۹۲۲۷۰۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کالدرون: می‌خواهم تمرینات تیم‌های پایه را ببینم!

گابریل کالدرون اعلام کرد که قصد تماشای تمرینات و بازی تیم‌های رده سنی پرسپولیس را دارد.

ورزش سه: بر کسی پوشیده نیست که تیم های پایه در ایران وضعیت مناسبی ندارند و این اوضاع در تیم هایی چون پرسپولیس و استقلال بیش از پیش مورد توجه فوتبال دوستان قرار می‌گیرد. حال در جلسه اخیر گابریل کالدرون و محمدحسن انصاری فرد، مدیر سرخپوشان از کالدرون خواست تا با تیم های پایه تعامل بیشتری داشته و به «وحدت رویه» در تیم پرسپولیس کمک کند.

کالدرون در پاسخ به او گفت: علاوه بر بازی با تیم های پایه تمایل دارم که بازی های رسمی تیم های امید و جوانان باشگاه را از نزدیک ببینم و این را قبلا هم گفته بودم. برنامه بازی های آنها و تمرینات خودمان را می بینم و در فرصتی مناسب بازی های آنها را از نزدیک تماشا خواهم کرد.

به توجه به جوان ترها علاقه مندم و نه تنها در پرسپولیس که در تیم های ملی هم حتی بازیکن جوان و زیر نوزده سال را به میدان فرستاده ام. من از استعدادی که توانایی خوبی داشته باشد و توجهم را جلب کند حمایت می کنم و بر این باورم بین تیم های بزرگسال و پایه باید ارتباط خوب و نزدیک برقرار باشد و خودم هم دنبال همین بوده ام و از این نگاه شما و باشگاه استقبال می کنم.

وی همچنین درباره جلسه با سرمربیان تیم های پایه نیز عنوان کرد: نظر بنده این است که در هماهنگی بین باشگاه و مدیر تیم هر چند وقت یکبار مربیان تیم های پایه هم در تمرینات ما حضور یابند. در این فرصت ها می شود در زمین و حین یا حاشیه کار برخی موارد را مطرح کرد و انجام داد.

یکی دیگر از مسائل مورد توجه، استفاده از بازیکنان جوان در زمین مسابقه است. سرمربی آرژانتینی در این باره اظهار داشت: توجه به تیم پایه اتفاق مهمی است و بسیار خرسندم که باشگاه به دنبال استعدادهای خوب است و من هم تمایل دارم این استعدادها را زیر نظر بگیرم و از میان آنها بهترین ها را انتخاب کرده و در تمرینات در اختیار داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج