۹۲۲۸۲۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شجاعیان: از دانشگر تشکر می‌کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:زمانی که مصدوم شدم می‌توانستم بدوم و حتی می‌خواستم به زمین بروم ولی پزشک تیم جلویم را گرفت.

خبرگزاری فارس: داریوش شجاعیان در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص عکسی که در فضای مجازی از وی پخش شده و لحظه آسیب دیدگی وی را نشان می‌دهد گفت: ضربه از پشت به من برخورد کرد ولی این ضربه به صورت کامل از پشت نبود. شاید اگر آن ضربه کامل به پشت پایم می‌خورد شاید این اتفاق برایم رخ نمی‌داد.

وی افزود:این ضربه رو به بیرون بود و باعث شد رباط پایم پاره شود. اصولا وقتی رباط پا پاره می‌شود یک حس و یا یک صدایی به گوش شخص می‌خورد که خودش متوجه می‌شود. کسی که رباطش پاره می‌شود فقط خودش متوجه این موضوع می‌شود. وقتی این اتفاق برایم رخ داد شاید مثل دفعه گذشته نبود و به همین خاطر فکر نمی‌کردم رباطم آسیب دیده باشد.

شجاعیان تاکید کرد:من می‌توانستم بدوم و حتی می‌خواستم وارد زمین شوم که دکتر تیم جلوی من را گرفت. بعد از بازی هم نزد دکتر نوروزی رفتیم و عکس گرفتیم و متوجه شدم رباط پایم آسیب دیده است. به نظر من یک اتفاق بد برای یک فوتبالیست این نوع مصدومیت است و امیدوارم هیچ ورزشکاری دچار چنین مصدومیتی نشود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهایش گفت: من روی پایم کار می‌کنم تا ورم زانویم کم شود و آماده جراحی شوم. امیدوارم بعد از بازگشت لیاقت داشته باشم که دوباره پیراهن این تیم را بپوشم و هواداران را خوشحال کنم. هوادارانی که مثل آنها را ندیدم.وقتی به استادیوم رفتم توسط همه آنها حمایت شدم. از محمد دانشگر هم تشکر می‌کنم که با آن پیراهن داخل زمین رفت و رابطه عمیق من و خودش را نشان داد. او به خاطر رفاقت با من این کار را کرد. از بقیه بچه‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق چنین حمایتی از سوی بازیکنان هواداران تیم باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جدا ازتعصب خدانکنه هیچ ورزشکاری به این روزها دچار نشود.واگر مصدومیتی داشتند خداوند شفای عاجل عنایت فرمایند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمین...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج