۹۲۲۶۵۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

۳ گزارش تخلف «وس» به ضابط قضایی ارسال شد

معاون وزیر ارتباطات در واکنش به صحبت‌های معاون فضای مجازی دادستان کل کشور درباره تخلفات ارزش افزوده اعلام کرد: شخصا امسال سه گزارش با جزئیات این تخلفات و حجم گسترده آن برای ایشان و ضابط قضایی ارسال کرده‌ام.

ایرنا: معاون وزیر ارتباطات در واکنش به صحبت‌های معاون فضای مجازی دادستان کل کشور درباره تخلفات ارزش افزوده اعلام کرد: شخصا امسال سه گزارش با جزئیات این تخلفات و حجم گسترده آن برای ایشان و ضابط قضایی ارسال کرده‌ام.

روز گذشته معاون فضای مجازی کشور در واکنش به صحبت‌های رئیس سازمان تنظیم مقررات درباره تخلفات ارزش افزوده گفت: قوه قضائیه منتظر دریافت مدارک و مستندات تخلفات ادعایی گسترده در این زمینه است و در صورت دریافت به شکل ویژه و فوری به این موضوع رسیدگی می‌کند. لازم به ذکر است تاکنون یک برگ مستندات در این زمینه دریافت نشده است و تاکید می‌نماید اگر قصد برخورد با تخلف جدی است به جای کار تبلیغاتی، اسناد تخلف به دستگاه قضا برای رسیدگی فوری ارسال شود.

۳ گزارش تخلف «وس» به ضابط قضایی ارسال شد

جواد جاویدنیا اضافه کرد: سوال اصلی مندرج در نامه اینجاست که چطور بخش نظارتی وزارت ارتباطات یکباره متوجه شده است که این بستر ۹۰درصد سوءاستفاده است؟ طی سه سال گذشته چگونه این وسعت از تخلف نادیده گرفته شده است؟ و اگر از تخلفات اطلاع داشتند چرا اسناد آنرا به قوه قضائیه برای پیگیری ارسال نکرده‌اند؟

امیر ناظمی در پاسخ به معاون فضای مجازی دادستانی کشور در توئیتر خود نوشت: پس از انتشار مکاتبات وزیر ارتباطات با دادستان وقت تهران در مورد کلاهبرداری‌های ارزش افزوده، معاون فضای مجازی دادستان کل کشور، گفته‌اند: صرفا همان یک گزارش ارسال شده است.

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد، شخصا امسال ۳گزارش با جزییات این تخلفات و حجم گسترده آن برای ایشان و ضابط قضایی ارسال کرده‌ام.

‏وی خاطرنشان کرد: با همدلی، کلاهبرداری‌ها پایان خواهد یافت و حتی می‌توان زمینه‌ای برای بهبود محیط کسب‌ و کار ساخت؛ محیطی که درآمد شرکت‌ها از نوآوری شکل می‌گیرد و نه از ناآگاهی مشتریان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهاب الدین شاکری

      انشاالله با محرز شدن تخلفات اپراتورها در موضوع ارزش افزوده ومحتوا که از عدم شفافیت نان خورده اند ومردم را فریب داده اند .مجازاتی شوند قابل عبرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج