۹۲۲۹۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پوچتینو: نمی‌خواهم از VAR شکایت کنم

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از شکست خارج از خانه شاگردانش مقابل لیورپول از عملکرد آنها دفاع کرد و به نوعی تصمیم داور برای اعطای پنالتی به حریف را زیر سؤال برد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خارج از خانه از هفته دهم لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول، در حالی که از دقیقه اول تا دقیقه ۵۲ از میزبان خود پیش بود در نهایت ۲ بر یک باخت. این شکست تاتنهام را به رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فرستاد. تاتنهام برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ در نیمه دوم جدول وارد ماه نوامبر می‌شود.

با این حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی سفیدپوشان لندن از عملکرد شاگردانش دفاع کرد. او گفت: من تمام قد حامی تیمم هستم و کاملاً از بازیکنانم دفاع می‌کنم. ما ۲۹ بازیکن داریم و همه آنها فرصت بازی خواهند داشت. بعد از ۵ سال و نیم در تاتنهام، الان بیشتر از هر زمانی به حفظ اتحادمان نیاز داریم و باید حمایت‌مان را از تیم نشان دهیم.

بازی سختی داشتیم اما خوب رقابت کردیم، البته من کمی ناراحتم و این هم بابت آن است که به اندازه کافی تملک توپ نداشتیم و حریف را مجبور نکردیم که عقب بکشد. با این حال نباید فراموش کنیم که حریف‌مان تیمی بسیار خوب بود. به نظر من لیورپول در حال حاضر یکی از بهترین تیم های اروپا است و ما مقابل این تیم بازی خوبی ارائه کردیم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام که تیمش اکنون ۸ امتیاز با رده هشتم جدول فاصله دارد، افزود: نمی‌خواهم شکایت کنم. باید تصمیم داور و VAR‌ را بپذیرم. از نظر فنی شاید پنالتی بود چون برخوردی وجود داشت اما راستش را بخواهید توپ داشت دور می‌شد. به نظر من برخورد بسیار نرمی رخ داد.

با این حال پنالتی اعلام شد و ما هم باید تصمیم داور و VAR‌ را قبول کنیم. در این فصل ما حق‌مان بود که امتیازات بیشتری کسب کنیم. چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد اما الان باید قوی بمانیم. شاید در فصول دیگر، در چنین مسابقه‌ای با نتیجه ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر پیش می‌افتادیم اما داستان بازی امروز متفاوت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج