۹۲۲۵۴۶
۲۳ نظر
۵۰۱۰
۲۳ نظر
۵۰۱۰
پ

توصیه یک فعال بازار به خریداران خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان با اشاره به اینکه ثبات نسبی در بازار خودرو حاکم است،گفت: افزایش قیمت‎ها در بازار مقطعی است.

خبرآنلاین: قیمت خودرو در حالی این روزها روندی افزایشی را تجربه می کند که تعطیلات اخیر خود عامل تشدید کننده رکود در بازار است. قیمت ها در روزهای اخیر افزایشی محسوس را شاهد است و برخی خودروها با قیمت هایی حتی با افزایش ۱۰ میلیون تومانی قیمت نسبت به یک ماه قبل فایل می شوند.

"سعید موتمنی" رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با خبرآنلاین درباره دلایل افزایش قیمت ها در بازار گفت: در بازار افزایش قیمت از پانصد هزارتومان تا یک میلیون تومان داریم که مقطعی و طبیعی است و گاهی کاهش قیمت نیز درهمین قیمت هاست، قیمت ها را از طریق سایت ها بررسی نکنید همه سایت ها آگاهی دهنده هستند و با مراجعه به بازار از قیمت‌های اصلی با خبر شوید.

وی افزود: قیمت ها زمانی افزایش خواهند یافت که قیمت ارز نوسان داشته باشد واین روزها نوسانی در بازار ارز نداریم پس نباید نوسانی در بازار خودرو داشته باشیم و مردم باید آگاه باشند و به قیمت های اعلامی برخی سایت ها اعتماد نکنند. افزایش قیمت خودرو زمانی پیش می آید که عرضه یک خودرو کاهش یابد در این صورت است که با افزایش قیمت مواجه می شویم و از میان خودروها، سمند، پراید و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ است که این روزها به دلیل کاهش عرضه، قیمتشان افزایش یافته است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ افزایش ۷ تا ۸ میلیونی داشته است.

توصیه یک فعال بازار به خریداران خودرو

موتمنی بیان داشت:تعداد مشتریان در بازار خودرو به شدت کاهش یافته است و اغلب معاملاتی که صورت می گیرد نیز به خودروهایی با قیمت کمتر از 400 میلیون تومان اختصاص دارد و به ندرت معامله ای برای خودروهایی با قیمت های بالاتر از این رقم صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا افزایش قیمت ها در بازار ادامه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: تمامی افزایش قیمت‌ها مقطعی است و برخی تلاش می کنند مانع ریزش قیمت شوند . به هر حال کسانی که درماه های گذشته هیجانی خرید می کردند الان با ضررهای ۴۰ تا ۵۰ درصدی روبه رو شدند، یک زمانی پژو ۲۰۶ تا ۱۳۵ میلیون تومان هم بالا رفت و الان در حدود ۸۸ تا۸۹ میلیون تومان است پس خریداران آگاه باشند که زمان سرمایه گذاری نیست و امکان ضرر وجود دارد.

سعید موتمنی درآخر در مورد وضعیت خودروهای مونتاژی و وارداتی گفت: خودروهای مونتاژی مانند سراتو یا جک زیر قیمت شرکت فروخته می شود و با توجه به اینکه دو سالی است خودرو وارد کشور نشده است، قیمت این دست خودروها نیز با کاهش روبرو شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      مردک دوسال اراجیف میگی فقط ...خودتم نمیدونی چه خبره....حرف نزنی نمیگن لالی

    • بدون نام

      باعث این بدبختی و فلاکت خود مردم هستن ...بدبختی اینجاست که همه شدن دلال

    • بدون نام

      به اندازه ی هر ایرانی یدونه ماشین تو شهرک شهید حدادیان
      سر سه راهی سعید آباد شهریار هست

    • بدون نام

      یعنی تواین مملکت کسی توان مدیریت واداره یه بازار خودرو رونداره؟!کسی نمیتونه جلوی دلالو دلال بازی روبگیره؟همه شدن مدیر و بزرگتر و هرکاردوست دارن میکنن.یه قیمت برای خودرو نمیتونن تعیین کنندادعای اداره و مدیریت دنیارو دارن. عجب روزگاریه واویلا

    • بدون نام

      آره جون عمت چند وقت دیگه شب عیده ببین چی میشه

    • بدون نام

      کل مملکت شده دلال

    • سیاوش

      تجربه نشون داده هر زمان مردم به حرف شما کارشناسان گوش دادن بدبخت شدن کارشناسان مسکن سال ۹۶ هم میگفتن خونه نخرید

    • بدون نام

      برای واقعی شدن قیمت‌ها بایدتعرفه واردات خودرو. صفر شود

    • بدون نام

      قیمت‌های مسخره کارخانه بر چه اساسی تعیین شده اند

    • بدون نام

      در کدام کشور دنیا تعرفه واردات خودرو اینقدر غیر منطقی و مضحک است

    • گرونی بی نهایت خودرو دستاورد دولت و خودروسازان

      این افزایش قیمت ها نه به سایت کار داره نه به تعطیلی باعث بانی این افزایش قیمت ها خودروسازها و دولت هست دولت عملا هیچ اقدامی انجام نمیده جلو این افزایش قیمت ها و خودروسازهای دزد را نمی گیره این وضعیت گرونی خودروی بی کیفیتم تا وقتی مافیا و فساد و انحصار باش پابرجاست تا وقتی تعرفه 100 درصدی خودرو خارجی برداشته نشه رقابتی صورت نمی گیره و انحصار و مافیا و دزدی از مردم ادامه دارد وسلام نامه تمام

    • بدون نام

      دو شرکت بزرگ خودرو سازی داخلی که از بودجه دولتی استفاده میکنندو تعداد زیادی از مسئولان حکومتی از جمله نمایندگان، وزرا در فروش و سود ان شریکند بخاطر اینکه قیمت خودرو کاهش پیدا نکند نه اجازه میدن خودرو وارد کشور بشود نه اجازه می دهند که خودروهای تولیدی وارد چرخه بازار و بدست مردم برسد ،بازرسان در ایران خودشان هم نیاز دارند که بازرس رو سرشان باشد. اما اینکه چرا اینها راحت تخلف میکنندو هیچ کس وهیچ مرجعی با انها برخورد قاطع ندارد خود جای تامل دارد.

    • بدون نام

      اره جون خودت.

    • بدون نام

      خودروسازها خود ورا به دلال‌ها می‌دهند و درصد میگیرند

    • بدون نام

      قیمت‌ها 4 بربر ارزش واقعی خودرو هستند

    • بدون نام

      خودروسازها برای بازی دادن و غارت کردن مردم جلو واردات خودرو و کاهش تعرفه واردات خودرو را می‌گیرند

    • بدون نام

      بزرگترین عامل گرونی دولت امیده و مسئولین فاسدی که از رانت استفاده کردن و وارد سیستم صنعت خودرو شدن این خائنین به انقلاب توسط سربازان گمنام باید دستگیر و محاکمه بشن

    • بدون نام

      وقتی دولت در مقابل دخالت شورای رقابت برای قیمت گذاری مقاومت میکنه و اجازه نمیده قیمتها پایین بیاد نتیجش میشه این که اقتصاد تا این حد دستخوش آشوب میشه و شکننده میشه

    • بندر

      هرچه بگذره وبه سال نو نزدیک بشیم مطمئن باشیدقیمتهاخیلی بالاتر هم خواهدرفت تازمانی که واردات خودروازاد نشه وضع همینه باید تحمل کرد.

    • بدون نام

      مردک چرا چرت وپرت میگی چی زدی جنسش بد نبوده

    • majii

      چقدر راحت جدا کرد . ۴۰۰ میلیون تومان . لعنت بر شماها

    • بدون نام

      مردک چرت و پرت نگو... برو بشین خونه... طی ی هفته سمند رو 8 الی 9 تمن بردید بالا... ... .

    • بدون نام

      خدایا فقط صبر بده .فقط صبر بده بهمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج