جاباما
۹۲۲۵۴۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

۱۵ نکته در مورد رکورددار جدید فوتبال ایران

پیام نیازمند در ۲۴ سالگی توانسته آماری ثبت کند، فراتر از بزرگترین نام‌های دروازه بانی تاریخ فوتبال ایران.

ورزش سه: دو سال پس از اینکه حسین حسینی به ترتیب رکورد نام های بزرگی نظیر ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده، بهرام مودت و در نهایت علیرضا بیرانوند را جابجا کرد، جوانی ۲۴ ساله که هنوز ۲ سال از آشنایی اهالی فوتبال با او نمی گذرد، تمامی این نام ها را کنار زد و حالا نام خودش را به عنوان رکورددار دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران معرفی کرده است.

به همین دلیل سعی داریم در این متن به جزئیاتی در مورد زندگی شخصی و حرفه ای پیام نیازمند بپردازیم که شاید برای اولین مرتبه باشد که با آنها آشنا می شوید.

۱۵ نکته در مورد رکورددار جدید فوتبال ایران

1- نیازمند اهل استان البرز است و هنوز هم وقتی فرصتی دست می دهد به خانه پدری اش می رود که در منظریه کرج واقع شده است.

2- پیام فوتبال خود را در رده نونهالان از تیم شهباز کرج آغاز کرده و سپس از رده نوجوانان به باشگاه پیکان پیوست.

3- او در سالی که پیکانی ها موفق شدند همراه با علیرضا مرزبان به رقابت های لیگ برتر صعود کنند، کمتر از 10 بازی طی فصل برای این تیم در رقابت های لیگ یک انجام داد.

4- اولین بازی پیام نیازمند در لیگ برتر به دیدار هفته بیست و ششم لیگ شانزدهم بازمی گردد، که در شکست 2 بر 1 مقابل ذوب‌آهن در ترکیب اصلی قرار گرفت.

5- پیام در همین مقطع با پیشنهاد آجرلو مدیرعامل وقت تراکتور برای سپری کردن دوران سربازی در تبریز مواجه شد ولی ترجیح داد این پیشنهاد را قبول نکند تا همکاری اش با امیرقلعه نویی به سپاهان بکشد.

6- پس از اینکه نیازمند در اولین دیدار لیگ برتری اش به میدان می رود، مجید جلالی در شرایطی که پیام دروازه بان سوم پیکان بوده، به او می گوید :« ما باختیم ولی تو مقصر نبودی. تو از این به بعد گلر دوم تیم من خواهی بود.»

7- چند روز قبل از بازی پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ هفدهم که در آن پیام نیازمند برای اولین مرتبه در قامت یک ستاره و در یک دیدار مهم به اهالی فوتبال معرفی شد، پیکان در جام حذفی با نتیجه 3 بر صفر به بادران باخت. پس از آن بازی، داود فنایی به نیازمند می گوید :« خودت را آماده کن و تمرکزت را حفظ کن، چون به احتمال زیاد در بازی مقابل پرسپولیس، دروازه بان اصلی تیم خواهی بود.»

۱۵ نکته در مورد رکورددار جدید فوتبال ایران

۸- پیام نیازمند تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد که معلم زبان است و به نوعی مشوق او برای انتخاب رشته مترجمی زبان در دانشگاه بوده است. رشته ای که فوتبال حرفه ای مانع از رسیدگی کامل به آن شده ولی باعث توقف آن نشده است.

۹- نیازمند در اوقات فراغت معمولا کتاب های انگلیسی می خواند یا پلی استیشن بازی می کند. او بیشتر تمایل دارد در خانه بماند و گهگاهی هم فیلم نگاه می کند.

۱۰- برانکو در مقطعی به نیازمند علاقمند شده بود و در روزهایی که زمزمه خروج بیرانوند از باشگاه پرسپولیس وجود داشت، او را به عنوان جانشینش زیر نظر داشت.

۱۱- پیام پیش از اینکه درخواست سپاهان را بپذیرد، تقریبا از ۷۰ درصد تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشت.

۱۲- نیازمند اولین خرید امیرقلعه نویی در بازگشت این مربی به سپاهان است. پیام گزینه اول قلعه نویی بود و سرمربی سپاهان تاکید زیادی روی جذب او داشت.

۱۳- نیازمند در ۴۳ بازی رسمی (لیگ و جام حذفی) برای سپاهان به میدان رفته که ۱۶ کلین شیت در فصل قبل و ۹ کلین شیت در این فصل و مجموعا ۲۵ کلین شیت در ۴۳ بازی ثبت کرده است.

۱۴- نیازمند پس از شکستن رکورد حسین حسینی، با احتساب آخرین دیدار لیگ هجدهم برابر استقلال خوزستان، هشت دیدار لیگ نوزدهم و دیدار جام حذفی برابر خیبرخرم آباد، حالا ۱۰ بازی متوالی است که گلی دریافت نکرده است.

۱۵- نیازمند به زودی و طی یکی دو ماه آینده در ۲۴ سالگی به صورت رسمی وارد جرگه متاهلان می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      پیام عشق ما سپاهانیاست عشق عشق

      پاسخ ها

      • آرمان

        عشق شله زردیاست...

      • متین

        اره عشق شلور زرده،، بسوزید

    • سعید

      رکورد یا زندگیه شخصی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج