جاباما
۹۲۲۹۶۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

آئودی A ۱ با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار رونمایی شد

تیونر ABT نسخه‌ای بسیار خاص از آئودی A۱ را معرفی کرده که ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.

زومیت: آئودی A۱ اسپرت‌بک با اینکه خودرو اسپرت قلمداد می‌شود، همچنان فرسنگ‌ها با خودروهای اسپرتی فاصله دارد که از آئودی دیده‌ایم. آئودی گفته است نسخه‌ی S۱ را تولید نخواهد کرد و در پاسخ به این نیاز، شرکت تیونینگ ABT با معرفی دو نسخه‌ی تقویت‌شده این مشکل را حل کرده است. یکی از این خودروها را مشتریان می‌توانند بخرند؛ ولی خودرو دیگر تولیدش محدود و برای نشان‌دادن توانایی‌های تیونر ساخته شده است.

آئودی A ۱ با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار رونمایی شد

این مدل از A1 که تیونر نامش را One of One گذاشته، نه‌تنها ظاهر بسیار تهاجمی و اسپرتی دارد؛ بلکه تیونر پیشرانه‌ی دولیتری توربوشارژ ۱۹۷ اسب‌بخاری آن را با پیشرانه‌ی آئودی TT مسابقه‌ای جایگزین کرده است. پیشرانه‌ی جدید پس از انجام اصلاحات ABT، می‌تواند ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. همچنین، سیستم اگزوز مستقیم اسپرت با خروجی‌های دوتایی ۱۱۴ میلی‌متری روی این خودرو نصب شده که صدایی بسیار جذاب تولید می‌کنند. ناگفته نماند خروجی‌های این سیستم اگزوز از جنس فیبرکربن هستند.

آئودی A ۱ با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار رونمایی شد

نصب شده‌اند که قسمت آیرودینامیکی طلایی‌رنگ دارند. روی این رینگ‌ها نیز لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۲ با اندازه‌ی ۲۶۵/۳۰ R۱۹ سوار شده‌اند که دیواره‌های لاستیک‌ها برای همخوانی با بدنه‌ی خودرو قرمزرنگ هستند. از دیگر مشخصه‌های A۱ باید به دیفیوزر بزرگ عقب، اسپیلیتر جلو، گِل‌گیرهای پهن و باله‌ی عقب بزرگ اشاره کرد. با این تغییرات، خودرو ABT حتی از مدل تولید محدود آئودی A۱ Quattro خاص‌تر و جذاب‌تر است؛ خودرویی که سال ۲۰۱۱ رونمایی شده بود.

آئودی A ۱ با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار رونمایی شد

با رفتن به درون کابین این مدل، نصب رول‌کیج ایمنی به‌جای صندلی‌های عقب را شاهد هستیم. به‌دلیل حذف صندلی‌های عقب، ABT دستگیره‌ی درهای عقب این خودرو را نیز حذف و صندلی‌های اسپرتی درون خودرو نصب کرده است که به‌خوبی از بدن حمایت می‌کنند. این صندلی‌ها روکش آلکانترا دارند و از فیبرکربن ساخته شده‌اند. باتوجه به تغییرات اعمال‌شده در آئودی A1 تیونینگ‌شده، به‌نظر می‌رسد قیمتش فراتر از مدل RS3 باشد که چنین مسئله‌ای چندان توجیه مالی ندارد. بااین‌حال، تیونر چنین خودرویی تولید کرده است تا توانایی خود در تولید خودروهای هاچ‌بک اسپرت را در دنیای شاسی‌بلند‌پسند امروز نشان دهد.

آئودی A ۱ با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار رونمایی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی امیری

      خدای من مشخصاتش مس پراید میمونه .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج