۹۲۲۳۳۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

کربکندی: حمایت از منصوریان هم حدی دارد

رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه حمایت از علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حد و سقفی دارد، گفت: با این حال اعتقاد دارم باید بازی با شاهین هم به او فرصت داد.

خبرگزاری مهر: رسول کربکندی درباره باخت تیم فوتبال ذوب آهن به پیکان در هفته هشتم و تداوم ناکامی های ذوب آهن با علیرضا منصوریان گفت: نتایج تیم اصلا خوب نیست و هیچکس هم از آن رضایت ندارد. حتی خود کادر فنی هم از این عملکرد راضی نیست. نتایج ذوب آهن باتوجه به بازیکنانی که داریم برای باشگاه قابل پیش بینی نبوده است. اینکه تیم به نتیجه دلخواه نرسیده فکر همه را مشغول و سیستم ذوب آهن را ناراحت کرده است.

وی افزود: کاری که می توانستیم انجام بدهیم این بود که در هماهنگی با کارخانه و باشگاه به کادر فنی فرصت بدهیم. بازیکنان خوبی داریم که اگر به هماهنگی تاکتیکی برسند می توانیم نتیجه بگیریم. تا الان فعلا حمایت بوده و به کادر فنی فرصت داده ایم تا خودشان را پیدا کنند. روز گذشته تهران نبودم ولی شنیدم که تیم خوب بازی کرده است. داور هم گویا یک پنالتی برای ذوب آهن نگرفته.

رئیس سازمان فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: شرایط تیم ما بد است ولی در داوری ها هم حقمان را نمی دهند. در بازی با سپاهان و دیگر مسابقات هم از داوری لطمه خوردیم ولی اینها توجیه نیست. این هفته با تیم شاهین بوشهر بازی داریم. امید داریم با برد در این بازی شرایطمان خوب شود.

کربکندی با بیان اینکه به کادر فنی ذوب آهن اعتقاد دارد، گفت: من خودم مربی بوده ام و می دانم که ممکن است گاهی تیم به بن بست برسد. کادر فنی و بازیکنان خوب و شناخته شده ای داریم. فکر می کنم تیم ما بعد از شکست بدی که در هفته نخست مقابل سایپا خورد هنوز نتوانسته خودش را پیدا کند. تمام مجموعه ذوب آهن از منصوریان حمایت کرده است ولی معلوم است که این حمایت سقف و حدی دارد. اگر جایی احساس شود تیم روند خوبی را طی نمی کند تصمیمات دیگری گرفته می شود!

وی در پاسخ به این سئوال که باشگاه بازی با شاهین را هم به علیرضا منصوریان فرصت داده است؟ گفت: من هنوز با مدیرعامل باشگاه صحبت نکرده ام و ظهر امروز قرار است جلسه ای داشته باشیم. اعتقاد من این است که بازی با شاهین را هم فرصت بدهیم. قاعدتا باید در این بازی پیروز شویم و اگر نبردیم معلوم است که تیم بیمار است.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن در پایان درباره اینکه از وی و مهدی رجب زاده به عنوان گزینه های جانشینی علیرضا منصوریان یاد می شود، گفت: چون هنوز تصمیمی به تغییر سرمربی نداریم، به هیچ گزینه ای هم فکر نکرده ایم. هر مربی جدیدی هم بیاید ممکن است وقفه ای در کار ایجاد شود و بگوید که من تیم را نبسته ام. اعتقاد دارم باید صبر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوده این تیمو همیشه 13ام ب پایین میکرد زمانی ک لیگ فقط بکش زیرش بود

    • بدون نام

      خوده این تیمو همیشه 13ام ب پایین میکرد زمانی ک لیگ فقط بکش زیرش بود

    • بدون نام

      اگر منصوریان هم اخراج کنن تو یکی رو سرمربی نمی گذارن قرازه

    • کامران

      داره جناب صابون به دلش می زنه برای جانشینی!؟

    • بدون نام

      ذوب آهن اگر تیم شاهین را ببرد هنر نکرده است، تیم شاهین بدتر از ذوب از تمامی جهات به بن بست رسیده است.
      در مجموع باید گفت که منصوریان ضعفهای زیادی در مربیگری دارد و باید از تمامی جهات، شخصیتی ، مدیریتی ، پرستیژ، تمرکز، و دانش مربیگری خودش را اصلاح و ارتقا دهد هرچند که باتوجه به شخصیت بی ثباتی که در مربیگری دارد خیلی بعید است.

      پاسخ ها

      • امیر

        دوست عزیز نقد کردن یه مربی خوبه ولی نقد سازنده که بر اساس مدارک و شواهد مستند و علمی باشه؛ تیمهای موفق مثل سپاهان - پرسپولیس- تراکتور- و این اواخر شهر خودرو ضمن حفظ اسکلت اصلی تیم حتی تیم خودشون رو هم با خرید بازیکنان تاثیر گذار قویتر کردن ؛ اما این کار رو مدیران ذوب به هر دلیلی انجام ندادن در نتیجه آقای منصوریان با همین بضاعت بایستی تیم رو بسازن که این هم زمان بر هست ک شک نکن که بعد از اولین برد محقق خواهد شد

    • امیر

      به نظر من منصوریان مربی خوب و با کیفیتی هست که اینو هم در نفت و استقلال و حتی سال گذشته در ذوب آهن ثابت کرده ؛ ایراد اصلی اینه که وقتی یه تیم در حفظ بازیکنان اصلی و تاثیر گذار خود کوتاهی میکنه و مدیران ذوب براحتی این بازیکنان رو به تیمهای دیگه میفروشن نتیجه همین میشه حالا آقای منصوریان باید دوباره مثل پارسال تیم رو از نو بسازه

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      وقتی بازیکنان اصلی تیم متشکل از حسینی و مظاهری و اوساگونا و چنتای دیگه رو فروختید و هیچ بازیکن شاخصی رو جذب نکردین چطونتیجه بگیره؟ خودت ازهمون اول ب بهانه جانشینی اومدی. بار فنیت ک زیر صفره کرکره بندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج