۹۲۲۴۹۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

سرمربی پارس جنوبی: از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کنیم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: با توجه به مشکلات مالی‌ای که وجود دارد و منطقه ویژه نیز با ورود سازمان بازرسی نمی‌تواند هزینه‌ها را پرداخت کند، از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند امشب در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص مشکلات مالی‌ای که برای تیم فوتبال پارس جنوبی وجود دارد و شنیده شده این باشگاه در حال ارسال نامه‌ای به فدراسیون مبنی بر کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر است، اظهار داشت: موضوع صحت دارد و مسؤولان باشگاه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، می‌خواهند از لیگ برتر کناره‌گیری کنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: سازمان بازرسی به منطقه ویژه انرژی پارس تذکر داده و منطقه ویژه نیز اعلام کرده که دیگر نمی‌تواند هزینه‌های هتل، پرواز، کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی را پرداخت کند. ما امروز باید به جم سفر می‌کردیم تا برای دیدار هفته آینده آماده شویم.

وی ادامه داد: مجموعه تیم در تهران هستند و امکان بازگشت ما به جم وجود ندارد. هزینه‌های هتل نیز یکی از اعضای باشگاه پارس جنوبی از جیب خودش هزینه کرده و با توجه به شرایطی که وجود دارد، به احتمال ۹۵ درصد تیم پارس جنوبی جم از لیگ برتر کناره‌گیری کند.

کمالوند بیان کرد: دل خوشی مردم جم، آبادان و مسجد سلیمان که تیم نفتی در لیگ برتر دارند، به همین فوتبال است. مردم این مناطق در کنار آلودگی‌های شرکت‌های نفت و گاز، با تیم‌های فوتبالی که دارند شاد هستند. متاسفانه به دلیل مصوبه مجلس در خصوص عدم تیم‌داری حرفه‌ای وزارت خانه‌ها، وزارت نفت نمی‌تواند از پارس جنوبی حمایت کند.

وی با اشاره به دیدار پارس جنوبی و استقلال تهران گفت: ما نسبت به داوری می‌خواستیم اعتراض رسمی کنیم اما چون مدیرعامل نداریم و سرپرست باشگاه نیز حق امضا ندارد، نتوانستیم این درخواست را نیز ارائه دهیم. با شرایط مالی موجود، تصمیم مسؤولان کناره گیری پارس جنوبی از لیگ نوزدهم است.

سرمربی پارس جنوبی ابراز کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی به آخر راه رسیده و اگر در شرایط کنونی مسؤولان استان بوشهر به فکر حل مشکلات نباشند و مشکلات مالی را رفع نکنند، تیم پارس جنوبی قطعا از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول نفت باید صرف الهی تللی نکبتها بشه چه معنی داره مردم منطقه خوشحال باشن تو هم دلت خوشه بااااو

    • بدون نام

      این حرفا رو یا فراز کمالوند یا مهدی تارتار یا قلعه نویی می زنن . پشت صحنه اینا رو همه می دونن چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه تیم نفتی خوب تو لیگ بود (نفت تهران) که منحلش کردن. چقد این تیم بازیکن تحویل لیگمون داد. بقیه‌ تیمهای نفتی زیاد قوی نیستن. کاش نفت تهرانو حفظ میکردن و وزارت نفت فقط با یه تیم قوی و گردن کلفت تو لیگ حضور داشت. البته ناراحت‌کننده است که تیم پارس جم نمیتونه هزینه‌هاشو پوشش بده. مگه سپاهان، فولاد، ذوب آهن، سایپا، پیکان، گل گهر و تیمهای نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان دولتی نیستن. پس چرا فقط پارس باید کناره‌گیری کنه؟

    • بدون نام

      اصلا لعنت به کل فوتبال ایران.....

    • بدون نام

      همش فیلمه

    • امید قائدی بوشهر

      واقعا لعنت به فوتبال این کشور، که همه درامد کشور ازمنطقه جنوب هست بعد اونوقت فقط باید مردم جنوب نفت مسجدسلیمان نفت ابادان وتیم محبوب پارس جنوبی تیمهاشون منحل بشه اگه قانونی هست که باید برای همه باشه وتیمهای مثل فولاد سپاهان ذوب اهن و...اینا هم باید منحل باشن اونوقت لیگ رو با پنج تیم برگزار کنن، متاسفم برای این فوتبال وقانون مملکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج