جاباما
۹۲۲۹۳۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

خسارات نجومی تصادفات رانندگی در کشور

رئیس اداره بررسی تصادفات رانندگی پلیس راهور ناج اعلام کرد که خسارت مالی ناشی از هر مجروح تصادفات رانندگی حدود ۲۵۰ میلیون تومان است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره بررسی تصادفات رانندگی پلیس راهور ناج اعلام کرد که خسارت مالی ناشی از هر مجروح تصادفات رانندگی حدود ۲۵۰ میلیون تومان است.

خسارات نجومی تصادفات رانندگی در کشور

سرهنگ تباشیر در مورد خسارت‌های ناشی از وقوع تصادفات رانندگی گفت: به طورکلی اگر بخواهیم هزینه‌هایی را که از بدو تولد از سوی دولت و خانواده صرف رشد و آموزش یک فرد می‌شود بررسی کنیم به رقم میانگین بالای میلیاردها تومان خواهیم رسید و به همین دلیل هم هست که می گوییم کشته شدن یک فرد در سوانح رانندگی هزینه‌های معنوی و مادی بسیار زیادی را به جوامع مختلف تحمیل می‌کند.

رئیس اداره بررسی تصادفات رانندگی پلیس راهور ناجا اضافه کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده در مجامع دانشگاهی ایران که در چندسال اخیر انجام شده است، هر نفر فوتی در سوانح ترافیکی حدود ۶۵۷ هزار دلار خسارت مادی بر جای می گذارد و البته میزان خسارت مادی سوانح رانندگی در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

وی در مورد خسارات ناشی از مجروح شدگان تصادفات رانندگی نیز گفت: هر نفر مجروح بازمانده از تصادفات رانندگی حدود ۲۵۰ میلیون تومان خسارت مالی برجا می گذارد.

تباشیر در مورد علت وقوع حوادث رانندگی نیز گفت: سه عامل انسان، خودرو و راه در وقوع تصادفات موثر است اما لازم است که رانندگان توجه بیشتری در حین رانندگی داشته و ضمن رعایت قوانین و مقررات از رانندگی در حین خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مسائل برای مسئولان اهمیتی ندارد مهم این است که خودروسازان به چپاول ملت برای تامین هزینه آنها
      و آقازاده هایشان ادامه دهند ...

    • بدون نام

      عکسش بار سنگینی داره، میخوان برسونن این فقط آشغالای تولد داخل نیستن که تصادف میکنن
      ولی نکته مهم اینه که فقط آشغالای تولید داخل هستن که با ساده ترین تصادفات هموطنان عزیز و کودکان معصوم رو به کام مرگ میکشن

    • بدون نام

      یکی از دلیل تصادف جاده هست و در جایی اعتیاد و نخوشی رانندگان؛حالا برا اینکه مجروحین خسارت نزنند ی کم جاده ها رو پیچها رو تندتر و خرابتر کنید

    • بدون نام

      یک پراید در یک تصادف کوچک ۱۰ میلیون خسارت به بیمه دارد.
      ماشین های دیگر بین ۳۰ تا ۷۰۰ م در یک حادثه از بیمه کم می شود .
      سال آینده بیمه ها ورشکسته خواهند شد .

    • بدون نام

      خب وقتی یک ایرانی میگویدمولشودادم بتوچه مربوط!،،؟،؟؟؟؟؟اولادوستان عزیزودانای مملکتی بزرگان فهمیده باعقل فراوان!؟شمافرهنگ به مردم بدهیدوبگوییدکه تصادف راتوپول تصادف خودراهم نمیدهی!؟چون بیمه ووووراهای متنوع فراوان ولی ضربه به جامعه به روح وروان جامعه به دلاروریال جامعه ضربه غیرقابل جبرانی میزنی وووودیگرمسائل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج