۹۲۲۴۲۰
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر بهداشت:

خدمت‌رسانی به مردم نباید دچار سیاست‌زدگی شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: طرح تحول نظام سلامت را تقویت کردیم و با اجرای این طرح، توانستیم در استقرار پزشک در نقاط کم برخوردار و رسیدگی به بیماری‌های خاص و صعب العلاج، گام‌های بلندی برداریم.

خبرگزاری ایلنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: طرح تحول نظام سلامت را تقویت کردیم و با اجرای این طرح، توانستیم در استقرار پزشک در نقاط کم برخوردار و رسیدگی به بیماری های خاص و صعب العلاج، گام‌های بلندی برداریم.

سعید نمکی، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از کودکی آموختم، حسرت منصب را نخورم، اما به دو قشر حسرت خوردم، یکی روستاییان که در دل طبیعت زندگی می کنند و دومی، ساکنین مشهد. همواره این دو حسرت را از کودکی به همراه داشته ام.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنانش در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات بی شائبه دکتر دارابی و آرزوی توفیق برای دکتر بحرینی، تصریح کرد: مدیران قبلی همچون کتاب و گنجینه ای ارزشمند هستند و امیدوارم بحرینی اوراق زرین دیگری را نیز به این کتاب ارزشمند اضافه کند.

وی خاطرنشان کرد: تنها وزیری هستم که ۹۰ درصد معاونین وزیر پیشین را نگه داشته‌ام، در ارتباط با روسای دانشگاه ها نیز همچنین، مگر در مواردی که احساس کردم با تغییر، می توان اصلاحاتی را انجام داد.

نمکی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، گفت: طرح تحول نظام سلامت را تقویت کردیم و با اجرای این طرح، توانستیم در استقرار پزشک در نقاط کم برخوردار و رسیدگی به بیماری های خاص و صعب العلاج، گام‌های بلندی برداریم.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن تاکید بر ضرورت پرداختن به منشور کامل و جامع بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، گفت: پرداختن به منشور کامل و جامع بیانیه گام دوم انقلاب رهبری امری ضروری است.

نمکی در پایان تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم نباید دچار سیاست زدگی شویم، امروز نیازمند این هستیم که به جای طبیب، حکیم تربیت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسئولین محترم آیا در بین شما یک نفر آدم شجاع وجود دارد ؟ که شجاعانه عقب نشینی کند و کار را به دست کاردان بسپارد!

    • غلامرضا خوشی

      آب خوردن هم شده سیاسی دیگه چوپانهای ما هم سیاستمدارشدن

    • آریو

      هر چند برای ایشان و دیگر مسئولین احترام قائلم اما سخنان ایشان را قبول ندارم چرا که دروغ هست
      من اهل روستای چنار شیخ از توابع اسدآباد همدان هستم که با بیش از 5000 جمعیت پزشک ندارد و یا مردم با بدبختی باید به شهرستان مراجعه کنن.
      مسئولین تا به کی میخواهند دروغ بگویند.چرا از خدا نمیترسند

    • بدون نام

      بازچه بلایی میخواهیدبیاریید

    • بدون نام

      جناب وزیر بجای شعار دادن لطفا فکری به حال تعرفه و هزینه های سر سام آور پزشکان و دندانپزشکان کنید. طبق برآورد وزارت خودتان 70 درصد مردم هزینه های سر سام آور دندانپزشکی را ندارند و با وجود خرابی دندان به دندانپزشک مراجعه نمیکنند بنابراین همین هفتاد درصد هم توان هزینه های پزشکی را ندارند پس نتیجه میشود که با این تعرفه و هزینه های بی حد و حصر پزشکان تنها 30 درصد افراد جامعه به پزشکان مراجعه میکنند و عملا وزارت بهداشت در خدمت فقط 30 درصد جامعه است و 70 درصد جامعه به خاطر هزینه زیاد پزشکی از خدمات پزشکی و دندانپزشکی محروم هستند!!!! پس باید 70 درصد بودجه سالانه وزارت کم شود و به خزانه برگردد. واقعا چه کسی باید به این وضعیت نابسامان هزینه های پزشکی که افراد مریض پرداخت میکنند رسیدگی کند؟؟؟

      پاسخ ها

      • نام

        نتیجه اینکه دولت در خدمت 30% مردم هست و یارانه درمان برای 30% مردم است ولی مالیات و عوارض را تمام مردم باید بدهند و بعبارتی دولت قادر نیست خدمات پزشکی خود را برای تمامی اقشار داشته باشد ولی همین دولت در عراق بیمارستان مجلل ساخته است

    • نام

      اخیرا"برای تزریق واکسن کزاز به انستیتو پاستور در ساعت پایانی شب مراجعه کردم برخورد بسیار مناسب بود که باورش برایم واقعا"سخت بود ولازم بود برای ادامه روند واکسناسیون به مراکزی که نزدیک به محل سکونتم بود مراجعه می کردم و چون مرکز خیابان ایثار سعادت بود در روز تعطیلی دایر نبود تماس گرفتند و مرکز جایگزین معرفی کردند و در نهایت ارسال پیامک نظر سنجی کردند از این طریق ضمن تشکر این رویه را می شود در سازمانها دیگر پیاده کرد تا بهبود در سرویس دهی را شاهد باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج