کلین شیت مهمی که در دیدار با سپاهان داشت ۲ امتیاز مهم برای تیمش به ارمغان آورد و شایسته حضور در بین برترین‌ها بود.

مدافع راست: عبدالله ناصری (صنعت نفت)

در روزی که نفت آبادان توانست کار بزرگی انجام دهد و اولین شکست تراکتورِ پر ستاره را در لیگ نوزدهم رقم بزند، بازیکنان زیادی از این تیم شایسته حضور در بین برترین‌ها بودند که یکی از آنها عبدالله ناصری است. ناصری به خوبی در ناحیه راست صنعت نفت موفق شد حملات تراکتوری‌ها را خنثی کند.

مدافع میانی: محمد قریشی (صنعت نفت)

عملکرد درخشان قریشی در دیدار با تراکتور یکی از عوامل برتری ارزشمند این تیم مقابل سرخپوشان تبریزی بود. قریشی بارها با جایگیری مناسب توانست مقابل حملات خط حمله قدرتمند تراکتور ایستادگی کرده و از دروازه تیمش محافظت کند و البته توانست برای تیمش گلزنی کند تا در بین برترین‌ها باشد.

مدافع میانی: عارف غلامی (استقلال)

این روزها غلامی حسابی روی اوج آمادگی قرار دارد و در شرایطی که استقلال دو بازیکن تدافعی خودش یعنی چشمی و یزدانی را در اختیار نداشت توانست مثل هفته گذشته عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد و در برتری این تیم مقابل پارس جم نقش مهمی را ایفا کند.

مدافع چپ: محمد ستاری (پیکان)

پیکان در هفته هشتم توانست به نوار ناکامی‌های خود پایان داده و مقابل ذوب آهن به برتری برسد. محمد ستاری در این دیدار در تقابل با تیم سابق خودش عملکرد خوب و مثبتی ایفا کرد و توانست در برتری تیمش نقش داشته باشد. او هم در نفوذهایش موفق عمل کرد و هم وظایف دفاعی خودش را به خوبی انجام داد.

هافبک دفاعی: علی کریمی (استقلال)

دیگر از زیر فشارهای مربوط به دربی و بعد از آن خارج شده و توانسته خودش را به روزهای خوبش نزدیک کند و از همین رو استقلال در دیدار مقابل پارس جم در پست هافبک دفاعی مشکلی نداشت و کریمی روز خوبی را پشت سر گذاشت. او موفق شد با گلی که به ثمر رساند مزد بازی خوبش را بگیرد.

هافبک هجومی: وحید امیری (پرسپولیس)

در روز درخشان پرسپولیس وحید امیری همه کار برای تیمش کرد و در اکثر گل‌ها و نفوذهای تیمش نقش مفیدی ایفا کرد و پایه گذار حملات تیمش بود تا سرخپوشان اولین برتری پرگل و قاطع فصل جدید خودشان را تجربه کنند و نشانی از بازگشت به روزهای خوبشان را داشته باشند.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

او در برتری پر گل تیمش موفق نشد گلی به ثمر برساند ولی دو پاس گل داد تا مثل بازی قبلی یکی از چهره‌های مطرح پرسپولیس در بازی باشد. ترابی این روزها در اوج آمادگی قرار دارد و در هر بازی نقش مثبتی برای پرسپولیس ایفا می‌کند و شاید اعتراض‌ها به ملی‌پوش نشدن او تا حدی درست باشد و باید منتظر فهرست جدید ویلموتس باشیم تا ببینیم این بار به ترابی روی خوش نشان می‌دهد یا نه.

مهاجم: میلاد جهانی (صنعت نفت)

مهاجم صنعت نفت روز خوبی را مقابل تراکتور سپری کرد و پاس هر دو گل تیمش را به همبازی‌های خود داد تا نقش اصلی را در این برتری مهم و ارزشمند ایفا کند. جهانی اگر خوش شانس بود می‌توانست برابر تراکتور خودش هم گلزنی کند و مزد بازی خوبش را بگیرد.

مهاجم: مهدی قائدی (استقلال)

مثل هفته قبل ستاره تیمش بود و بارها با حرکات خود خط دفاعی پارس جنوبی را آزار داد و چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشت که یکی از آنها را به زیبایی هرچه تمام تر به تور دروازه چسباند. قائدی زیر نظر استراماچونی به خوبی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و می‌تواند با ادامه همین روند آینده روشنی داشته باشد.

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

هشت هفته پرسپولیسی‌ها منتظر دیدن اولین گل علیپور بودند و مهاجم پرسپولیس در دیدار با شاهین توانست حسابی خودنمایی کرده و با هت‌تریک در این دیدار نه تنها ستاره پرسپولیس که برترین بازیکن هفته هشتم لیگ برتر لقب بگیرد. علیپور حالا فشار انتقادها را از روی خودش برداشته و باید دید در هفته‌های بعد چطور عمل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی کریمی اصن حقش نبود باشه. شانسی با اشتباه دخسوس که معلوم نیست چرا جلو کیسه و شله زرد اینجوری بازی میکنه یه گل زد، تو تیم هفته هم رفت. اگه اینطوره چرا شجاع نیست؟ اونم که گل زد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج