جاباما
۹۲۲۷۰۰
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

مسی: رونالدو بهترین مهاجمی است که دیده‌ام

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رونالدو نازاریو را بهترین مهاجم تاریخ فوتبال می داند. ستاره ای که برای بارسا و رئال گل های فراوانی زد.

ورزش سه: فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رونالدو نازاریو را بهترین مهاجم تاریخ فوتبال می داند. ستاره ای که برای بارسا و رئال گل های فراوانی زد.

رونالدو نازاریو فصل ۹۷-۱۹۹۶ در بارسلونا خود را به دنیای فوتبال معرفی کرد. او البته در پی اس وی آیندهوون برای خود نامی دست و پا کرده بود ولی در بارسا به شهرت جهانی رسید و با درخشش در این تیم اولین توپ طلای خود را به دست آورد. رونالدو در اینتر و رئال مادرید نیز گل های فراوانی زد و برای همیشه نامش را در تاریخ فوتبال به ثبت رساند.

لیونل مسی او را بهترین مهاجمی می داند که به عمرش دیده است:« رونالدو نازاریو یک پدیده بود. بهتر از هر مهاجمی که تاکنون دیده ام. او واقعا بهترین بود و یک مهاجم باورنکردنی.»

مسی در مورد روزهای ابتدایی حضورش در بارسا گفت:« رونالدینیو خیلی به من کمک کرد. وقتی من به تیم اصلی بارسلونا ملحق شدم، ۱۶ یا ۱۷ ساله بودم و دیدن آن فوتبالیست‌های نامدار در رختکن کارم را دشوار می‌کرد، اما رونالدینیو من را راهنمایی کرد و کمکم کرد تا حس راحت‌تری در تیم داشته باشم و آرامش خاطر پیدا کنم.

پس از آن در زمین همیشه من را می‌دید اما متأسفانه نشد که سال‌های بیشتری از بازی در کنار هم لذت ببریم. در کنار این ما در آن مقطع خیلی فرصت بازی در کنار هم را پیدا نمی‌کردیم. دوست داشتم با رونالدینیو بیشتر بازی می‌کردم.»

لوئیس سوارز:« : با او پنج سال است که هم بازی هستم و اکنون هر سه روز یک بار با هم به میدان می‌رویم. به همدیگر عادت کرده‌ایم. حتی فرزندان‌مان هم هم‌سن هستند. هر روز با هم هستیم و رابطه خیلی خوبی با هم داریم.»

بازنشستگی:« دوست ندارم بارسا را ترک کنم و برنامه‌ای برای این کار ندارم. رویای بازی کردن در نیوولز اولد بویز آرژانتین را داشتم. با این حال نمی‌دانم این اتفاق خواهد افتاد یا نه. من یک خانواده دارم و آن‌ها مهم‌تر از تمایلات من هستند. باید دید چگونه پیش می‌رود.

واقعیت دارد که سه فرزند دارم و در جایی زندگی می کنم که همه چیز دارم. خدا را شکر می کنم که آرام هستم و می توانم به فرزندانم آینده فوق العاده ای بدهم. بیش از این که به بازی کردن در آرژانتین فکر کنم به زندگی کردن در بارسلونا فکر می کنم.

باید خانواده و فرزندانم را راضی نگه دارم. تیاگو اکنون بزرگ شده است و دوستانی دارد. زمانی که می گویم شاید از این شهر برویم ناراحت می شود و زمانی که یک ماه در آرژانتین می مانیم، دوست دارد برگردد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      تو این که شکی نیست

    • احمد حیدری

      کریس رونالدو رو واسه این دوس دارم که از کسب تعریف و تمجید نمیکنه ولی این بازیکنان بزرگ جهان هستند که کریس رونالدو رو تعریف میکنند منظور من اینه که تعریفی که با تعریف بدست بیا هیچ بدرد نمیخوره مارادونا گفت کاش آرژانتین رهبری مثل کریس داشت فرگوسن فرق مسی و کریستیانو در اینه که کریس با لباس پارک رنجرز هم هتریک میکنه ولی مسی فقط بازیکنه لقمه آماده گیر شانسا ست

    • بدون نام

      ببین تیتر چطور زده همه فکر کنن‌رونالدو پرتغالی میگه

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        غلط میکنه اسم کریس رونالدو ی بزرگ رو بیاره خودش میدونه از کریس تعریف کنه تعریف نمیشنوه

    • ر

      کسی ب گرد پای خودت نمیرسیه خودت عشقی پسر رونالدو پنالدو و هر بازیکنی تو تاریخ نصف تو نمیشن

    • حمزه

      آقا احمد حیدری تیتر رو درست بخوان بعد نظر بده. منظورش رونالدو برزیلی هس پسر جون. خوشحال شدر

    • N

      مسی بهترینِ مث رونالدو عقده ای نیس ک بگه فقط خودم رونالدو سوسک خونه مسی هم نمیشه . مسی بازیکنی کاملِ و خیلی با شخصیت ...... سلطان خودشه شیر....

    • بدون نام

      شیر مسی یدونست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج