جاباما
۹۲۳۰۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یک میلیون یورو؛ هزینه هر بازی نیمار برای PSG

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با غیبت‌های پرتعدادش در ترکیب این تیم، ضرر مالی هنگفتی را به تیم پایتخت فرانسه تحمیل کرده است.

خبرگزاری تسنیم : نیمار غایب بزرگ پیروزی ۴ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن در بازی لوکلاسیک مقابل مارسی بود، اما این اتفاق عجیبی به شمار نمی‌رفت. در حقیقت هواداران پاری‌سن‌ژرمن به ندیدن نیمار در ترکیب تیم‌شان بیشتر از دیدن او در زمین بازی عادت دارند.

نیمار از تابستان سال ۲۰۱۷ که با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی (رقم فسخ قراردادش) از بارسلونا پاری‌سن‌ژرمن پیوست ۶۳ بازی برای این تیم انجام داده در حالی که ۶۴ بازی را از دست داده است. از این ۶۴ بازی او ۵۲ مسابقه را به خاطر مصدومیت، هشت بازی را به خاطر محرومیت و چهار جلسه را به خاطر بلاتکلیفی در نهایی شدن بازگشتش به بارسلونا در ابتدای فصل از دست داد.

یک میلیون یورو؛ هزینه هر بازی نیمار برای PSG

با توجه به تعداد بازی‌هایی که نیمار برای پاری‌سن‌ژرمن انجام نداده است، هر بازی او برای تیم فرانسوی به نسبت مدتی که از قراردادش گذشته، بیش از یک میلیون یورو هزینه داشته است. همچنین هر گلی که او تا الان زده است (تا الان 55 گل) برای ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نزدیک به 1.5 میلیون یورو هزینه داشته است.

الخلیفی نه تنها بابت خرید نیمار 222 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرد، بلکه به این بازیکن برزیلی ماهانه 3.1 میلیون یورو حقوق می‌دهد و تا الان 26 ماه به او حقوق داده است که مجموعاً رقمی بالغ بر 80 میلیون یورو می‌شود.

به این ترتیب مجموع هزینه‌ای که PSG برای داشتن نیمار تا این مقطع از قراردادش متحمل شده است، از 300 میلیون یورو فراتر می‌رود و این در حالی است که ورود این بازیکن برزیلی به پارک‌دوپرنس تغییر محسوسی در نوع افتخارات پاریسی‌ها به وجود نیاورد و آنها بعد از دو سال از زمان خرید نیمار همچنان در حسرت لیگ قهرمانان اروپا هستند. نیمار تا پایان فصل 22-2021 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج