جاباما
۹۲۲۳۴۰
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

بازار مسکن راکد شد؛ متقاضیان پرند عقب نشستند

با شروع رکود بازار مسکن متقاضیانی که تا چند ماه قبل در شهر جدید پرند پیگیر تحویل واحدهایشان بودند ظاهرا عقب‌نشینی کرده‌اند و برای پرداخت تعهدات خود اقدام نمی‌کنند؛ مدیرعامل عمران پرند از این گروه تقاضا کرد برای کمک به تکمیل واحد‌ها آورده خود را تکمیل کنند. وطن‌خواهی گفت که ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌ها نیاز دارند که حدود ۳۰۰ میلیارد آن مربوط به متقاضیان است.

خبرگزاری ایسنا: با شروع رکود بازار مسکن متقاضیانی که تا چند ماه قبل در شهر جدید پرند پیگیر تحویل واحدهایشان بودند ظاهرا عقب‌نشینی کرده‌اند و برای پرداخت تعهدات خود اقدام نمی‌کنند؛ مدیرعامل عمران پرند از این گروه تقاضا کرد برای کمک به تکمیل واحدها آورده خود را تکمیل کنند. وطن‌خواهی گفت که ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌ها نیاز دارند که حدود ۳۰۰ میلیارد آن مربوط به متقاضیان است.

محسن وطن‌خواهی اظهار کرد: از حدود ۹۰ هزار واحد مسکن مهر شهر پرند که دارای متقاضی موثر است تا کنون ۷۴ هزار واحد افتتاح شده و ۱۶ هزار واحد باقی مانده است. میانگین پیشرفت این ۱۶ هزار واحد ۸۳ درصد است و در مواردی به ۱۰۰ درصد رسیده اما حداقل یکی از خدمات و انشعابات را ندارد. متاسفانه به دلیل رکودی که در بازار مسکن ایجاد شد متقاضیان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و در بخش آورده با مشکل مواجه شده‌ایم. عمل نکردن متقاضیان به تعهداتشان منجر به تاخیر در تکمیل پروژه شده است.

وی افزود: مهم‌ترین مساله در واگذاری واحدهای مسکونی پرند به کمبود خدمات و زیرساخت‌ها مربوط می‌شود. در این زمینه مدیرعامل آبفای جنوب غرب استان تهران قول داده تا پایان سال مساله انشعابات را حل کنند و بدین ترتیب تمامی واحدهای مسکونی را با خدمات و زیرساخت‌ها تا پایان امسال تکمیل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که برای تکمیل پروژه‌ها در این شهر به حدود ۷۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز داریم گفت: تا کنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع خودمان در پروژه‌ها هزینه کرده‌ایم. کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان منابع بانکی است، ۳۰۰ میلیارد آورده متقاضی و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر باید خودمان کمک کنیم.

کمربندی شمالی پرند بالاخره دوبانده شد

وطن‌خواهی درباره پیشرفت محوطه‌سازی در پروژه‌های پرند گفت: کارها بسیار خوب پیش می‌رود و مردم با حضورشان اعلام رضایت می‌کنند. آسفالت بخش عمده فازهای ۴، ۵ و ۶ و هم‌چنین لکه‌گیری را انجام می‌دهیم و کمبودها در این بخش تا حد زیادی رفع شده است. یکی از کارها محوطه‌سازی مپسا است که به موقع انجام نشده بود و ۵۰۰۰ واحد درگیر نابسامانی بودند که در حال اقدام است.

وی ادامه داد: هم‌چنین کمربندی شمالی را که سال‌ها یک باند بود به دو باند افزایش دادیم که کار بزرگی بود و مردم سال‌ها منتظرش بودند. هم‌چنین تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی پرند را شروع کردیم. مطالعات اتصال پرند به کمربندی سوم تهران را نیز آغاز کرده‌ایم.

تزریق اولین منابع حاصل از تهاتر زمین به پروژه مترو

مدیرعامل شرکت عمران پرند درباره مترو پرند گفت: همزمان برای مترو و ریل‌باکس بودجه تزریق می‌کنیم. اولین منابع حاصل از تهاتر زمین به مبلغ ۶.۵ میلیارد تومان را ظرف چند روز آینده به دست پیمانکار مترو می‌رسانیم. برای این‌که مترو پرند را به مرحله فعالیت بدون سیگنالینگ برسانیم ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که همه این مبلغ را شرکت عمران تقبل کرده است؛ چرا که شهر به این مترو نیاز دارد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات امضای مشارکت‌نامه با بنیاد تعاون نیروهای مسلح در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار واقع در اراضی شمال فاز ۴ است.

وطن‌خواهی با بیان این‌که زمین‌های بازی که می‌سازیم پیشرفت خوبی دارند گفت: سه مدرسه آماده تحویل، شش مدرسه در دست طراحی، چهار مسجد در حال احداث، یک کلانتری در دست طراحی، یک آتش‌نشانی در آستانه افتتاح و یک آتش‌نشانی در دست ساخت داریم. یک پارک ۱.۵ هکتاری با ۱۰۰۰ متر زیربنا را در عرض ۶۰ روز ساختیم. یک ورزشگاه چندمنظوره ۵۰۰۰ نفری را نیز در دست طراحی داریم. هم‌چنین تالار شهر را به مسابقه معماری گذاشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با افزایش کاذب قیمت مسکن مردم همیشه در صحنه هم دست بکار شده و فکر کردم خبری است قیمت های مسکن دربو داغون پرند که تا دیروز 60بزور هم فروخته نمیشد صاحبان قیمت رو 250 به بالا زدن فکر کردن خبری است حالا که فروش نرفتن متوجه شدن مسکن مهر همون مسکن های زپرتی دوران محمودیه است .
      از ماست که بر ماست.وضع اقتصادی سخت است ولی لطفا به خودمون رحم کنیم و بیشتر از این به همدیگر ظلم نکنیم.

    • داداش

      مسکن ملی میخواد اجرا بشه

    • منهی

      خدا شکر مثل اینکه این دفعه مسئولان ودولتیها در بخش مسکن از خواب بیدار شدن که طرح مسکن ملی می خواهند اجرا کنند وهمان حرفی که بارها وبارها در اخبار داغ پیشنهاد داده بودیم البته وضع مسکن را می شود به راحتی در کشور حل کرد حال وهوای اوائل انقلاب را می خواهد ومسئولان آن زمان بله باید به هر جوان ایران یک قطعه زمین داده شود وکارها را به بخود مردم واگذار کرد واین دغدغه را از دوش جوانان برداشت

    • ق

      این روشی که در پرند دارند اجرا می کنند خطر درستی نیست این جمیت را در محلهای خود نگهداری کرد البته با وضع اقتصادی آن محل که موردی را بگویم که فرد از استانهای غربی کشور ساکن روستا کلیه گوسفندان واملاک خود را فروخته وآمده به شهر پرند خب حلا طرف خانه می خواهد کار می خواهد گوشت ازرن می خواهد و و و و خیلی چیزهای دیگر واین خطر بزرگی است برای تهران

    • بدون نام

      ساخت سازهای به سبک پرند از چند مورد کاری بی ارزش است وبرای جامعه ایرانی وکشوری وبخصوص برای خداناکرده زمان جنگ بی فایده است در برابر حملات هوایی کاملاً آسیب پذیر است واز نظر نظامی به نفع وسود دشمن است آنهم به علت تجمع بودن این خانه ها بهتر است به صورت پراکنده وبا مسافت زیاد باشد که اگر جنگی پیش آمد عملیات جنگی دشمن به سادگی انجام نگیرد واین روش کنونی آسیب پذیری فراوانی دارد ومسایل دیگر که نگو

    • م

      یکی از معایب این ساختمانها این است که رفت آمدها ومحرم ونامحرمی دیگر در کار نیست وبه مرور زمان می رود کنار واین کار هم ناهنجاری های فراوانی را به وجود می آورد

    • ق

      این نوع ساختمانها ی بلند طبقه برای زندگی وبا توجه به معاشرت های اسلامی ومسا ئل اخلاقی آن بر خلاف قوانین آن است واصالت یک خانواده دینی را کاملاً نابود می کند واین سبک معماری از کجا وارد کشور شده خدا بخیر گرداند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج