۹۲۲۸۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رجبی: آرامش، کلید پیشرفت استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روند نتیجه گیری استقلال از زمانی آغاز شد که استراماچونی توانست آرامش را به خودش و تیم تزریق کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر موفق شد با ۲ گل بر پارس جنوبی جم غلبه کرده و به شرایطش در جدول رقابتها سر و سامان بدهد. حالا آبی پوشان پیش از بازی سخت و حساس مقابل تراکتور قدری به آرامش رسیده و با شرایط بهتری برای این دیدار آماده می‌شوند.

رضا رجبی کاپیتان سابق استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت: تیم پارس جنوبی به مراتب از سایپا حریف قدر تری بود. پارسی‌ها هم بازیکنان باتجربه تری از سایپا داشتند و هم مربی آنها تجربه خیلی بیشتری دارد که کاملا هم به حواشی فوتبال آشنایی دارد. تیم‌های بزرگ به راحتی نمی‌توانند از تیم‌هایی که فراز کمالوند هدایت آن را بر عهده دارد امتیاز بگیرند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استقلال زمانی به ساحل آرامش رسید که حاشیه تا حدودی از این تیم دور شد و آرامش جای آن را گرفت.

وی بیان داشت: من چندی پیش یک صحبت رو در رو با استراماچونی داشتم و خود او هم گفت باید آرامش جانشین حاشیه شود و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: این استقلال خیلی خوب است و خوب نتیجه می‌گیرد، اما از نظر فنی با یک استقلال واقعی و ایده آل فاصله زیادی دارد که باید استراماچونی با از بین بردن این نقاط ضعف، تیم را به یک استقلال ایده آل نزدیک کند.

مدافع دهه شصت استقلالی‌ها تصریح کرد: مثلا تیم هنوز در خط دفاع مشکلاتی دارد. این مشکلات آنقدر زیاد است که دقایق پایانی بازی با پارس جنوبی را تحت تاثیر قرار داده بود. به نظرم گلی که پارس زد هم صحیح بود و داور در مورد آن اشتباه کرد. اما به جز آن ما چند موقعیت هم به تیم حریف دادیم. یک استقلال رویایی هرگز نباید به تیمی مثل پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی موقعیت گل بدهد.

رجبی گفت: یکی دیگر از نقاط ضعف تیم سرعت کم انتقال از دفاع به حمله است که البته این را خود استراماچونی به خوبی می‌داند و شواهد نشان می‌دهد در حال کار کردن روی این نقطه ضعف است تا آن را از بین ببرد.

پیشکسوت استقلال در خاتمه بیان داشت: مشکل دیگر این تیم که شاید به مسائل روحی و روانی بازگردد، زود سیراب شدن تیم بعد از گلزنی است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج