۹۲۳۰۲۳
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

حادثه‌ی کوچصفهان؛ یک مظنون دستگیر شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از پیگیری جدی پرونده قتل پنج نفر در کوچصفهان رشت خبر داد و گفت: در حال حاضر یک مظنون در این رابطه دستگیر شده است.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از پیگیری جدی پرونده قتل پنج نفر در کوچصفهان رشت خبر داد و گفت: در حال حاضر یک مظنون در این رابطه دستگیر شده است.

احمد آقایی با اشاره به قتل ۵ نفر در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت، اظهار کرد: در این جنایت چهار نفر از اعضای یک خانواده اعم از پدر، مادر، پدربزرگ، دختر و دوستش که مهمان آنها بود به قتل رسیده اند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی بنا به رسالت خود به صورت جدی پیگیر این موضوع است، افزود: به نظر می‌رسد این جنایت یک درگیری خانوادگی بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز مظنون این جنایت که تنها فرد باقی مانده یعنی پسر این خانواده است در حال بازجویی است، گفت: قاضی این پرونده به همراه تیم مشاور خود با جدیت در حال پیگیری این موضوع بود تا علت اصلی این جنایت و همچنین قاتل یا قاتلین آن مشخص شود.

وی به معاینات انجام شده بر روی اجساد نیز اشاره و تصریح کرد: نمونه‌برداری‌های لازم نیز انجام شده و ظاهرا علت تامه فوت همه این افراد همان ضربات چاقو بوده و به هیچ کدام از بانوان نیز تعرضی صورت نگرفته است.

آقایی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی تنها مرجع ارائه اطلاع و اخبار در این زمینه است و به محض مشخص شدن زوایای جدید این پرونده اخبار به اطلاع شهروندان خواهد رسید از مدیران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و کانال‌های مجازی نیز خواست تا از هرگونه گمانه زنی و شایعه جدا خودداری کنند.

گفتنی است بامداد امروز در روستای گورابسر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت چهار نفر از اعضای یک خانواده به همراه دختر مهمانشان بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز خبری از جنایت سیستان و بلوچستان نشده و مشخص نکردن برای چی بوده
      اتفاقی مشابه افتاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج