۹۲۲۷۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیروزی لیورپول و منچستر در شب توقف آرسنال

پرونده دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی شاگردان یورگن کلوپ مقابل تاتنهام، پیروزی منچستریونایتد در خانه نوریچ و تساوی آرسنال در لندن بسته شد.

خبرگزاری تسنیم: در آخرین شب از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) سه دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه آنفیلد، تیم فوتبال لیورپول صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میهمانش تاتنهام را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

شاگردان یورگن کلوپ در حالی نهمین برد این فصل‌شان را کسب کردند که در دقیقه اول بازی دروازه‌شان توسط هری کین باز شد و تا دقیقه ۵۲ هم از تاتنهام عقب بودند. جردن هندرسون در دقیقه ۵۲ کار را برای لیورپول به تساوی کشاند و در دقیقه ۷۵ نیز محمد صلاح از روی نقطه پنالتی گل پیروزی‌بخش لیورپولی‌ها را به ثمر رساند.

لیورپول با دوزادهمین برد خانگی متوالی‌اش ۲۸ امتیازی شد و حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به ۶ امتیاز افزایش داد. تاتنهام هم با قبول چهارمین باختش در این فصل با همان ۱۲ امتیاز قبلی‌اش در رده یازدهم قرار گرفت.

در دیگر دیدار مهم امشب تیم فوتبال منچستریونایتد، قاطعانه‌ترین پیروزی‌اش را از هفته اول لیگ برتر انگلیس کسب کرد و برای اولین بار از آن زمان، با بیش از یک گل حریفش را در لیگ برتر شکست داد. شیاطین سرخ میزبان خود نوریچ را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند.

اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۱، مارکوس رشفورد در دقیقه ۳۰ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۷۳ گل‌های این بازی را برای منچستریونایتد به ثمر رساندند. اونل هرناندس در دقیقه ۸۸ هم تنها گل نوریچ را زد. در این بازی مارکوس رشفورد در دقیقه ۲۹ و آنتونی مارسیال در دقیقه ۴۴ دو پنالتی منچستریونایتد را به هدر دادند.

منچستریونایتد با این پیروزی که سومین بردش در این فصل لیگ برتر انگلیس بود ۱۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

تیم فوتبال آرسنال آرسنال هم امشب در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس به میدان رفت اما نتوانست میهمانش را شکست دهد و به تساوی ۲ - ۲ رضایت داد.

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در دقیقه ۷ و داوید لوئیز در دقیقه ۹ آرسنال را پیش انداختند اما لوکا میلی‌وویویچ در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی و جردن آیو در دقیقه ۵۲ گلزنی کردند تا کار را برای کریستال پالاس به تساوی بکشانند. آرسنال با قبول این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج