جاباما
۹۲۲۹۶۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

شاخص بورس روند رشد را ادامه داد

امروز در بورس تهران ۳۰۶ و در فرابورس ایران ۱۶۶ سهم با رشد قیمت مواجه شدند. در نهایت نماگر اصلی بورس دو هزار و ۵۲۰ واحد و شاخص کل فرابورس ۶۹ واحد رشد کردند.

خبرگزاری ایسنا: امروز در بورس تهران ۳۰۶ و در فرابورس ایران ۱۶۶ سهم با رشد قیمت مواجه شدند. در نهایت نماگر اصلی بورس دو هزار و ۵۲۰ واحد و شاخص کل فرابورس ۶۹ واحد رشد کردند.

امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران دو هزار و ۲۲۰ واحد رشد کرد و به رقم ۳۰۵ هزار و ۹۶۹ واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با هزار و ۷۸۶ واحد رشد رقم ۸۱ هزار و ۹۴۸ واحدی را پشت سر گذاشت.

شاخص آزاد شناور نیز با چهار هزار و پنج واحد رشد رقم ۳۴۸ هزار و ۸۸ واحدی را پشت سر گذاشت و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب هزار و ۷۲۶ و پنج هزار و ۵۹۸ واحد رشد کردند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳۸۳ واحد تأثیر کاهشی بیشترین تأثیر را روی نوسانات شاخص‌های بازار داشت. پس از این نماد پالایش نفت تبریز، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی پارس بیشترین نقش را در راستای کاهش شاخص‌های بازار بازی کردند اما در طرف مقابل پالایش نفت تهران، ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلام ایران و گروه مپنا بیشترین تأثیر افزایشی را روی شاخص‌های بازار داشتند و در مجموع افزایش تقاضا و رشد قیمت‌ها سبب رشد شاخص کل شد.

امروز در گروه مواد دارویی حجم معاملات به ۱۲ میلیون سهم و اوراق مالی رسید که ارزش این معاملات تا رقم ۱۱۸ میلیارد تومان بالا رفت.

در گروه محصولات شیمیایی نیز ۱۲۴ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان دست به دست شد.

در بورس تهران تعداد نمادهای مثبت به ۳۰۶ و تعداد نمادهای منفی به ۴۹ رسید. همچنین در فرابورس ایران ۱۶۶ نماد رشد و ۳۲ نماد افت را تجربه کردند.

ارزش کل معاملات بورس تهران به رقم هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۲.۶ میلیارد سهم و اوراق مالی بود. همچنین تعداد معاملات این بازار به رقم ۳۴۲ هزار و ۷۹۶ رسید.

آیفکس نیز با رشد حدود ۶۹ واحدی و تراز سه هزار و ۸۵۲ بالا رفت. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۴۷۰ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات عدد ۶۴۲ میلیون سهم و اوراق مالی را پشت سر گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک مشت نوسان گیر دارند پول مفت به جیب میزنن طرف سهام مسکنی تو قیمت پایین میخره تو چهار روز پول بک سال سود بانکی را میگیره ای بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج