۹۲۳۰۲۷
۱۶ نظر
۳۸۶۵۰
۱۶ نظر
۳۸۶۵۰
پ

محتوای حمایت‌شده

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال به گونه‌ای شده که افراد بسیار زیادی قادر به خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور هستند. اما پیش از اقدام به خرید ویلا، لازم است نکاتی را بدانید و با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام نمایید.

برترین‌ها:در نظر داشته باشید محیط و منظره پیرامون ویلا مسئله بسیار با اهمیتی در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین این مسئله در تعیین شرایط خرید و فروش ویلا در شمال تاثیرگذار بوده و باید مورد توجه خریدار قرار بگیرد. به طوری که ویلا‌های جنگلی، ساحلی و ویلا باغ‌ها برای سپری کردن اوقات فراغت و تفریح، جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید به شمار می‌آیند. توجه فرمایید برای خرید و فروش ویلا در شمال تحت هیچ عنوان عجله نکنید؛ زیرا باید تمامی امکانات محیط مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید. به بیان دیگر اگر به کیفیت ساختمان و چگونگی ساخت توجه نکرده و تنها زیبایی و محیط پیرامون ویلا را در اولویت قرار دهید، این امکان وجود دارد که به اشتباه دچار شوید؛ زیرا عدم توجه به شرایط خرید و فروش ممکن است ضرر جبران ناپذیری به شما وارد نماید؛ به طوری که پس از پایان معامله، امکان بررسی دوباره شرایط برقرار نمی‌باشد؛ بنابراین اگر تمایل دارید از ایجاد ضرر و زیان جلوگیری کنید باید با تمامی شرایط خرید و فروش ویلا در شمال به طور کامل آشنا شوید؛ سپس با آگاهی کامل به انجام معامله اقدام نمایید.

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

برای مشاوره با املاک گلیم همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۰۹۴۴۵

۰۹۱۲۳۲۰۷۴۰۸

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال

 اگر به خرید و فروش ویلا در شمال تمایل دارید باید تمامی شرایط منطقه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. در مرحله اول ابتدا باید آگاه باشید که خرید و فروش ویلا با اجاره ویلا در شمال کاملاً متفاوت بوده و موضوعی مستقل در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین عواملی که در اجاره ویلا تاثیرگذار هستند، صرفاً برای خرید و فروش کارامد نمی‌باشند. همان طور که مطلع هستید برخی از ویلا‌های شمال در جنگل ساخته می‌شوند؛ بنابراین این امکان وجود دارد که قدرت آنتن دهی تا حد قابل توجهی کاهش یابد؛ به همین دلیل امکان دسترسی به اینترنت از بین می‌رود؛ به همین منظور اگر برای شغل خود به اینترنت و آنتن دهی نیازمند می‌باشید حتما شرایط اینترنتی منطقه مورد نظر را ارزیابی کنید.

 تحقیق در بازار مسکن

تحقیق در بازار به منظور خرید و فروش ویلا در شمال: یکی از عوامل مهمی که در خرید و فروش ویلا در شمال باید مورد توجه قرار بگیرد، موضوع تحقیق در بازار به شمار می‌آید. به منظور خرید و فروش ویلا در هر منطقه، ابتدا باید بازار مسکن آن منطقه مورد ارزیابی قرار گیرد. همچنین با جستجو در اینترنت و مراجعه به مشاور املاک، بررسی بازار ساده‌تر انجام می‌شود. لازم به ذکر است در خصوص میزان بودجه مالی نیز تحقیق نمایید تا پس از آگاهی از انواع قیمت ها، به بررسی شرایط ویلا‌های موجود در شهر‌های شمال بپردازید.

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

مراجعه به نماینده خرید و فروش ویلا

مراجعه به نماینده برای خرید و فروش ویلا در شمال در اصل به معنی مراجعه به آژانس املاک معتبر می‌باشد؛ بنابراین اگر به خرید و فروش ویلا تمایل دارید باید به متخصص این کار مراجعه کرده و از دانش تخصصی و تجربه وی در بازار بهره‌مند شوید؛ زیرا یک نماینده‌ی با تجربه از تمامی شرایط خرید و فروش ویلا در شمال به طور کامل آگاه بوده و نکات لازم را به شما یادآور می‌شود. همچنین بهترین روش‌های بازاریابی را در اختیار شما قرار داده و به مذاکره با طرفین معامله اقدام می‌نماید تا هر دو طرف به نتیجه مثبت و دلخواهی دست یابند. در نظر داشته باشید نماینده باتجربه در خصوص خرید و فروش و بازاریابی، از برنامه مشخصی برخوردار می‌باشد تا انواع گزینه‌های مختلف را در دسترس طرفین معامله قرار دهد. همچنین از تمامی نوسانات و تغییرات بازار مسکن به خوبی مطلع می‌باشد.

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

قیمت گذاری در خرید و فروش

از شرایط خرید و فروش ویلا در شمال می‌توان به نحوه قیمت گذاری اشاره کرد؛ به طوری که قیمت گذاری ساختمان به وسیله چند روش امکان پذیر می‌باشد. در ابتدا خریدار می‌تواند به دفتر مشاور املاک مراجعه نماید تا پس از مشورت با کارشناس و تعیین ملک مورد نظر، از قیمت مشخص شده آگاهی یابد. در روش دیگر نیز می‌تواند به سایت‌های آنلاین مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری از تخمین قیمت ویلا مطلع شود. در نظر داشته باشید آژانس املاک با تجربه در خصوص چگونگی قیمت گذاری نقش مؤثری ایفا می‌کند؛ زیرا در برخی از مواقع این امکان وجود دارد که فروشنده قیمت بالایی برای ویلا پیشنهاد دهد؛ در نتیجه درخواست برای خرید تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

موقعیت جغرافیایی ویلا

یکی از عواملی که در شرایط خرید و فروش ویلا در شمال تاثیرگذار می‌باشد، موقعیت جغرافیایی در نظر گرفته می‌شود؛ به همین دلیل این موضوع باید مورد توجه خریدار قرار بگیرد. به طور کلی پیش از بررسی موقعیت جغرافیایی ویلا، خریدار باید از فروشنده یا مشاور املاک آدرس مورد نظر را دریافت نماید تا پس از حضور در منطقه مورد نظر، به بررسی محیط ویلا اقدام کرده و از مسافت ویلا تا مرکز شهر مطلع شود. لازم به ذکر است ویلا‌های موجود در جنگل، از مرکز شهر فاصله داشته و در مقایسه با ویلا‌های شهرکی یا ساحلی از فاصله‌ی بیشتری برخوردار می‌باشند؛ به همین دلیل برای خرید یا دسترسی به فروشگاه‌های سطح شهر باید مسافت زیادی طی شود. همچنین اگر بنا به هر دلیلی فرد به پزشک نیازمند شود، نمی‌تواند به کلینیک یا مرکز پزشکی دسترسی داشته باشد؛ بنابراین باید برای مراجعه به درمانگاه و بیمارستان مسافت زیادی را سپری کند. با وجود معایب ذکر شده همچنان افراد خاصی تمایل دارند که اوقات فراغت خود را در آرامش سپری نمایند؛ به همین دلیل ویلای جنگلی را برای خرید انتخاب می‌کنند.

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

بر خلاف ویلا‌های جنگلی، ویلا‌های ساحلی از دسترسی مناسب تری بهره‌مند می‌باشند. اما چون همیشه در معرض دریا قرار دارند، در روز‌های زمستانی بسیار سرد و در روز‌های تابستانی بسیار شرجی و مرطوب می‌شوند؛ بنابراین موقعیت جغرافیایی در خرید و فروش ویلا موضوع بسیار با اهمیتی به شمار می‌آید. لازم به ذکر است ویلا‌های شهرکی عموماً در نزدیک شهر ساخته شده و در مقایسه با سایر ویلا‌ها از تراکم جمعیتی بیشتری برخوردار می‌باشند. همچنین به امکانات شهری دسترسی داشته و در صورت بروز بیماری مراجعه به درمانگاه راحت‌تر می‌باشد. اما به طور کلی افراد کمی این دسته از ویلا‌ها را خریداری می‌کنند؛ زیرا اغلب افراد به منظور دوری از زندگی شهری و ایجاد آرامش به خرید ویلا در شمال اقدام می‌نمایند. با توجه به توضیحات ذکر شده می‌توان گفت موقعیت جغرافیایی ویلا در شرایط خرید و فروش نقش موثری ایفا می‌کند؛ بنابراین خریدار باید به بررسی محیط پیرامون بپردازد تا با توجه به سلیقه‌ی خود ویلای موردنظر را انتخاب نماید.

 

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

امکانات ویلا

چگونگی امکانات از مهم‌ترین شرایط خرید و فروش ویلا در شمال به شمار می‌آید؛ بنابراین خریدار باید از امکانات ساختمان به طور کامل مطلع باشد. تحت عنوان مثال اگر ویلای مورد نظر به بهترین و لوکس‌ترین شکل ممکن طراحی شده باشد، خریدار باید به ویلا‌های لوکس اطراف منطقه نیز مراجعه کرده و از قیمت و امکانات هرکدام آگاهی یابد تا از مناسب بودن مبلغ پیشنهادی فروشنده اطمینان حاصل کند. در نظر داشته باشید اگر ویلا از چندین پارکینگ برخوردار باشد به مراتب در مقایسه با سایر ویلا‌ها از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. همچنین وجود باغ و درخت درون ویلا در افزایش قیمت ساختمان نقش مؤثری ایفا می‌کند. توجه فرمایید سنگ فرش شدن حیاط نیز جزو امکانات ساختمان در نظر گرفته می‌شود؛ به همین دلیل ویلای ساخته شده از سنگ فرش در مقایسه با حیات خاکی یا پوشیده از شن، قیمت بالاتری به خود اختصاص می‌دهد؛ زیرا در مقایسه با سایر ویلا‌ها تمیز‌تر به نظر می‌رسد.

شش دانگ بودن سند ویلا

یکی از مواردی که در حین خرید و فروش ویلا باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد، شش دانگ بودن سند می‌باشد؛ زیرا در غیر این صورت خریدار با مشکلات متعددی روبرو شده و یا حتی به ضرر مالی دچار می‌شود. در نظر داشته باشید در حین خرید ویلا از انتقال سند به نام خود اطمینان حاصل کنید تا از ایجاد شک و شبهه و ابهام جلوگیری به عمل آورید. همچنین ویلای تکمیل نشده از سند شش دانگ برخوردار نمی‌باشد؛ به همین دلیل خریدار باید تنها به ارائه پیش پرداخت اکتفا کرده و قبل از تکمیل ساخت ویلا و ارائه سند از پرداخت تمام مبلغ صرف نظر کند.

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

قوانین مهم در خرید و فروش ویلا در شمال

برای عقد قرارداغد خرید و فروش ویلا در شما باید قوانین زیر را به شکل دقیق رعایت کنید. این قوانین عبارت از موارد زیر هستند:

  • درج مشخصات کامل خریدار و فروشنده
  • درج مشخصات کامل ویلا در قرارداد
  • درج دقیق قیمت در معامله
  • بلامعارض بودن ملک
  • درج مشخصات کامل مالک

راهنمای پیش فروش ویلا در شمال

یکی از روش‌های خرید ویلا در شمال، خرید ویلاهای پیش فروش است. در این روش خرید، ویلاها قبل از اتمام به فروش می‌رسند. برای خرید ویلاهای پیش فروش بهتر است به برخی از قوانین مربوط به این روش مسلط باشید. نکته مهم در این روش این است که برای خرید ویلای پیش فروش باید به تعهد سازنده برای تکمیل ویلا توجه داشته باشید. این تعهد باید در قرارداد شما به شکل واضح ذکر شود. سازنده و فروشنده موظف است تمام امکانات ویلا را برای شما شرح داده و برای تحویل تمامی این امکانات به شما تعهد دهد.

مدارک لازم جهت خرید ویلا در مازندران

برای خرید و به نام زدن ویلا در مازندران به مدارک زیر نیاز دارید:

  • مشخصات کامل خریدار 
  • مشخصات کامل فروشنده
  • حضور دو شاهد عینی
  • جواز تکمیل ویلا
  • سند ویلا
  • جواز شهرداری

املاک گیلیم

ما در گیلیم مجموعه‌ای از بهترین فایل‌های ویلا و زمین را برای فروش جمع آوری می‌کنیم. تمرکز اصلی تیم گیلیم، بر روی خرید و فروش املاک شمال کشور هستند. چرا که شهرهای شمالی طرفداران زیادی دارند و سرمایه گذاری در این شهرها سود بالایی دارد. کارشناسان گیلیم از مرحله انتخاب ملک تا بستن قرارداد و انتقال سند همراه شما هستند.شما در گیلیم می‌توانید ملک خود را بفروشید و در معرض دید میلیون ها نفر قرار دهید؛ اشخاص و آژانس‌ها می‌توانند آگهی‌های خود را در گیلیم ثبت کنند.

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۰۹۴۴۵

۰۹۱۲۳۲۰۷۴۰۸

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

gillim.ir

شرایط خرید و فروش ویلا در شمال + راهنمای پیش فروش

تهران، چهارراه جهان کودک، بلوار نلسون ماندلا، برج امیرپرویز، پلاک ۷۲، طبقه ۱۱، واحد ۱۱۳

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس خرید و فروش ملک

      در این شرایط که در شمال کشور در هر جا یک ویلا مثل قارچ وجود دارد ویلا خریدن اشتباه است در حالی که میتوان بهترین ویلاها را با قیمتهای مناسب حتی برای چند ماه نیز برای تفریح کرایه کرد و لذت برد و سرمایه ی خود را در جای دیگر به کار گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربران گرامی لطفا منطقی باشید زمین درشمال از همه جا ارزان قیمت است با توجه به اینکه یک طرف جنگل و یکطرف دیگر دریا هست وبرای ساکنین شمال زمین نمانده در آینده نزدیک اهالی شمال مشگلات فراوان از بابت کمبود زمین برخورد می‌کنند

    • بدون نام

      شمال اصلا ارزش ویلا خریدن نداره.تابستان که تعطیلات هست اونقد شرجی میشه ادم فرار رو بر قرار ترجیح میده.تازه اونقد مسافر میاد شمال یه پات ترافیکه.نمونش شهر رشت . خروجی های رشت اونقد شلوغ میشه ادم میگه ۱۰۰ رحمت به ترافیک کرج.
      الان شهرهای کوچک خوش اب و هوا بسیار خوبه برای ویلا سازی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا شهرهای خوش آب و هوای جاهای دیگه رو مثل شمال نابود نکنید لطف کنید همون طرفهای تهران ویلاسازی کنید

      • ناشناس

        ضمنا بخاطر شرجی بودن هوا آرتروز دست و پا و اتومبیل زود فرسوده خواهد شد شمال فقط برای مدت کوتاه تفریحی نه زندگی

    • رصا

      بهترین راه خرید خانه اخرت است
      نه خرید ویلا در شمال ونه خرید
      خانه در ترکیه!!!!

    • بدون نام

      انتشار خبرهای تغلبی در جهت تامین حداکثری منافع شخصی با ترفندهایی چون ، ارزان شدن ، کاهش تولید ، قطع واردات ، فواید فلان محصول ، ..........در نبود قوانین شفاف ، عملا کشور رو فلج کرده .

    • بدون نام

      بیشتر مالکان ویلاها در شمال ثروتمندان تهرانن یه مقدار کمی زمینهای کشاورزی بوده که به قیمت ارزان از کشاورزان خریدن بلد ساختن و به قیمت گران به بقیه فروختن ولی اکثرا مثل همین تصویر حتی زمین کشاورزی هم نبوده ساخت و ساز در دل طبیعت کردن قوه قضاییه هم اجازه تخریب ویلاهای شهریار و میده ولی شمال و نه!

    • بدون نام

      یک کارگر یا کارمند با این حقوق های دو تومن سه تومن تازه اگر هم باشه که نیست چند سال کار کنند تا بتوانند یک خونه معمولی بگیرند با این قیمتهای عجیب .آخه مگه قیمت مصالح چقدر رفته بالا که فروشنده ها قیمت خون باباشون میدم.

    • حسین عزیز

      چمستان.......خخخخخخ.....یادمه چند سال پیش معاوضه با پراید بود......خخخخخخ.....الان شده اسمش ویلا خخخخخخخ

    • بدون نام

      افتتاح اتوبان دوباره قیمت ویلاها رو به اوج خواهد رسوند همینه دیگه الان باید به قیمت منصف خرید تا بعد افتتاح قیمت ها بالا خواهد رفت

      پاسخ ها

      • حیدر یاسری

        مردم دیگه حتی پول ندارند برای خودشان خانه برای زندگی بخرند دیگه چه برسه به ویلا!

      • بدون نام

        میخواهی ویلایت را به مردم بندازی ای ویلادار خخخخخ

      • بدون نام

        حیدر یاسری
        قبلا هم مردم نمیخریدن پولدارهای تهران و اصفهان و ...میخریدن

    • بدون نام

      ند شورایی؟ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای سامان دهی اوضاع اقدام نمیکنه. سند فقط سندس اشت که این سازمان چاپ کنه. جلوی این شورا بازی ها را بگیرین تا مملکت قانونمند بشه و سر مردم کلاه نگذارن.

    • داوود

      نگو مردم حتی پول ندارند برای خودشان خانه برای زندگی بخرند دیگه چه برسه به ویلا! . بگو مردها / چون زنان حالا خیلی پولدار ترن. بر عکس سایر دنیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج