۹۲۲۴۴۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

راموس نمی‌تواند پرچم‌دار اسپانیا در المپیک باشد

آنتونیو بلانکو، رئیس کمیته المپیک اسپانیا، تایید کرد که سرخیو راموس قطعا پرچم دار اسپانیا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نخواهد بود.

ورزش سه: طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با حضور سرخیو راموس در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو مطرح شده است. بسیاری از رسانه های اسپانیایی معتقد هستند که راموس می تواند کمک زیادی به تیم امید اسپانیا در مسابقات المپیک بکند. سرخیو راموس نیز پس از این شایعات برای حضور در المپیک ابراز تمایل کرده بود؛ همین اتفاقات باعث شده بود که طی روزهای اخیر شایعاتی درباره پرچم داری این ستاره رئال مادرید در مسابقات المپیک نیز مطرح شود.

در همین رابطه، آنتونیو بلانکو، رئیس کمیته المپیک اسپانیا، صحبت هایی را پیرامون این موضوع مطرح کرده است. او گفت:" تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است. حضور راموس افتخار بزرگی برای تیم امید اسپانیا به حساب می آید اما فدراسیون در این رابطه تصمیم گیرنده است."

بلانکو در ادامه پیرامون شایعات درباره پرچم داری راموس برای اسپانیا در مسابقات المپیک نیز گفت:" راموس نمی تواند پرچم دار اسپانیا در مسابقات المپیک باشد چرا که طبق آیین نامه لازم الاجرا که از المپیک ۲۰۰۴ آتن به آن عمل شد، تنها مدال آورندگان هر کشور در المپیک های قبلی می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند. من فکر می کنم که بهتر است دیگر درباره این موضوع صحبت نشود."

همچنین طبق گزارشات به نظر می رسد که میریا بلومنته، شناگر زن اسپانیایی، با ۱ طلا، ۲ نقره و یک برنز المپیک و همچنین سائل کراویوتو، قایقران اسپانیایی، با ۲ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز المپیک از مهم ترین گزینه ها برای پرچم داری کشور اسپانیا برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      متنفرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج