جاباما
۹۲۲۷۱۴
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

بیرانوند و مانعی برای دریافت جایزه بین‌المللی

علیرضا بیرانوند که احتمالا برنده جایزه «رویای آسیا» خواهد بود، به مشکلی عجیب برخورده و آن هم مطابقت زمان مراسم AFC با دیدار پرسپولیس - ماشین سازی است.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند در دو فصل اخیر جزو بازیکنان شاخص فوتبال آسیا بوده است. درخشش با تیم ملی در جام جهانی، نمایش های فوق العاده با پرسپولیس در آسیا و سپس عملکرد خوب با تیم ایران در جام ملت های آسیا سبب شد تا این دروازه بان آوازه زیادی را بین فوتبال دوستان دیگر کشورها نیز کسب کند و البته به یکی از ستاره های محبوب فوتبال ایران نیز تبدیل شود.

درخشش های گلر خرم آبادی در سال ۲۰۱۸ باعث شد تا بسیاری تصور کنند او کاندیدای بهترین بازیکن آسیا خواهد بود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت عبدالکریم حسن که به همراه دیگر هم‌تیمی ها از شکست بیرانوند ناکام مانده بودند، توپ طلای آسیا را به دست آورد.

اما این اتفاق هم باعث ناامیدی بیرانوند نشد و او در سال ۲۰۱۹ نیز در قواره یکی از بهترین های آسیا ظاهر شد ولی دوباره، نام او در بین کاندیداها قرار نگرفت. البته بیرانوند برای کسب جایزه ای دیگر، به مراسم برترین های AFC راه یافت که شاید ارزش معنوی آن چیزی بیشتر از توپ طلا نیز باشد.

جایزه «رویای آسیا» که به کارهای خیرخواهانه یک فوتبالیست تعلق می‌یابد، در اولین سال تاسیس خود ممکن است به علیرضا بیرانوند برسد تا او را در تاریخ جاودانه کند. یک روزنامه نگار نپالی تنها رقیب بیرانوند در این راه خواهد بود.

مراسم برترین های سال ۲۰۱۹ آسیا روز چهارشنبه در مالزی برگزار خواهد شد و از سوی AFC نیز برای بیرانوند بلیت تهیه شده و او سه شنبه باید با پروازی خود را به کوالالامپور برساند اما مشکلی در این زمینه وجود دارد و آن هم برگزاری دیدار پرسپولیس - ماشین سازی است.

پرسپولیس روز پنج شنبه باید به مصاف ماشین سازی برود اما بیرانوند باوجود انگیزه بسیار زیاد برای ثبت دومین کلین شیت متوالی و ارائه نمایش درخشان در این بازی، تمایل دارد تا در این مراسم بین المللی هم حضور یابد و جایزه احتمالی اش را روی سن دریافت کند. این اتفاقی جهانی است که طبیعتا هر فوتبالیستی آرزوی تجربه آن را دارد و باید دید حالا گلر سرخ ها چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

قرار است فردا او با کادرفنی در این رابطه صحبت کند. همچنین حضور بیرانوند در این مراسم برای باشگاه پرسپولیس نیز اهمیت دارد چرا که در مسئله برندینگ می‌تواند آن ها را یاری کند. در نهایت باید دید گابریل کالدرون چه تصمیمی در قبال او خواهد گرفت.

گلر جانشین بیرانوند یعنی بوژیدار رادوشوویچ این فصل در دو بازی برای سرخ ها دو کلین شیت ثبت کرد و نشان داد که می‌تواند جانشین خوبی برای دروازه بان شماره یک سرخ ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معبدآناهیتا

      عشق است پرسپولیس و علی بیرو
      به امید پوکر قهرمانی
      تا کور شود هرآنکه نتواند دید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه هنوز جای قبلیا میشوزه این یکی هم فشار اورد؟ خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چرا حرف مفت تحویل ملت میدی مرتیکه چطور حساب کردی یه جایزه من دراوردی رو بالاتر از جایزه توپ طلای یه قاره حساب کردیه؟شما برادربیرانوندنیستی؟

    • sakita manich

      این حق علی بیروه که بره باید اجازه بهش بدن

    • بدون نام

      من به عنوان یک پرسپولیسی
      دوست دارم بیرانوند به هر درجه بالاتری که خدا میخواد برسه

    • بدون نام

      غصه نخوریدبابامسعودبازی براتون به تاخیرمیندازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عنوان یک استقلالی سروره لنگ دوست دارم این همشهری این عنوان راببرد برای لنگ مگه خرم آبادی کاری کنه تو آسیا خودشون که عرضه ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج