جاباما
۹۲۲۸۷۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مهدوی: به علیپور تبریک می‌گویم

محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امیدوارم استقلال و پرسپولیس همیشه قدرتمند باشد، چون در این صورت تیم ملی قوی‌تر و لیگ پویاتری داریم.

خبرگزاری میزان: محمدرضا مهدوی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین بوشهر که با برتری پُرگل تیم کالدرون به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی شاهد بودیم و فکر می‌کنم در این دیدار شاهین کمی بی‌گدار به آب زد و حریف خود را دست کم گرفته بود. شاید اگر شاهین با حوصله بیشتری بازی می‌کرد، می‌توانست نتیجه را به سود خود برگرداند.

وی افزود: پرسپولیس با شرایطی که پیش از این بازی داشت و مهاجمان این تیم هم گل نزده بودند، توانست مقابل شاهین از بحران خارج شود و مهاجمان این تیم هم امتحان خوبی را پس دادند. اگر دروازه‌بان تیم شاهین آمادگی بالایی نداشت شاید گل‌های بیشتری می‌خورد. با این حال باید به مجموعه پرسپولیس، هواداران و بازیکنان این تیم خصوصا علیپور تبریک گفت که توانستند دوباره انسجام را به تیم برگردانند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عملکرد استقلال در بازی با پارس جنوبی هم گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد و با اینکه استراماچونی از مهاجمان اصلی خود در ترکیب استفاده نکرد و آقایی را بازی داد، اما آنها توانستند به برتری برسند. شاید اگر مهاجمان اصلی استقلال در این بازی از ابتدا به میدان می‌رفتند گل‌های بیشتری از این تیم می‌دیدیم. در نیمه اول استقلال سوار بر بازی بود و بازی را در همان نیمه تمام کرد. البته آنها بعد از گل کمی عقب کشیدند و سعی در حفظ پیروزی داشتند.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: در اواخر نیمه دوم پارس جنوبی خیلی بهتر بازی کرد و حتی یک گل و پنالتی هم برای آنها گرفته نشد. هرچند این موضوع در حیطه تخصص من نیست و کارشناسان داوری باید در این خصوص اظهارنظر کنند. امیدوارم استقلال و پرسپولیس همیشه قدرتمند باشد، چون در این صورت تیم ملی قوی‌تر و لیگ پویاتری داریم. همچنین امیدوارم پیروزی‌های این ۲ تیم تداوم داشته باشد و همیشه جزو بالانشینان جدول باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سه گل زد یکیش هندبود یکیش خطا قبلش بود داورنگرفت..‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان سوختی جیگیلی ؟ استقلال پس چی .یه گل که گف افسایده یه پنالتی رو که نگرف. برو خدا روزی تو جای دیگه حواله کنه. برو جان افرین

      • بدون نام

        هرگز ازعقب به الاغ ازجلوبه گاو...وازهیچ طرف به یک لنگی نزدیک نشو...نادان ازهرطرف خوانده بشه باز نادان میشه....لنگی ارزش جواب نداره چون بی ارزشه درست مثل اون مثلاستاره که زدن رو اون گاوپرنده که معلوم نشد معیار ودلیلش کسب چه عنوانهای محسوب میشه..جام تخت جمشید..چهارجانبه خزر..باشگاهای تهران ووووووووو؟؟؟

    • بدون نام

      آقای مهدوی شما چه رنگی!!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج